Jeeigentaart.nl- Logo - Beoordelingen

Jeeigentaart.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden275 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 apr 2022
Jeeigentaart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
De smaak en de taart zelf waren formidabel,maar de service van de leverancier firma trekt op niets. De taart ging tussen 10 en 14u geleverd worden omdat het al later was ,en ik nog niets gehoord had ben ikzelf naar beneden gegaan want ik woon in een appartement. Stond mijn taart in de openbare ruimte op zijn zijde,hoelang???? Er is geen bel geweest geen verwittiging,schandalig ik was heel die periode thuis. Heb melding gedaan bij de taartenwinkel,foto’s heb ik niet want mijn dochtertje was die dag thuis en we wachtende op de taart en heb die dan beetje zelf terug met mijn handen terug rond gemaakt want die was op zijn zijde geschoven waardoor de tekening ook wat schijnen stond.

4 jun 2023
De taart kwam een dag te vroeg. Ik had juist geregeld dat er iemand thuis zou zijn op de dag van bezorging en de dag erna. Er was dus op het moment van bezorging niemand thuis en de taart werd afgeleverd bij een ophaallocatie. Ik had ook verwacht dat de taart helemaal af zou zijn en niet dat ik hem nog helemaal in elkaar moest zetten. Ik had er meer van verwacht, ook omdat de prijs best hoog was (€81).

Beoordelingen voor Jeeigentaart.nl

13 jul 2023

Super!

Was erg lekker en goed te bewaren een poosje. Hij was een beetje ingezakt, kan ook door de warmte gekomen zijn.

Mooie taarten om van te smullen!

Mooie taarten om van te smullen die ook nog eens lekker lang houdbaar zijn. Ideaal voor een weekend vol feest!
4 nov 2023
The cake was very tasty. My guests and I enjoyed it. Kindly allocate time slots for delivery dates.
1 jul 2023
Snelle bestellen en het snel kunnen leveren Allen de koekjes onder in de doos waren helaas kapot
21 jun 2023
Netjes op tijd bezorgd en is heerlijk! En zo fijn dat het buiten de koelkast bewaard kan blijven.
14 aug 2023
Prachtige taarten, smaken ook nog eens geweldig! Wij zijn fan en bestellen volgende keer weer!
10 jun 2023
De smaak is altijd goed. Taart is niet te zoet. En blijft lang houdbaar zoals jullie zeggen.
Heel erg tevreden over de taart lange houdbaarheidsdatum en snelle levering zoals vermeld!
1 sep 2023
De taart zelf was leuk ontworpen en smaakte erg lekker. De presentatie was ook erg leuk.
3 sep 2023
Snelle leveringen, goed verpakt. Heerlijk smullen van een prachtige taart
22 sep 2023
De taart was heerlijk het was onze huwelijkstaart. Zag er erg mooi uit
Zeer snel geleverd! Lekkere taart, maar niet de allerlekkerste ooit.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo! Bedankt voor uw recensie! Het spijt ons te lezen dat de smaak van de taart u niet heeft kunnen overtuigen. Omdat iedereen natuurlijk een andere smaakvoorkeur heeft, bieden we onze taarten in verschillende smaken aan. We raden je daarom aan om bij je volgende bestelling één van onze andere heerlijke taarten te proberen. Liefs, team jeeigentaart
Op tijd bezorgd En de taart is mooi verpakt en netjes gebleven

toptaart!

Eenvoudig te bestellen. Correcte levering. Heerlijke taart.
20 okt 2023
Super fijne shop met zo ontzettend veel keuze!
13 jul 2023
Ze smaakten heerlijk vooral de walnoten erin!
3 sep 2023
Super veel keuze voor een verjaardagsfeestje
Prima taart en juiste tijdige levering
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u de taart lekker vond. We hopen dat uw gasten er ook van genoten hebben. Nog een fijne dag! Liefs, team jeeigentaart
Enige taart die al mn kinderen lusten
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo! We zijn blij om te horen dat de taart een groot succes was! We hopen je snel op onze website te zien! Liefs, team jeeigentaart
Meer keuzes van de vulling en fruit.