computerzaak.nl- Logo - Beoordelingen

computerzaak.nl

345 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden972 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 nov 2023
computerzaak.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Gevallen laptop per ommegaande vervangen! Tijdens het transport bleek de laptop die ik had uitgekozen op een hoek te zijn gevallen. Direct nadat ik een mail had gestuurd met foto's van de schade, belde ik met Computerzaak. Reactie: ja, we lazen uw mail daarnet, u krijgt een nieuw exemplaar van hetzelfde merk. Met een adressticker erbij zodat u ons de kapotte laptop gratis kunt terugsturen. Wij verhalen de schade wel bij PostNL. Wát een service!

Helaas geldt "voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden" niet voor iedereen. Nou ben ik iemand die geen enkel probleem heeft met het feit dat door erge drukte of overmacht dit niet nagekomen kan worden. Waar ik wel moeite mee heb is dat dit niet vanuit computerzaak.nl wordt gecommuniceerd. Daarnaast krijg ik als respons op mijn mail een algemeen opgezette tekst terug die ook geen enkel antwoord geeft op mijn vraag. Na een volgende mail krijg ik weer een onpersoonlijk antwoord terug waar een leverdatum in staat die vervolgens niet wordt nagekomen!! Na dan inmiddels 4 dagen verder te zijn wordt mijn bestelling geleverd. Daar is verder jiks mis mee, maar de communicatie is echt erg onpersoonlijk en prut!! Doe er je voordeel mee!!

Beoordelingen voor computerzaak.nl

30 apr 2024
Alles was perfect gegaan.

Prina

Geen idee, ben tevreden.