woehler.nlBeoordelingen

4.52/5.00

21 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

De snelheid waarmee de goederen bezorgd werden. Wat misschien beter zou kunnen, maar misschien is dat ook al zo de software die nu op een schijfje wordt geleverd, via internet beschikbaar stellen. Maar u zult er vast een reden voor hebben.
Antwoord van woehler.nl
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. In de verpakking zit inderdaad een schijfje met de bijbehorende PC-software. Na het installeren zal de PC-software controleren of er inmiddels op internet een update beschikbaar is. De laatste versie van de driver en de PC-software kunt u vinden op https://www.woehler.nl/6648 Namens uw Wöhler Team
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Er blijkt bij bestellen 1 seconde lang een melding in beeld te komen dat bestellen voor particulieren niet mogelijk is. Als je niet snel genoeg leest mis je die informatie. Het bestelproces kan dan wel door. Nazorg is wel netjes, maar het bedrag is na een week nog niet retour.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over woehler.nl

Beoordeling
Fijn dat ik een goed bedrijf gevonden heb
?
Een bestelling wordt in twee gesplitst en ik krijg er vooralsnog maar 1 binnen. Daar heb ik niets aan.
Antwoord van woehler.nl
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Soms bevatten bestellingen artikelen, die wij op dat moment helaas niet op voorraad hebben. In dat geval splitsen wij inderdaad uw bestelling, waarmee wij de artikelen, welke wij op voorraad hebben, direct uit ons magazijn kunnen verzenden, zoals u van ons mag verwachten. Om dit kenbaar te maken, ontvangt u hiervoor een extra opdrachtbevestiging vanwege de nalevering. Namens uw Wöhler Team Martin
Snelle levering en goede communicatie.
goed verpakt snel verstuurt
Antwoord van woehler.nl
Geweldige service , goede producten voor de juiste prijs
Correct meegedacht, teruggekoppeld en afgehandeld.
Netjes en perfect geleverd
super product en service
levertijd niet gehaald.
Antwoord van woehler.nl
Beste klant, Bedankt voor de kritische opmerking. Op woensdag 10 juni hebben wij om 13:16 uur uw webshop bestelling ontvangen. Diezelfde dag heeft DPD het pakket bij ons opgehaald. Normaliter is de doorlooptijd voor zendingen af fabriek Duitsland twee tot drie werkdagen. Zeker in deze moeilijke periode kunnen wij daar geen invloed op uitoefenen mede omdat in Duitsland op basis van werktijdverkorting wordt gewerkt. Desondanks is volgens onze gegevens uw pakket op maandag 15 juni afgeleverd. Namens uw Wöhler Team Martin
Zo als afgesproken
Excellent service