DHK.nl - Logo - Beoordelingen

DHK.nl

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden495 beoordelingen in totaal

27 dec 2023
Uitstekende ervaring gehad bij eerdere bestelling waarbij heel attent nog werd nagevraagd of we zeker wisten of de deur wel naar buiten moest openslaan. Dit was nl. niet gebruikelijk. Bestelling werd eerder geleverd dan vooraf gemeld, dus meevaller en blijkt perfect te passen, alsof er een kluisverhuur dicht gaat. Ook bij deze tweede bestelling werd er weer heel adequaat en snel gereageerd. Vertrouw er dus volledig op dat ook deze bestelling perfect zal worden afgerond.

23 aug 2023
Wat betreft de levering zijn er geen aanmerkingen, perfect geregeld. De deur was netjes verpakt en goed vastgezet op een pallet. Ik heb wel wat foutjes in de deur gezien. In de binnenste kitrand waar het binnenpaneel achter de glaslatten zit, had beter afgewerkt kunnen worden. Verder is her een goede prijs kwaliteit verhouding.

Beoordelingen voor DHK.nl

2 jun 2024
als je deur kozijn met deur besteld , breedtemaat 93cm en bij aflevering gemeten 92cm is. Dan is dit voor mij meer werkzaamheden om af te werken. Verder ziet het er prima uit. Eric.
31 mei 2024
Kozijn ankers mee leveren en montage handleiding papier
Raam prima maar wel anders dan op plaatje
5 jun 2024
5 jun 2024
30 mei 2024
24 mei 2024
28 mei 2024
Bestelling is onvolledig en kozijn is smerig vuil
Antwoord van DHK.nl
29 mei 2024
Goedendag, dank voor uw beoordeling. De deuren staan bij ons in de loods, helaas is het hier erg stoffig :( Mocht u het wensen kunnen we u een schoonmaaksetje opsturen. De deurklinken worden al nagestuurd heb ik begrepen!
Wordt beoordeeld

Helaas hebben wij dit artikel nog niet ontvangen!

Helaas hebben wij dit artikel
24 apr 2024
Goede kozijnen. Had helaas een deur kozijn geannuleerd omdat het toch niet de juiste was voor mij. Gelukkig was dit geen probleem en de zelfde dag nog een reactie terug gekregen. Echt een top bedrijf zeker een aanrader, goede klanten service en goede prijzen👍
15 mei 2024
Oplettend en heldere en snelle communicatie.
17 mei 2024
Goed materiaal en snelle levering.
8 mei 2024
gewoon netjes en goed,gr