Nikostore.nl- Logo - Beoordelingen

Nikostore.nl

207 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.119 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Nikostore.nl

Hubert v.
Hilversum
21 aug 2023

Valt te verbeteren

Omdat het bestelde product maar niet geleverd werd ben ik bij de klantenservice aan de bel gaan trekken. Deze hield mij wekelijks keurig op de hoogte dat het product nog steeds niet geleverd was door de leverancier. Vervolgens kwam het bericht dat er slechts 3 van de 6 producten leverbaar waren. Deze zijn naar mij verzonden en de rest gecrediteerd. Wie schetst mijn verbazing toen ik op de site van de leverancier zag staan dat er een vervangend product leverbaar was. Toen ik Nikostore daarop wees hebben zij onmiddellijk het boetekleed aangetrokken. Ik heb na bestelling van de overige exemplaren keurig de verzendkosten gecrediteerd gekregen. Maar er valt in het proces best nog het een en ander te verbeteren....
Antwoord van Nikostore.nl
23 aug 2023
Beste heer Van Mastrigt, Bedankt voor uw feedback. We zullen hiermee intern aan de slag gaan. Met vriendelijk groet, NIkostore.nl