DHK.nl - Logo - Beoordelingen

DHK.nl

134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden435 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 okt 2020
DHK.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende ervaring gehad bij eerdere bestelling waarbij heel attent nog werd nagevraagd of we zeker wisten of de deur wel naar buiten moest openslaan. Dit was nl. niet gebruikelijk. Bestelling werd eerder geleverd dan vooraf gemeld, dus meevaller en blijkt perfect te passen, alsof er een kluisverhuur dicht gaat. Ook bij deze tweede bestelling werd er weer heel adequaat en snel gereageerd. Vertrouw er dus volledig op dat ook deze bestelling perfect zal worden afgerond.

23 aug 2023
Wat betreft de levering zijn er geen aanmerkingen, perfect geregeld. De deur was netjes verpakt en goed vastgezet op een pallet. Ik heb wel wat foutjes in de deur gezien. In de binnenste kitrand waar het binnenpaneel achter de glaslatten zit, had beter afgewerkt kunnen worden. Verder is her een goede prijs kwaliteit verhouding.

Beoordelingen voor DHK.nl

zeer correct, snelle levering, en goede hulp gekregen via whatsapp. Zeker een aanrader
manier van bestellen is duidelijk maar levering duurt nog enkele weken.
Keurig op tijd geleverd volgens afspraak.
Behulpzaam en snelle reactie op vragen.
Super snel en mooi goed goedkoop kozijn
18 feb 2024
Snelle levering en goede service
Perfect geregeld
Zeer goed

Communicatie en product goed

Communicatie was zeer goed. Het kozijn ziet er netjes uit. Was ook snel geinstalleerd. Het kozijn was ook super goed ingepakt Enige punt van kritiek is dat het met Post NL verstuurd is. Hierdoor werd het precies op de enige dag in de week bezorgd dat er bij ons niemand thuis is. Ik heb het kozijn daarom in de binnenstad (betaald parkeren) moeten afhalen. Als het met DHL was verstuurd dan had ik de levering makkelijk op een ander moment kunnen laten plaats vinden.

Goeie service

Er was ons is niet helemaal duidelijk op de website, hier even achter aan gebeld en er werd vlot opgenomen en een fijne contact gehad met goeie uitleg
27 jan 2024
Heel fijn bedrijf . Snelle levering en prima kozijnen voor een prijs die echt een stuk lager is dan bij de concurrent
10 feb 2024

Goed service

Makkelijk te bestellen. Goede prijzen. Klantenservice reageert snel en vriendelijk.

Snelle duidelijke website & goede service

Snelle duidelijke website. Makkelijk ingebruik. Goede service.
TL
tim l.
abcoude
alles snel op gelost veel uit voorraad net en vlot geleverd
IL
I L.
Sneek
gewoon goed verpakt, op tijd geleverd. Dus van mij 5 sterren
18 jan 2024
Snelle levering en makkelijk contact te leggen.