V&D- Logo - Beoordelingen

V&D

363 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden363 beoordelingen in totaal

Redelijk

In de mail van V&D zag ik CARS spijkerbroeken die zagen er goed uit en de prijs stond me ook aan. Mijn maat uitgezocht en de broek besteld en betaald. Alles is vlotjes verlopen. Ik kreeg een bevestiging van de bestelling in de mail en een paar dagen later werd de broek bezorgd, exact op de aangekondigde tijd.
RS
Rob S.
landgraaf

5 nov 2023
Bestelling gedaan maar moest retour, problemen ondervonden met het terug sturen, ik werk zelf bij een pakketdienst en onze chauffeur stond voor een dichte opslagplaats. Geprobeerd te bellen maar ze nemen geen telefoon aan. Mail gestuurd naar VenD of dat het juiste adres was, ja,was juist. Toen maar via PostNL geretourneerd, betaal je het volle pond…ik krijg uiteindelijk een mail van VenD dat de retour is aangekomen en dat het zo goed was. Betaling ging via Riverty, die stuurde uiteindelijk een mail dat ik als nog moest betalen? Ik moest zelf contact opnemen met het bedrijf waar de kleding vandaan kwam, gelukkig had ik het bewijsje nog en daarna werd het bedrag gecrediteerd bij Riverty. Kortom…. Voor mij geen bestellingen meer daar qua kleding, veel te omslachtig als het retour moet. Ik heb ook weleens andere artikelen besteld en dat ging wel prima, maar dat retourneren is een ramp bij VenD….

Beoordelingen voor V&D

Als ik wat vindt dan is het goed. Is mis het winkel V&D!
23 mrt 2024
Snellere verzending, snellere verwerking retour
Wat meer communicatie zou wel.prettig zijn
IK

Franeker
Niet binnen gekregen
7 apr 2024
19 mrt 2024
Onwijs vervelend dat alles via andere verkopers komt, onwijs vervelend dat retour sturen ook niet geheel gemakkelijk gaat, onwijs vervelend dat het ruim een week duurt voor je alles in huis hebt, onwijs vervelend dat je moet wachten, om een pakket retour te sturen tot alles binnen is dan 1 bestelling….
Bestelling gedeeltelijk ontvangen. Kreeg geen terugkoppeling. Uiteindelijk via leverancier begrepen dat producten niet leverbaar waren. Maar dit was doorgegeven aan V&D uiteindelijk na geen reactie op mail gebeld. V&D had het druk en zou het retour bedrag terugstorten.

Product werd niet geleverd en refund slecht

Product werd niet geleverd, en pas na nabellen bleek dat de bestelling niet op voorraad was. Vervolgens gewacht op refund. Ook deze kwam niet. Wederom weer achteraan moeten mailen.
Na week bestelling nog niets gehoord over dat bestelling onderweg zou zijn, zelf klantenservive gemaild, bleek dat er iets mis was gegaan en waren schoenen niet meer leverbaar.
16 mrt 2024
Extreem slechte ervaring. Geen werkende track en trace code ontvangen. Telefoon wordt nooit opgenomen. Op mail wordt nooit geantwoord. Ik koop hier nooit meer iets.
Waardeloos,schoenen besteld en betaald om er een week later zelf achter te komen dat ze niet meer leverbaar zijn.