Mobielverbinden.nl- Logo - Beoordelingen

Mobielverbinden.nl

41 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden438 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 okt 2019
Mobielverbinden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jul 2023
super levering . alles werkend en tijdens bestelling nog wat veranderd geen enkel probleem voor hun. zo hoort het ......

absoluut geen info over levertijden

Beoordelingen voor Mobielverbinden.nl

Nette prijs en binnen een dag geleverd
absoluut geen info over levertijden
Antwoord van Mobielverbinden.nl
Onze excuses dat u geen informatie over levertijden heeft ontvangen. We lossen dit probleem zo snel mogelijk op en zullen zorgen voor betere communicatie in de toekomst.
9 jul 2023
4 mei 2023

Mifi router

Ik had wat vragen als leek. De persoon aan de telefoon nam echt rustig de tijd om alles uit te leggen en gaf ook aan als het niet lukte ik altijd nog later weer kon bellen. Dring niet aan op verkoop maar legde gewoon alles rustig uit. Ik heb je even laten bezinken en een dag later de spullen besteld.
2 mei 2023

Super service

Na wat problemen met mijn bestelde 5G router heb ik contact opgenomen met de Servicedesk. Ik mocht de router ruilen tegen een beter passend model. Super snel opgepakt en prima oplossing !
JV
Jan v.
Zeewolde
5 mei 2023
Bedrijf is zeer gericht op klanten service. Snel contact en levering conform afspraak en op tijd. Jammer genoeg dat de provider de Sim kaart niet had geactiveerd.
16 mei 2023
Heel snel en professioneel geholpen. Ook een kleine verandering in de gevraagde service, was geen probleem. Heel vriendelijk ook trouwens.
26 mei 2023
Eenvoudig bestelproces, helaas kon de fabrikant niet leveren. Er is adequaat, correct en vriendelijk gehandeld. Koop hier gerust.
1 jun 2023

Snel, accuraat en netjes.

Volgens mij gaat alles prima. Snelle en correcte levering, keurige factuur. Betrof een MiFi router en werkt naar behoren.
12 apr 2023
een 12v stroomvoorziening voor de rutx14 gekocht, werkt perfect. Levering ook prima via mobielverbinden.nl
LE
L E.
Vianen
9 aug 2023

Prima duidelijke uitleg

Netjes en duidelijk antwoordt in begrijpelijke taal met links naar de producten Nogmaals bedankt Noah

Goede sales

Sales heeft mijn specifieke vragen fijn opgelost zodat het juiste product kon worden aangeschaft
21 mrt 2023
Prima service en support, ruime voorraad, snelle levering en een correcte afhandeling.
6 sep 2023

Fijne, ruim aanbod en vakkundig advies

Duidelijke site, snelle reacties op vragen, vakkundig advies en prima datakaart.
8 sep 2023
Service en begeleiding bij de aanschaf van MiFi met e juiste externe antenne
29 jun 2023
Zeg wat ze doen en doen wat ze zeggen. En dat is wat ze doen. Helemaal top
17 mei 2023
ruim assortiment, redelijke prijzen, geen verzendkosten, snelle levering
14 sep 2023
Lange levertijd, meer dan een maand (wel met tussentijdse update)
15 aug 2023
Snelle en uitgebreide reactie op e mail. Spullen snel verzonden.