Lucardi Juwelier Leiden

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden149 beoordelingen in totaal

21 okt 2023
Zeer goed geholpen door mdw bij aankoop van horloge. Er zat al een korting op het horloge, maar door opmerking van de mdw die mij aanraadde de Lucardi pas te gebruiken nog eens extra korting. Had ooit zo'n pas maar die ben ik kwijt en had die dus ook niet bij me. Kon in de winkel een nieuwe aanmaken op mijn mobiel en kreeg zo toch wat extra korting bovenop de korting die al op het horloge zat. Zeer blij mee. Vroeg om een doosje en kreeg die ook mee. Een simpel doosje dat niet bij dit horloge hoorde en helaas dus ook zonder handleiding bleek bij thuiskomst. Erg jammer. Had anders 5 sterren gegeven. Zeer goed en vriendelijk geholpen verder en een mooi horloge voor een mooie prijs.

27 mei 2023
Er mogen wat meer in de artikelen in de winkel

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Leiden

9 mrt 2024
Zelfs op een drukke zaterdag werd er ruim de tijd genomen om ons te helpen👏
Snelle en goede service. Precies de ketting waar ik naar zocht
Uitstekend geholpen en goed geadviseerd.
Behulpzaam en vakkundig personeel.
Mooie sieraden gekocht
Goede service
4 feb 2024
Heel vriendelijk geholpen Ik kwam samen met mijn vriendin vanuit Den Haag voor een zilveren koningsschakel, eenmaal binnen heel lief geholpen door een van de medewerkers op dienst. Bij het afrekenen werd mij verteld dat ik nog een extra 10% korting kon krijgen als ik mij aansloot als member, geen spijt van en een hele fijne ervaring gehad!
Ik vind eigenlijk alles goed. Jullie sieraden zijn mooi en van goede kwaliteit. Het personeel is altijd lief. Verzending is altijd snel. Niks te klagen.

Fijne ervaring

Ik kon zonder afspraak gaatjes schieten. De medewerker was deskundig over waar de gaatjes het best gezet konden worden. Was een prettige ervaring.
Mooie winkel met behulpzame medewerkers
Ik ben goed geholpen
27 jan 2024
21 okt 2023

Goede en vriendelijke service van mdw en mooi horloge voor een mooie prijs

6 okt 2023
67 jaar en voor het eerst gaatjes. Samen met kleindochters die enkele maanden eerder al gaatjes hadden laten schieten en inmiddels al drie paar oorbellen in Leiden hebben uitgezocht. Zij vinden het spannend hahaha. Wat zijn we fantastisch leuk geholpen in Leiden. Aandacht en tijd. Krukjes erbij voor de meisjes. Super hoor, erg tevreden en blij. Vinkje op mijn Bucket lijst. En stiekem nog twee paar oorbellen en horloge in laten pakken voor de meisjes. Alles kan in Leiden.
25 okt 2023

Ruime keuze aan sierraden

Wij waren opzoek naar oorbellen en er was een ruime keuze aan sierraden. Daarom zijn wij hier ook geslaagd en gingen wij met prachtige sierraden naar huis. Voor kwaliteit oorbellen moet je hier zeker zijn! De volgende keer even naar de klant toelopen nu liepen wij zelf naar het personeel om iets te vragen.
Je wordt er goed geholpen ze laten me eerst lekker kijken en dan roep ik zelf wel of ze me willen helpen en dat doen ze ook goed ik vindt het een prettige winkel en het personeel is ook super ik kom uit Noordwijk maar dat doe ik graag om even te kijken en te kopen.
5 jul 2023
Vandaag samen met mijn dochter gaatjes laten schieten in Leiden, zij de eerste en ik de tweede. Super goed en lief geholpen door een geduldige, rustige en zeer vriendelijke medewerkster. Zeer ruime keuze zweerknopjes.
6 jun 2023

Leuke sieraden en goede kwaliteit

Sieraden zijn super mooi en goede kwaliteit. Ik heb onlangs nog dit super schattige rosegoud kleurige ring gekocht , hij was toevallig in de korting dus ook nog eens voor een super leuk prijsje kunnen kopen
9 jul 2023
In leiden een hele goeie en aardige verkoopster,daar integen in de mall in leidsendam wordt je waardeloos geholpen. Eemn meisje die totaal niet betrokken is bij haar werk.zijn daar ook weggegaan