beachflags.com/nl/- Logo - Beoordelingen

beachflags.com/nl/

31 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mrt 2017
beachflags.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jun 2023
Wij hadden een kleine tijdsnood inzake de ontvangst van onze beachflags (i.f.v. een evenement) maar onze bestelling werd onmiddellijk verder verwerkt, waardoor wij onze vlaggen toch nog tijdig konden ontvangen. Bij levering ontbrak nog 1 grondplaat, maar ook die werd nog in uiterste spoed nageleverd, en dus ook nog tijdig ontvangen. SUPER VLOTTE SERVICE, en de kwaliteit van de beachflags zelf is ook TOP, een aanrader !
JV

Best triest dat ik zelf maar een houder moet kopen. Geen redelijkheid als je de klantervaring/foto's/videos in twijfel trekt. Wilde ook alles terugsturen, maar het idee dat u ernaast zou zitten was wellicht te beangstigend. De ''korting'' is overigens niet binnengekomen. Beetje in lijn met de 'redelijkheid'.

Beoordelingen voor beachflags.com/nl/

24 sep 2023
Vlag is langer dan verwacht
3 sep 2023
15 sep 2023
22 jun 2023
2 mei 2023

Houden niet aan levertijd

nemen een bestelling aan terwijl ze weten dat ze niet tijdig kunnen leveren!
Antwoord van beachflags.com/nl/
4 mei 2023
Wij hebben uw bestelling op 19 april ontvangen en u een layout van de beachvlag gestuurd ter goedkeuring. Op vrijdag 21 april heeft u, na sluitingstijd, uw akkoord gegeven. Wij hebben uw bestelling op 24 april doorgestuurd aan de productie en dit ook aan u bevestigd. Onze productietijd is 7-12 werkdagen na akkoord van de layout, dit staat duidelijk op onze website vermeld. U heeft toen aangegeven dat u de vlaggen uiterlijk 1 mei wilt ontvangen. Dit was niet bekend bij ons en was ook niet meer haalbaar. Wij hebben gevraagd wat we voor u kunnen betekenen, maar hier hebben we geen antwoord meer op ontvangen. Op 2 mei hebben wij de vlaggen ontvangen vanuit onze productie. Na telefonisch onderhoud met een collega hebben wij, vanwege de urgentie, uw bestelling meteen verpakt en verstuurd. Later op de middag geeft u plotseling aan dat de vlaggen naar een ander adres moeten worden gestuurd. Helaas konden wij dit niet meer wijzigen omdat UPS de zending al had afgehaald. Uw bestelling is op 4 mei geleverd. Het spijt ons te horen dat dit niet naar uw wens is gegaan, maar wij hebben er alles aan gedaan om u juist te bedienen.