sanispecials.nl

406 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.726 beoordelingen in totaal

Ik ben recentelijk uitstekend geholpen door Hans en Irma bij Sanispecials en wil graag mijn positieve ervaring delen. Vanaf het begin tot het einde van mijn aankoopervaring waren ze zeer professioneel en behulpzaam. Hans en Irma toonden zich ware vakmensen; ze waren niet alleen accuraat in hun aanpak, maar dachten ook actief met me mee om ervoor te zorgen dat ik de juiste keuzes maakte. Bij eventuele vragen of behoefte aan hulp stellen ze je gerust en geven ze duidelijke uitleg. Mijn aankoop, een prachtig Clou fonteintje met een designkraan en sifon, was niet alleen visueel aantrekkelijk maar ook zeer betaalbaar. De prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend, waardoor ik het gevoel had een goede deal te hebben gesloten. Wat de klantenservice betreft, was deze zeer goed te bereiken. De website van Sanispecials is helder en overzichtelijk, waardoor het winkelen een plezierige ervaring was. Ik waardeer ook de snelle reactietijd van het bedrijf, vooral omdat het door slechts 4 mensen wordt bemand. In vergelijking met sommige klachten van andere kopers over de reactiesnelheid, vind ik persoonlijk dat het bedrijf het nog steeds netjes en snel doet. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Sanispecials en zou ik zonder aarzeling opnieuw bij hen bestellen. Dankzij Hans, Irma en het hele team voor hun uitstekende service!

Eerst gebeld met Sanispecials of het artikel wel degelijk op voorraad was. Want zijn meer bedrijven die het aanbieden. Kreeg te horen "ja hoor is op voorraad, als u vandaag nog snel besteld heeft u het morgen in huis" Ging om een automatisch beluchter voor het riool. Best wel een ding als die stuk is qua stankoverlast. Dus besteld om 17:06 uur, op de website stond immers voor 17:30 uur besteld is volgende dag geleverd en gebeld van te voren. Volgende werkdag, geen levering maar ook geen verzendbevestiging ontvangen wel mail van de bestelling. Nogmaals gebeld en bij navraag konden ze niet zien wat er mis is gegaan. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat het artikel dan de volgende werkdag bezorgd zou worden (vrijdag). Gezegd wat als dat mis zou gaan, maar werd verzekerd dat ik anders terug moest bellen. Idd direct na telefoontje een mailtje van de verzending met Postnl. Echter met de track en trace gaf Postnl aan dat het artikel (nog) niet door hun was ontvangen. Ik dacht zal wel in de avond gebeuren dan. Gister was het vrijdag, u raad het al, geen artikel. Ik weer gebeld echter waren ze al gesloten om 16:00 en ik belde vanwege werk pas om 16:30 uur. Dus dan maar hopen op de bezorging zaterdag. Nu net gekeken in de app Postnl en zelfde melding dat het artikel (nog) niet ontvangen is door hun. Dus ik denk ook niet iets te ontvangen vandaag. Dus betekent gewoon het hele weekend nog in de stank. Want ik kan maandag pas weer bellen, zal waarschijnlijk wel excuus krijgen en dan heb ik misschien dinsdag (bijna een week later) het artikel in huis. Wat een slechte service, volgende keer toch maar ergens anders bestellen. Afspraken slecht, communicatie slecht, bereikbaarheid slecht.
SD

Beoordelingen voor sanispecials.nl

5 okt 2024

Product te duur en verzendkosten te hoog

Benodigde product i.v.m. met de lekkage van ons duoblok was voorradig, is snel ontvangen en bevatte alle benodigde detailonderdelen ....., maar de prijs van dit totale product is veel te hoog (afgerond €20, inmiddels €23) en de verzendkosten (afgerond €10) voor een product van ongeveer 100 gram dat ook door de brievenbus had gekund, zijn ook veel te hoog. Maar ik had deze onderdelen wel nodig, dus toch maar gedaan.
8 okt 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Helaas hebben wij de producten hier niet bij ons op voorraad waardoor wij geen invloed hebben op de levering. Ze worden vanuit de distributie van de leverancier verstuurd. Wij moeten deze verzendkosten ook betalen waardoor we hier niet onderuit kunnen komen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
Vrijdag een slimme kamerthermostaat besteld en zaterdag geleverd. Super vlug top. Maar moet nog geïnstalleerd worden. Dus kan nog niets zeggen over het product zelf.

product en levering conform gegeven informatie, prima

Duidelijk informatie op de website over product en levering. Goede communicatie over het vervolg. Opgegeven tijdvenster voor levering aan huis was ook correct.
27 sep 2024

Goede ouderwetse service met een modern jasje

Compleet en bij vragen netjes geholpen Personeel is vriendelijk en denken zo veel als mogelijk met je mee om te helpen en oplossingente vinden waar nodig!
Aardig dat bij verkeerde bestelling van mijn kant zij dat corrigeerde en er op vertrouwde dat ik de foute bestelling zou retourneren.
Goede kwaliteit en goed verpakt. Alleen de volgende dag geleverd werd 2 dagen later, maar dat maakte voor mij niet zo veel uit.
Antwoord van sanispecials.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw begrip. We hebben het helaas niet altijd in de hand met bezorging. Heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
7 okt 2024
Besteld, betaald en keurig op tijd volgens gestuurd bericht geleverd. Sympathieke chauffeur. Adequate afhandeling. Aanrader…
8 okt 2024
Goedemorgen, Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. Heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
Makkelijk te bestellen, goed prijs, snel geleverd. In bestelproces duidelijk aan geven wat de verwachte levertijd is.
RZ

Mooi product, snelle service.

Precies het product waar ik naar had gezocht, voor een leuke prijs en snel thuis bezorgd.
All good and fast delivery. The actual product did differ from the picture however
Goede levering en storing kunnen verhelpen met het vervangen van het onderdeel.
WP
Willem P.
Groningen
Hele snelle levering. Zelfs voor dat ik het kon lezen.😃 Hele goede prijzen.

Gebruikersvriendelijk

Makkelijk artikelen te vinden op de website snelle levering dus tevreden.
2 okt 2024
Online kom ik niet betalen, maar na een belletje was het geregeld!
26 sep 2024
Echt super snel, onderdeel in originele verpakking. Prima service.
3 okt 2024
werd supersnel geleverd had hem ruimschoots op tijd binnen
8 okt 2024
Goedemorgen, Goed om te horen dat uw product op tijd was geleverd. Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs

ontstekingsonde vaillant

snelle levering, correcte prijs maar transport zeer duur
Antwoord van sanispecials.nl
Goedemiddag, Bedank voor uw review. Om pakketten te versturen zitten kosten aan vast zoals een doos, etiket en het versturen van de doos. Dit zijn de kosten waar we niet onderuit komen. Met vriendelijke groet, Irma de Voijs
Snelle levering, goed verpakt, juiste prijs
Tiptop in orde. Snelle levering!

Zoals altijd, correct en stipt