Fotogeschenk- Logo - Beoordelingen

Fotogeschenk

216 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.556 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jan 2018
Fotogeschenk voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prachtige afdruk van 1.50x1.50 mtr ontvangen op geborsteld aluminium van een oude foto die ik voor een klant heb ingescand. Mooie afwerking met een profiel op de achterkant zodat de foto meteen opgehangen kan worden en ca. 1,5 cm vrij van de muur hangt. De klant hoeft niet zelf uit te dokteren hoe hij iets met boorgaten of zo op moet hangen. En dan wordt het ook nog eens persoonlijk bezorgd. Dus wil je een echt grote afdruk dan is Fotogeschenk echt een aanrader. Ik heb lang moeten zoeken voor een bedrijf dat dit formaat kan maken en het is niet goedkoop, maar je krijgt er iets moois voor terug.

11 sep 2023
Wij bestelden 6 afdrukken om in te lijsten. Er zat een oranje gloed overheen en ook waren de randen van de afdrukken niet mooi. Mailcontact gehad dat we niet tevreden waren. Zij waren van mening dat we de foto's zo oranje aangeleverd hadden. We hebben dezelfde bestanden later echter bij de plaatselijke fotowinkel laten afdrukken en hier zijn de kleuren zoals ze horen. We hebben uiteindelijk nog de helft van het geld terug gekregen, maar ik bestel hier nooit meer wat.

Beoordelingen voor Fotogeschenk

Zeer trage levering..

Ik had op vrijdag voor 15.00 u een foto besteld van mijn oom die overleden was. De foto hadden we nodig voor de crematie die plaatsvond de donderdag erna. De foto viel pas vrijdag (8 dagen later) in de brievenbus. Geen beste ervaring dus..
Is echt niet mooi en had ik zelf ook kunnen maken eb betaal je er een hoop voor. Wordt in de reclame mooier gemaakt dan het is.
Eerste bestelling heel goed, maar nu wacht ik al ruim een week en heb nog niets ontvangen
MV
Marjo V.
Dordrecht
Iets meer afwerking van het houtblok.
PV
15 okt 2023

Top!

Was bij het lezen van de recensies een beetje huiverig om te bestellen, maar de prijs haalde mij over. De eerste foto op plexiglas was super mooi, maar was krom getrokken jammer genoeg. Ik heb een mailtje gestuurd met foto’s en ik kreeg vrij snel bericht terug met hun excuus en dat ze de foto nogmaals zouden versturen op hun kosten. Ik vind dat echt TOP!
11 sep 2023
De kwaliteit van de foto was prachtig, maar ik heb op 7 juli een vraag gesteld naar aanleiding van de foto omdat niet is de exacte foto is afgedrukt en wacht nog steeds op antwoord. Alle verschillende mailadressen gebruikt, conform het bandje dat je krijgt als je telefonisch contact probeert op te nemen, maar allemaal zonder enige reactie.
AD
Anca D.
Nieuwegein

Tevreden

Meerdere keren foto’s en (tuin-)posters besteld, goed verzorgd. Laatste tuinposter had echter teveel magenta; toch gehouden, want stond wel mooi toen mijn planten in dezelfde en lila tinten in bloei waren (foto 1), foto 2 is het origineel. Volgende keer graag wél op kleur! Website en bestelproces goed, idem levering
12 sep 2023

Froessionele afwerking van de plexi foto's…

Froessionele afwerking van de plexi glas foto's - Heel snelle levering in een zeer goede verpakking met de nodige bescherming Op een foto hadden we een niet zo goede kleur , er werd onmiddelijk een nieuwe aangmaakt zonder enige argumentatie en snel nageleverd zonder extra kosten. dus een super service , Dank U
28 sep 2023

Uitstekende snelle service

Ik ben in het bezit van een fotolijst met foto afmetingen die niet standaard zijn. Via e-mail gevraagd of fotogeschenk foto’s in afwijkende afmetingen kan afdrukken. Binnen een dag was dit geregeld. En 2 dagen later vielen mijn foto’s perfect afgemeten in de brievenbus. Super blij ermee!
11 nov 2023
De afdrukken waren onscherp. Omdat het mogelijk te maken heeft met mijn eigen onoplettendheid bij het bestellen geef ik toch een 'goed' en geef ik ze het voordeel van de twijfel. Bovendien kreeg ik een kortingscode van 50% voor de volgende bestelling.
14 sep 2023

Super service

Naast een prima kwaliteit producten is de service uitmuntend. Mijn bestelling was zoekgeraakt door PostNL. Fotogeschenk drukte de bestelling zonder problemen direct nog een keer voor me af. Kan niet beter. Klasse.
1 okt 2023

Fijne placemats, op tijd geleverd

Ik had voor mijn moeder 4 placemats besteld. De kwaliteit is uitstekend en ze gaan niet schuiven. Ook werd tijdig geleverd, heel belangrijk. Nadeel vond ik dat de verzendkosten per extra placemat verhoogd werden.
11 sep 2023
Heb al veel gekocht bij Fotogeschenk, want ze leveren goede kwaliteit & service, voor een nette prijs. Uniek bij hun is dat je kunt kiezen uit zeer veel verschillende maten voor je plexiglas. Aanrader!
Het is altijd de vraag: Hoe goed komt mijn foto bij jullie terecht, op mijn Apple installatie ziet het er prachtig uit, maar dan als de opname wordt afgedrukt op 40 bij 60 cm, altijd een verrassing
EN
Ed N.
Waalwijk
16 dec 2023
Ik had graag een 4,5/5 willen geven; die mogelijkheid is er helaas niet. 5/5 geef ik niet/nauwelijks; vandaar dus de 4/5 sterren. Maar, ik ben meer dan GOED tevreden over jullie performance.
11 sep 2023
Mijn bestelling was goed ingepakt. Maar ergens onderweg beschadigd. Dit gemeld aan jullie klantenservice en ik kreeg gelijk mijn bestelling opnieuw toegezonden. Snelle en fijne service

Super resultaat

Aangezien de afbeelding die we graag op Canvas wilde laten afdrukken niet de beste kwaliteit was keurig geholpen wat in deze de beste optie zou zijn. Resultaat is boven verwachting.
2 nov 2023
Mooie tuinposter. Heldere kleuren en transparant ringen voor de bevestiging. Ik had graag een bevestigingsemail ontvanegn met de verwachte levertijd, dat was nu afwachten.
11 sep 2023
De foto's waren mooi op 2 na. Hier zaten helaas strepen doorheen. Maar na 1 e-mail kreeg ik direct nieuwe opgestuurd en deze waren wel goed. En snel binnen.
11 sep 2023

Weer een mooie bestelling ontvangen!

Opnieuw een mooie foto op acrylglas besteld voor bij de verzameling. goede kleuren, prima afgewerkt, snel ontvangen. Ook nu weer tevreden over het resultaat.