RoadLoisirs NL- Logo - Beoordelingen

RoadLoisirs NL

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden225 beoordelingen in totaal

15 aug 2023
Omdat er eerst iets misging met de bezorging door DPD ook contact met hen gehad. Prima contact zelfs en het is allemaal in orde gekomen. En wat betreft het bestelde: bij andere notaire leveranciers was hetzelfde enkele tientjes duurder en dan nog 15 euro verzenden, waar die hier bijzonder laag was. Al met al een verrassende ervaring. Kan daarom deze firma van harte aanbevelen.
CB
Coen B.
Deventer

Artikel besteld in oktober. Zou begin november binnen zijn. Half november niks binnen. 3 emails gestuurd. Totaal geen reactie. Toen het telefoonnummer gebeld. Engelstalige dame aan de lijn, verhaal verteld, excuses aangeboden en ze zou het nakijken. 10 minuten later belde ze terug dat het 6 december bij mij zou aankomen. Dit werd 5 december. Was niet op voorraad zei ze. Laat het dan even weten aub.

Beoordelingen voor RoadLoisirs NL

MK
marcel k.
Roosendaal
12 aug 2023

Kan niet beter!!

Perfect. Goedkoper dan in Nederland , zelfs de verzendkosten waren de helft i.v.m winkels uit eigen land. Had er nog niet eerder gekocht en was wat huiverig dat het grote verschil in prijs te mooi was om waar te zijn. Maar in minder dan 48 uur het product al ontvangen. Zal hier zeker weer kopen!!
4 nov 2023
Contour verlichting voor onze camper besteld. Moest vanuit Frankrijk komen. Ondanks dat een zeer snelle levering tegen een normale prijs.
FD
Freddy D.
Erpe-Mere
4 aug 2023
Vrij lang moeten wachten maar toch geleverd. Was wel een moeilijk te verkrijgen onderdeel. Dus eigenlijk best tevreden.
Antwoord van RoadLoisirs NL
16 aug 2023
Beste Meneer, Bedankt voor uw bericht. Er was inderdaad een lange vertraging in de levering. Het belangrijkste is dat u tevreden bent dat u het hebt ontvangen. MVG
9 sep 2023
Supersnelle levering de meeste andere webshops hadden mijn product niet op voorraad Nu had ik het binnen 2 dagen
29 jul 2023
Gemakkelijk te bestellen en was zeer tevreden over de snelle levering. Gezien bovenstaande geen bijzonderheden. 👍
Correcte informatie , prijs/kwaliteit oké , snelle levering vanuit Frankrijk , geen taalbarrière , Thanks.
17 sep 2023
Snelle levering en scherpe prijzen. Je krijgt daadwerkelijk zoals het product is beschreven op de website.
15 aug 2023

Een duidelijke website, reële prijzen

Een duidelijke website met uitgebreid assortiment en reële prijzen. Zeer snelle en correcte levering.
17 okt 2023
Zelfs het verzenden van Frankrijk naar Nederland verliep zeer snel en voorspoedig! Superservice!!!
14 okt 2023
Prima prijs kwaliteit en service , alleen producten graag beter verpakken. Groet Stefan
27 jun 2023
Duidelijke site voorzien van goede info en foto’s Snel geleverd Scherp geprijsd
Snelle en correcte levering. Duidelijke info, oa. over de levertijd,op de website
3 sep 2023
Snelle levering. Wij zijn tevreden. Wij zullen jullie aanbevelen.
Geen dagelijks artikel maar wel op voorraad en snel geleverd
14 sep 2023

Zeer tevreden

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit. Snelle levering.
1 aug 2023
Snelle levering, juiste product, helemaal heel ontvangen
21 aug 2023

toppie

super snel geleverd makkelijk onderdeel kunnen zoeken
1 aug 2023
Product 100 % goed, snel en goed verzorgd verzonden.
15 aug 2023
Snelle levering van de juiste onderdelen. Perfect.
22 aug 2023
Zeer vlotte bezorging en dus uitstekende service.