Nikostore.nl- Logo - Beoordelingen

Nikostore.nl

222 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.141 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Nikostore.nl

Hubert v.
Hilversum
21 aug 2023

Valt te verbeteren

Omdat het bestelde product maar niet geleverd werd ben ik bij de klantenservice aan de bel gaan trekken. Deze hield mij wekelijks keurig op de hoogte dat het product nog steeds niet geleverd was door de leverancier. Vervolgens kwam het bericht dat er slechts 3 van de 6 producten leverbaar waren. Deze zijn naar mij verzonden en de rest gecrediteerd. Wie schetst mijn verbazing toen ik op de site van de leverancier zag staan dat er een vervangend product leverbaar was. Toen ik Nikostore daarop wees hebben zij onmiddellijk het boetekleed aangetrokken. Ik heb na bestelling van de overige exemplaren keurig de verzendkosten gecrediteerd gekregen. Maar er valt in het proces best nog het een en ander te verbeteren....
23 aug 2023
Beste heer Van Mastrigt, Bedankt voor uw feedback. We zullen hiermee intern aan de slag gaan. Met vriendelijk groet, NIkostore.nl
1 feb 2024
Geef door wanneer er een voorraadsverschil is , en de opgegeven levertijd niet gehaald wordt . Nu heb ik zelf moeten mailen waarom het niet geleverd werd. Dat kan je beter voor zijn door als Nikostore zelf snel te reageren , is wel een stuk klantvriendelijker .
2 feb 2024
Geachte heer Geven, bedankt voor uw review. Helaas krijgen wij geen melding bij een voorraadverschil, we proberen de levertijd van alle orders te controleren maar helaas zijn er dan alsnog voorraadverschillen waar wij pas te laat achter komen. We hopen dit in de toekomst automatisch te kunnen ondervangen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
10 jan 2024
Levering duurt echt belachelijk lang. Op de site staat een levertermijn van 2 weken vermeld. Reken gemakkelijk 4 weken of langer eer je bestelling toekomt.
11 jan 2024
Geachte heer Boven, bedankt voor uw review. Wij hebben uw bestelling helaas later dan verwacht verstuurd, onze excuses hiervoor. Door de feestdagen en extreme drukte in ons magazijn is er een vertraging ontstaan. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl
25 nov 2023
Bestelling is nog steeds niet toegekomen na 3 weken terwijl materiaal wel op voorraad was...
27 nov 2023
Geachte heer/mevrouw Rymen, bedankt voor uw review. U heeft een artikel besteld met een verwachte levertijd van 1-2 weken, uw bestelling is binnen deze verwachte levertijd verstuurd. Volgens de Track & Trace is het pakket op 22 november bij u bezorgd. Wij hebben u zojuist een mail hierover gestuurd, mocht u het pakket niet ontvangen hebben, zou u hier dan op willen reageren? Met vriendelijke groet, Team Nikostore.nl