Jeeigentaart.nl- Logo - Beoordelingen

Jeeigentaart.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden275 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 apr 2022
Jeeigentaart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
De smaak en de taart zelf waren formidabel,maar de service van de leverancier firma trekt op niets. De taart ging tussen 10 en 14u geleverd worden omdat het al later was ,en ik nog niets gehoord had ben ikzelf naar beneden gegaan want ik woon in een appartement. Stond mijn taart in de openbare ruimte op zijn zijde,hoelang???? Er is geen bel geweest geen verwittiging,schandalig ik was heel die periode thuis. Heb melding gedaan bij de taartenwinkel,foto’s heb ik niet want mijn dochtertje was die dag thuis en we wachtende op de taart en heb die dan beetje zelf terug met mijn handen terug rond gemaakt want die was op zijn zijde geschoven waardoor de tekening ook wat schijnen stond.

4 jun 2023
De taart kwam een dag te vroeg. Ik had juist geregeld dat er iemand thuis zou zijn op de dag van bezorging en de dag erna. Er was dus op het moment van bezorging niemand thuis en de taart werd afgeleverd bij een ophaallocatie. Ik had ook verwacht dat de taart helemaal af zou zijn en niet dat ik hem nog helemaal in elkaar moest zetten. Ik had er meer van verwacht, ook omdat de prijs best hoog was (€81).

Beoordelingen voor Jeeigentaart.nl

4 sep 2023
Super lekker en echt mooi!!
5 jul 2023
Super mooi en lekker
3 okt 2023
Prima voor elkaar!
hij was wat hard
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw recensie! Het spijt ons om te horen dat de taart te hard was. We hopen u de volgende keer te overtuigen van onze taarten. Liefs, team jeeigentaart
2 nov 2023
Mooi en lekker
27 sep 2023
Heerlijk!
13 jan 2024
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, We zijn blij om te horen dat de taart een succes was! We hopen je snel op onze website te zien! Liefs, team jeeigentaart
GE
11 jul 2023
4 jun 2023

Jammer

5 jun 2023
Bedankt voor je review! Voor de verzending van onze taarten bieden we de verzendmethodes UPS en DHL Express aan. Zoals staat aangegeven in de checkout heeft de verzendmethode van UPS een mogelijke afwijking van 1 werkdag. Hierdoor was het mogelijk dat je bestelling 1 dag eerder werd bezorgd. De versieringen van onze taarten worden inderdaad apart bij de taart geleverd. Dit doen we om te voorkomen dat de taart kan beschadigen door de aangebrachte versiering tijdens de verzending. Liefs van het Jeeigentaart-Team🎂
15 jun 2023
Als je wil afrekenen staat de bestelling steeds verkeer in plaats van frambozen vulling geeft hij chocolade vulling aan dat is niet ok
4 sep 2023

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Hele kleine taart, opdruk niet mooi, van het poppetje op de taart wist niemand wat het was. De zijkanten zaten aan allebei de stukken los, hele dag gewacht op de bezorger die pas om 19u ‘s avonds kwam. Geen tijdvak bekend en de taart heeft de hele dag in de bus onder andere pakketten gelegen. Warm en kapot dus. Slechte prijs kwaliteit verhouding!
6 sep 2023
Bedankt voor uw review! Onze excuses voor het feit dat uw bestelling beschadigd is aangekomen. Wanneer u dit nog niet heeft gedaan, raden we aan om een e-mail te sturen naar service@jeeigentaart.nl met foto's van de beschadigde taart en uw bestelnummer. Onze klantenservice zal dan samen met u proberen een oplossing te vinden. Liefs van het Jeeigentaart-Team 🎂