allcam.nl- Logo - Beoordelingen

allcam.nl

220 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.302 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 mei 2022
allcam.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima Dashcam. Het maakt mooie opnames. De Azdome maker heeft ook zijn app aangepast zodat nu ook houders van een Samsung telefoon de Azdome app kunnen gebruiken. Wat ik heel mooi vind van de Azdome GS63H dual pro is: Je kunt de dashcam niet alleen uit je auto halen om te voorkomen dat men inbreekt en je dashcam eruit sloopt, maar nadat je het eruit gehaald hebt, kun je deze met een usb-kabel voor je telefoon, ook aansluiten op je computer zodat de gemaakte beelden op je computer getoond word en deze eventueel transporteren naar je hardeschijf. Ook kun je de dashcam op je powerbank aansluiten met een 1 ampere usb-kabel; kabel voor smartphones en zo de gemaakte beelden op je telefoon bekijken via wifi. De titel Prima Dashcam is hierop zijn plaats en de dashcam is zeker 5 sterren waard.

25 mei 2023
Levering super snel en netjes geregeld. Apparaat is wel ok, alleen geen respons op vragen cq problemen. Dat is wel erg jammer. Hoewel ik vragen aan ddpai rechtstreeks ook niet beantwoord krijg ondank beloftes. 2x jammer..overweeg dus de dashcam terug te sturen als er niet binnen enkele dagen alsnog wordt gereageerd

Beoordelingen voor allcam.nl

Tevreden over Allcam, levering, communicatie en de Vantrue E1;-)

Prima website, ruime keuze en altijd scherpe prijzen voor uitstekende dashcams. Voor mijn nieuwe auto gekozen voor de Vantrue E1 2K QuadHD Wifi GPS dashcam. Zeer tevreden over, installatie ging makkelijk en beelden zijn super. Mooi compact weggewerkt achter spiegel en snel met magnetische bevestiging eraf te halen (om binnen via pc beelden te bekijken als nodig is). Top service!
1 sep 2023
Snelle levering, compleet product met alle mogelijke toebehoren en zelfs reserve onderdeeltjes zoals extra plakkers en bevestigingsvoetje. Telefonisch kreeg ik goede uitleg. Beter kan: - Een Veel gestelde vragen pagina op de site, voor o.a. hulp bij het monteren, en nog enkele instructiefilmpjes op Youtube. - De app (Kacam) kan duidelijker en gebruiksvriendelijker.
9 aug 2023
Vlotte levering van de bestelde camera met alle toebehoren. Eenvoudige installatie van de camera. Aanleg van de vaste voeding was een uitdaging. De meegeleverde zekeringen-tang en spanningzoeker waren te groot voor onze mini zekeringen. Gelukkig kwam de zekering met een pincet ook los. De spanning kon ik met een geleende multimeter opnemen.
15 jul 2023

De verkochte camera is prima werk goed…maar trage download, knudde

De verkochte camera is prima werk goed beeld is ook goed, de afhandeling van Allcam ook, maar ik vind het jammer dat er geen beter download optie is dan via de camera en mobiel en dat is belabberd traag onwerkbaar. Ik zou mijn pc willen gebruiken maar dat is geen optie, dus falend product.
22 okt 2023

AZDome AZDome M550 2CH 4K…

Ik heb de AZDome AZDome M550 2CH 4K Wifi GPS 64gb dashcam gekocht met de drie draads voeding , alleen de voeding werkte niet , contact via email gehad en er werd gelijk een nieuw snoer op gestuurd , Nu werkt die helemaal goed. Uitstekende service. Deze shop is een aanrader.
27 aug 2023

Top, top camera shop!

Bij Allcam snappen ze dat er nu eenmaal camera-freaks zijn die helemaal gek zijn op alles wat ermee te maken heeft. Daarom hebben ze ook alle assecoires die erbij horen. Op voorraad dus!!! Fijne webshop, goede service en enorm snelle levering! Kwaliteit dus!!
25 jul 2023
bestelling binnen 24 uur geleverd. Voorste camera nu geïnstalleerd, moet nog wel even de juiste instellingen voor elkaar zien te krijgen. Zou wellicht handig zijn om een extra kabeltje mee te leveren zodat je deze aan je desktop of laptop op te kunnen laden.
27 okt 2023

super service

Tot twee maal toe had ik een dashcam besteld die niet in de auto paste. Allcam heeft deze probleemloos teruggenomen en heel snel terugbetaald. Bij het vragen van advies om dan toch een goed model te vinden heb ik dit heel snel gekregen. Super service!
22 aug 2023
De dashcam werd snel geleverd en goed ingepakt. Er miste een sd kaart maar die werd na melding gelijk toegestuurd dus prima service. Mijn vorige kwam hier ook vandaan en die heeft het heel wat jaartjes prima gedaan.
30 jun 2023

Aanrader

Met name de telefonische hulp vooraf bij het uitzoeken welk systeem werd als zeer plezierig ervaren. Ook,de afhandeling van de bestelling was correct en volledig. Al met al een aan te raden bedrijf voor systeem.
16 dec 2023

Goed geprijsd en snel geleverd!

Goed geprijsd en netjes volgende dag in huis. Website bied daarnaast duidelijke info over de aangeboden producten, maar ook uitgebreide (basis)informatie en uitleg over wat een dashcam doet, kan en bied.
7 nov 2023
Mooie assortiment camera's. Voor 8eder wat wiks. Hele goede Klantenservice. Ze reageren binnen een dag. Tevens werd mijn camera de volgende dag geleverd. 's avonds besteld, de volgende dag in huis.
14 jul 2023

Dashcam

Goede service nadat ik een vraag had gesteld over mijn bestelling. Verbeterpunt is om te vermelden dat een 2e keus artikel handmatig ingepakt wordt dus niet automatisch de volgende dag in huis is
27 mei 2023
Een zeer hulpvaardige en professionele klantenservice die uiterst vriendelijk en heel snel reageert op alle vragen. Ook al heb je vragen over een product die je NIET bij hun hebt aangekocht!
25 nov 2023

Denken mee!

Reageert snel, denkt mee, komt met suggesties of alternatieven. Heel fijn mensen daar, wij zijn echt tevreden. Waarom geen 5*? Simpel, er moet altijd iets te groeien zijn. 😁
23 jul 2023
Nette webshop, makkelijk gevonden wat ik zocht. Ontvangen wat ik besteld heb. Verder geen ervaring met service of aftersales. Maar volgens andere reviewers goed.
7 okt 2023
In eerste wat moeilijk kunnen te bereiken via mail en mobiele telefoon maar na contact meer dan snelle en professionele medewerking. Er werd mee gedacht. Prima!
11 sep 2023
De snelle verwerking van bestelling tot bezorging aan huis. Wat beter kan is een duidelijke eenvoudige handleiding, maar dat is meer voor fabrikant denk ik.
1 nov 2023
was niet duidelijk dat er geen zekering in de kabeltjes aanwezig zijn voor dubbele aansluitingen. deze dus alsnog evtl bestellen en wederom bezorgkosten dan.
30 jun 2023

Uitstekend servies

Had een voeding besteld voor een dashcam. Deze is kwijt geraakt door de vervoerder. Arvin van Allcam stuurde direct kosteloos een nieuwe toe. Top service.