woehler.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor woehler.nl

4.58/5.00

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Meetapparatuur besteld en daarbij het nieuwe kvk nummer door gegeven 2020. Was me er niet van bewust dat de levering rechtstreeks vanuit het buitenland zou komen, vanwege de Nederlandse contactgegevens. Na versturen huidige kvk netjes binnen enkele dagen geleverd.
Verder lezen

Er blijkt bij bestellen 1 seconde lang een melding in beeld te komen dat bestellen voor particulieren niet mogelijk is. Als je niet snel genoeg leest mis je die informatie. Het bestelproces kan dan wel door. Nazorg is wel netjes, maar het bedrag is na een week nog niet retour.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over woehler.nl

Beoordeling
goed verpakt snel verstuurt
De snelheid waarmee de goederen bezorgd werden. Wat misschien beter zou kunnen, maar misschien is dat ook al zo de software die nu op een schijfje wordt geleverd, via internet beschikbaar stellen. Maar u zult er vast een reden voor hebben.
Antwoord van woehler.nl
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. In de verpakking zit inderdaad een schijfje met de bijbehorende PC-software. Na het installeren zal de PC-software controleren of er inmiddels op internet een update beschikbaar is. De laatste versie van de driver en de PC-software kunt u vinden op https://www.woehler.nl/6648 Namens uw Wöhler Team
ik had echt verwacht op een persoonlijke uitleg van deze meter.of tenminste een verwijzing naar you tube voor gebruik en in de handleiding zie ik niets staan over de gratis app testo geeft dat wel. zit nog te twijfelen of ik deze meter retour doe
Verzending nam een paar dagen, website tikje rommelig, moest veel zoeken naar juiste artikelen maar kwaliteit van producten is uitstekend.
Geweldige service , goede producten voor de juiste prijs
volgens afspraak en adequate vriendelijke ondersteuning
Correct meegedacht, teruggekoppeld en afgehandeld.
snelle en correcte levering
Netjes en perfect geleverd
snel geleverd goed verpakt
super product en service
levertijd niet gehaald.
Antwoord van woehler.nl
Beste klant, Bedankt voor de kritische opmerking. Op woensdag 10 juni hebben wij om 13:16 uur uw webshop bestelling ontvangen. Diezelfde dag heeft DPD het pakket bij ons opgehaald. Normaliter is de doorlooptijd voor zendingen af fabriek Duitsland twee tot drie werkdagen. Zeker in deze moeilijke periode kunnen wij daar geen invloed op uitoefenen mede omdat in Duitsland op basis van werktijdverkorting wordt gewerkt. Desondanks is volgens onze gegevens uw pakket op maandag 15 juni afgeleverd. Namens uw Wöhler Team Martin
Zo als afgesproken
Excellent service