Deltastar Nutrients bv- Logo - Beoordelingen

Deltastar Nutrients bv

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden156 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2021
Deltastar Nutrients bv voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na jaren tobben met PDC van diëtiste Fodmap friendly Acacia Fiber voorgeschreven gekregen. Ontbijt met soja melk, Bio havermouthvlokken en fijn gesneden appeltje met kaneel even koken en 2 schepjes Acacia fiber toevoegen. Vanaf de eerste dag ‘s morgens geen problemen meer en een verzadigd gevoel
JV
Jacky v.
middelharnis

Site werkt fijn, helaas heb ik mn bestelling na 5 dagen nog steeds niet binnen. Ook onduidelijk in mijn account te zien wanneer hij binnen komt.

Beoordelingen voor Deltastar Nutrients bv

JS
Jan S.
Ommen
zo doorgaan
Netjes
18 jan 2024
Eerder geopende pot ontvangen
Wat een snelle en goede service. Normaliter bestel ik altijd bij de goedkoopste site, maar Delta Star is meestal een van de goedkopere en altijd snelle en uitstekende levering! Zonder twijfel mijn favoriet
28 jul 2023

Top producten!

Echt fijn dat zij een eigen inname beschrijving van supplementen bij de levering doen. Daar heb ik wat aan gehad. Levering mag wat sneller wat mij betreft.
22 okt 2023
zeer snelle bezorging Product is bijna nergens te koop alleen hier of in Nieuw Zeeland meer interesseert me eigenlijk niet
31 mei 2023

Goede ervaring

Makkelijk bestelling te plaatsen en snelle levering. Ik bestel elke twee maanden en gaat altijd goed. Ik ben tevreden.
5 jun 2023
Leuk dat er pillendoosje en hele flyer bijzat waarop stond welk supplement je het beste op welk tijdstip kunt innemen
BF
B.J. F.
Landgraaf
1 nov 2023
Duidelijke site, prima bezorgtijd ( al doet post.nl er wat langer over). Product op advies diëtiste.
2 jun 2023

Volgens verwachting

Keurig verpakte bestelling, ontvangen wat ik heb besteld en op tijd geleverd. Het kan niet beter.
25 sep 2023

goede service

Er was een verkeerd artikel geleverd en dat is heel snel en heel netjes opgelost. Complimenten!
IS
Ingrid S.
Noordwijk

Heel erg tevreden

Scherpe prijs, snelle en kosteloze verzending en ook nog een attentie erbij. Super tevreden
LL
Lenie L.
Sommelsdijk
Supersnelle levering en goede service! Korting niet berekend en na mail terug gestort.
MR
Mia R.
Herentals

De fijne service, cadeautjes en snel geleverd.

De fijne service en cadeautjes. Ook op tijd geleverd. Ben heel tevreden, top.
29 mei 2023
Goede kwaliteit vitamines. Goede op de hoogte gehouden over mijn bestelling.
16 jun 2023
Product was snel afgeleverd in goed conditie met klein verrassing kadotjes.