Gourmetten.nl

691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Gourmetten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Afgelopen kerst hebben ze het eten mogen verzorgen voor 14 personen en dit is harstikke goed gegaan. Alles was op tijd geleverd en weer op tijd opgehaald. We hadden alle verschillende gourmet pakketten en ze smaakte stuk voor stuk allemaal heel goed, ook was het aanbod heel uitgebreid. De gourmet stellen die we meekregen waren prima schoon en deden ook prima z'n werk, en het was natuurlijk het allerfijnste dat we niet af hoefde te wassen. Ik kom zeker terug, mij hebben jullie als vaste klant.

Wij hadden 4 maal gourmet menu's besteld en 2 maal vis We waren op helemaal niet tevreden over de menu's Bij vlees gourmet schotels zat vlees dat stonk en smaakte vies hebben weggegooid Bij de vis zag het er ook niet zo lekker uit De bakken groenten waren belachelijk veel terwijl de bakken met salades maar 2 bakjes waren en dat moet je dan met 6 personen delen belachelijk weinig Allemaal 1 maal opscheppen en niet te veel anders heeft iemand bijna niks meer Verschillende bakken hadden gelekt in de dozen ,zodat alles vol sap zat ook de schalen met vis hadden sap gelekt Hebben het nog nooit zo slecht gehad Al met al waren helemaal niet tevreden zoals we het nu hebben gehad Heb toch al verschillende keren hier besteld maar zo als nu gekregen belachelijk en dat voor dat geld Kost toch behoorlijk wat en dan met deze kwaliteit DE gourmet menu's in de winkel zagen er beter uit voor minder geld
JJ
Johan J.
Helmond

Beoordelingen voor Gourmetten.nl

25 dec 2023
Helaas andere producten gekregen als wat op de lijst stond.
Antwoord van Gourmetten.nl
Het is zeer spijtig dat je niet hebt gekregen wat je had verwacht en wat je besteld hebt. We hopen dat je toch lekker hebt kunnen gourmetten. Wij willen je in deze een kleine tip meegeven voor in de toekomst. Mocht het zo zijn dat er zaken bij uw reservering niet verlopen zoals gewenst (waar wij natuurlijk niet vanuit gaan) dan zijn wij buiten openingstijden ook bereikbaar via ons verkoopnummer 077-4677200 (optie 5 storingen) zodoende krijgt u altijd een collega van mij aan de telefoon, welke samen met u kan kijken naar een directe oplossing. Echter begrijpen wij dat u voor dit moment niet meer geholpen bent met bovenstaande. Excuses nogmaals. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Vond het allemaal goed alleen de salades vonden wij minder
Antwoord van Gourmetten.nl
We waarderen je eerlijke mening. Ik heb even de bestelling bekeken en zag dat jullie gekozen hebben voor de A-Z Sauzen en Salades. Deze hebben inderdaad iets avontuurlijkere smaken, wellicht is het standaard sauzen en salades pakket meer naar jullie wens. Dit zijn meer traditionele sauzen en salades. We hopen dat ondanks dit minpuntje, je over het algemeen hebt genoten van onze service. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.
30 dec 2023
We missen echt de knoflooksaus, biefstuk was taai helaas
Antwoord van Gourmetten.nl
We hopen dat, ondanks het ontbreken van de saus, de rest van het menu naar wens is geweest. Knoflooksaus zit inderdaad niet in ons assortiment maar we zullen zeker overwegen om knoflooksaus aan ons assortiment toe te voegen. Het spijt ons te horen dat de biefstuk taai was. We begrijpen hoe belangrijk de kwaliteit van het vlees is voor je ervaring. We zullen intern onderzoeken wat er is misgegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we waarderen je terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
andere pannetjes duurde lang voor dat vlees klaar was
Antwoord van Gourmetten.nl
Bedankt voor je recensie. De pannetjes duren inderdaad wel wat langer dan een elektrische tafelgrill. Het wordt daarmee een avondvullend diner. Jammer dat dit invloed had op uw ervaring. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Mochten jullie een volgende keer bestellen kunnen we ook een combinatie van deze 2 in de bestelling zetten, wellicht is dat een leuke oplossing voor snelheid maar toch de nostalgische ervaring van gourmetten met de pannetjes. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
KWALITEIT VAN DE BIEFSTUK WAS MATIG
Antwoord van Gourmetten.nl
We begrijpen hoe belangrijk de kwaliteit van het vlees is, vooral bij biefstuk, en het spijt ons dat we niet aan de normen hebben voldaan die je van ons mag verwachten. We hopen dat je ons nog een kans wilt geven om je te laten zien dat we de kwaliteit serieus nemen. We hebben dit ook doorgegeven naar ons kwaliteitsmanager. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Het vlees smaakte niet lekker.
Antwoord van Gourmetten.nl
Bedankt voor je recensie. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service