ultiembuitenleven.com- Logo - Beoordelingen

ultiembuitenleven.com

93 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden154 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 jan 2022
ultiembuitenleven.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Best grappig, ze leverden 2x het verkeerde af, belden meteen netjes bij de eerste al dat het verkeerd ging, dus bij de de tweede was ik alert en controleerde de verpakking en kon het meteen terugsturen met dhl. We kregen onmiddellijk de volgende dag het goeie pakket, daarom 5 sterren voor hun doorzettingsvermogen. Misschien stond er net een tiener met zijn of haar eerste vakantiebaantje.

10 feb 2024
Er ontbrak een deel van het product. Nu wachten op de naleverling

Beoordelingen voor ultiembuitenleven.com

Ze geven persoonlijke service, zijn heel meedenkend. Super!
snelle service en goed verpakt
6 jan 2024
redelijk snelle levering
Prima en snelle service!
7 jan 2024
23 jun 2023
Perfecte service. Nadat ik na drie dagen wachten op mijn bestelling ineens bericht kreeg van de pakketdienst dat mijn pakket werd terug gestuurd omdat er een beschadiging was geconstateerd, heb ik meteen contact opgenomen met ultiem buitenleven. Nog voordat zij zelf het pakket retour hadden ontvangen, kreeg ik het bestelde opnieuw geleverd. Nou, dat noem ik nou klantvriendelijkheid.
PV
Paul v.
Zevenaar
22 mei 2023

Service in hoofdletterd

Bij binnenkomst van mijn bestelling, bleek dat ik niet het juiste had besteld. Ondanks dat de fout bij mijzelf lag, is mijn bestelling omgeruild voor hetgeen ik wél nodig had. Dit artikel stond zelfs niet meer op de website maar er was er nog wel een in het magazijn beschikbaar. Service word bij ultiem buitenleven hoog in het vaandel met hoofdlettersgeschreven.
23 mei 2023
Goed en netjes geregeld. Ook aanpassen adres op laatste moment was met een telefoontje geregeld (kort voor bezorging ontdekten we dat factuuradres ipv afleveradres per abuis aan de transporteur was doorgegeven)
12 aug 2023

Fijn geholpen na een zeldzaam probleem met de…

Na een zeldzaam probleem met de vervoerder werd ik vriendelijk en klantgericht geholpen door een medewerkster. Mails werden adequaat beantwoord en ik werd gebeld voor een echt goede oplossing
30 dec 2023

Er ging iets mis met het product - zeer goed opgelost!

Er ging iets mis met het product. Dat werd zeer snel en goed opgelost. Binnen een dag was het vervangende product ontvangen,. Zeer goed opgelost en vriendelijke communicatie
2 mei 2023

Wij zijn zeer blij met het Chios vervangend dak.

Wij zijn zeer blij, eindelijk een leverancier die een vervangend dak kon leveren voor onze Chios paviljoen en dan ook nog supersnel geleverd. Wij zijn meer dan tevreden.
26 jun 2023
Prima kussenbox. Biedt veel ruimte. Makkelijk zelf in elkaar te zetten. Maakt solide indruk en bleek bij een forse regenbui de kussen droog te houden. Erg blij mee.
16 jun 2023
Goede collectie en nette prijzen. Helaas door een storing bij DHL een dag vertraging met levering. Goed verpakt en zonder schade ontvangen, bravo
27 aug 2023
Hele vriendelijke medewerkster aan de telefoon, goed geholpen. Daarna goede communicatie per mail en snelle reactie.

Een bedrijf met 5 sterren

Goed te bereiken! Fantastisch te woord gestaan en heel goed geholpen! Bedankt voor de goede service.
19 jul 2023
Persoonlijk en klantvriendelijke organisatie. Gewoon prettig, telefonisch, per mail en via website.
25 aug 2023

Complimenten👌🏻

Keurige hulp en daarna de bestelling online geplaatst en binnen een paar dagen keurig geleverd.
13 jul 2023
De 1e x niet goed bezorgd,de 2e x beschadigingen aan het dak,maar wel korting gekregen...