Software licenties kopen bij Productlicenties.nl- Logo - Beoordelingen

Software licenties kopen bij Productlicenties.nl

493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden701 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
Windows 10 Pro retail licentie besteld, deze vrijwel direct via email ontvangen. De ontvangen code werkte niet, foutmelding: "deze code wordt al op een ander apparaat gebruikt". Via email gemeld bij Productlicenties en om een nieuwe werkende code gevraagd. Na ongeveer 2 uur een werkende code ontvangen. Wat is goed: lage prijs en probleem met niet werkende code snel opgelost. Wat kan beter: indien mogelijk, vóór verzending controleren of de code wel werkt.
HD
Hennie D.
Oosterhout

1 nov 2023
Product code werkt niet.maak niet uit heb nieuwe pc besteld deze is all heel oud.voor de mensen thuis Bestel niks bij deze bedrijf zijn oplichters.voor de rest maak ik me niet druk is mij nog nooit overkomen en heb 💰 geldt genoeg.meer zal ik ook niet betalen voor een productie code.we hebben hier een Gooie computerzaak productcode bij deze zaak altijdt goed.je mag het geldt in je ? Steken.voor de mensen thuis Bestel niet bij deze bedrijf geloof mij zeker all's je wijnig geld heb

Beoordelingen voor Software licenties kopen bij Productlicenties.nl

SL
Sylwester L.
Waddinxveen
24 sep 2024
Dit zijn gewoon oplichters, Pas op!!! Geen geldige litenties, mijn verzoek voor geld returnieren hangt in lucht!
Antwoord van Software licenties kopen bij Productlicenties.nl
Hi, Zojuist heb ik alle chats doorgelezen die je hebt gevoerd met mijn support collega's. Ik kom hierin tot de conclusie dat bij ons intern alles is mis gegaan wat mis kon gaan. Je bent niet goed geholpen en daarvoor mijn welgemeende excuses! Bedankt voor de eerlijke review. Hier gaan wij intern mee aan de slag. In de e-mail stuur ik je een bevestiging van dit bericht. Ook zal ik het aankoopbedrag retourneren en alsnog een nieuwe licentie toesturen. Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties.nl
De code werkt niet! Dus ik heb er niks aan, weggegooid geld!
Antwoord van Software licenties kopen bij Productlicenties.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je review, jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Aan de hand van het bestelnummer heb ik gekeken of er contact is geweest. Wij hebben 6 minunten nadat jij een e-mail gestuurd hebt gereageerd. Daarna helaas niks meer van jou vernomen. Mijn support collega vroeg om een screenshot van het probleem zodat wij je kunnen verder helpen. We lossen dit graag netjes met je op, aangezien we ook activatie garantie bieden! Je kan reageren op de mail of contact opnemen via de chat. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 - 21:00 uur en zondag van 12:00 tot 21:00 uur. Met vriendelijke groet, Joris, Productlicenties.nl
1 okt 2024
Wordt beoordeeld
Licentie werkt niet
9 okt 2024
Hi, Dank je wel voor je review, jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Aan de hand van het bestelnummer heb ik gekeken of er contact is geweest. Wij hebben 8 dagen geleden een e-mail gestuurd en daarna helaas niks meer vernomen. In deze mail staat de oplossing voor jouw probleem. Heb je deze goed ontvangen?