Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl- Logo - Beoordelingen

Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

399 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden584 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Dé partner voor al je licenties - Productlicenties.nl

Mark W.
Den Haag
28 jun 2024
3 jul 2024
Goedemiddag, Dank je wel voor je review. Jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Aan de hand van je bestelnummer heb ik geen eerder gesprek gevonden. Zou je contact met ons op kunnen nemen? Dan helpen we je graag verder mocht er iets mis zijn. Onze klantenservice is van maandag tot en met zaterdag van 09:00 uur tot 21:00 uur bereikbaar en van zondag van 12:00 uur tot 21:00 uur via de live chat, WhatsApp en e-mail. Met vriendelijke groet, Joris Productlicenties
21 jun 2024
26 jun 2024
Goedemorgen, Dank je wel voor je review, jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Aan de hand van het bestelnummer heb ik gekeken of er contact is geweest. Wij hebben 18 dagen geleden een e-mail gestuurd en daarna helaas niks meer vernomen. We lossen dit graag netjes met je op, aangezien we ook activatie garantie bieden! Je kan reageren op de mail of contact opnemen via de chat. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 - 21:00 uur en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties.nl
19 mei 2024

Microsoft Office 2021

Voor mijn Windows 10 desktop had ik een licentie nodig. Via Google kwam ik uit bij Productlicenties uit Amsterdam en voor een gunstige prijs heb ik een licentie aangeschaft voor Microsoft Office 2021. Binnen 30 seconden na betaling via iDeal had ik de beschikking over een geldige sleutel en een complete pakket van Office 2021. Na de click-and-run installatie heb ik een legale versie van Microsoft Office 2021. De klantenservice is uitstekend en professioneel. Voor de volgende bestelling van Microsoft Office/Windows zal ik uiteraard weer bij Productlicenties een beroep doen. Aanbevolen 10/10
22 mei 2024
Dank je wel voor je uitgebreide en positieve review! We vinden het erg fijn dat alles naar wens en soepel is verlopen.
21 mei 2024

Goed bedrijf

Het bedrijf is betrouwbaar. Nadat ik een code had die niet werkte werd dit probleem netjes verholpen en is alles na tevredenheid opgelost.
22 mei 2024
Wat fijn om terug te lezen! Uiteraard kan er een keer iets mis gaan, wat altijd erg spijtig is. We doen dan als bedrijf ons uiterste best om het zo goed mogelijk op te lossen. Fijn dat dit het geval is geweest.