sanispecials.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
sanispecials.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij sanispecials.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 dec. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor sanispecials.nl

15 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 jan. 2023
De site is vlot en helder. Ik dacht dat ik een ouder type Clage doorstroom toestel zou bestellen doch kreeg de nieuwe versie. Daar klaag ik zeker niet over. En de prijs was scherp in vergelijking met andere verkopers.Het verschil met andere sites is wel dat de correspondentie wel correct is maar toch wel karig. Slechts 1 terugmelding van de bestelling. Ik ben dat niet meer gewoon, dikwijls krijg je er 3 of 4.

van S v.
Voor het voor front van mijn kick space moet ik ook nog verzendkosten betalen terwijl het samen met mijn gekochte kickspace in een bestelling geleverd werden. Dat viel mij erg tegen van deze zaak. Voor de rest is alles naar behoren uitgevoerd.

Beoordelingen voor sanispecials.nl

13 jan. 2023
Goede chat gesprek gehad..goede informatie Snelle verzending
5 jan. 2023
Goede info op de site en de juiste informatie via de chat
17 jan. 2023
Op tijd geleverd precies wat er gevraagd was !
20 jan. 2023
Keurig en op tijd geleverd!
18 jan. 2023

van Jos L.
12 jan. 2023
12 jan. 2023

9 jan. 2023
6 jan. 2023

van S v.
Antwoord van sanispecials.nl
Wat jammer dat u ons 1 ster geeft. We kunnen niet terug vinden wat er mis is gegaan. Kunt u aangeven waarom u ons 1 ster geeft zodat we hier de volgende keer rekening mee kunnen houden of dat we u misschien nog kunnen helpen?
27 dec. 2022

van M. I.
25 dec. 2022
Product niet optijd geleverd
22 nov. 2022
Perfect afgehandeld! Snel en correct!
8 nov. 2022
Snelle levering….proficiat
31 okt. 2022
door omstandigheden werd het bestelde product in eerste instantie niet afgeleverd op het opgegeven afleveradres en teruggezonden door B.post. Na een eenvoudige email werd het product echter meteen opnieuw op ons thuisadres aangeboden. Wij zijn zeer tevreden over de vlotte service.
23 okt. 2022
Sanispecials is altijd goed bereikbaar geweest voor ons. Ondanks dat er wat tegenzat vanuit de leverancier is Sanispecials op een persoonlijke manier probleemoplossend gebleven wat ertoe heeft geleid dat wij toch op tijd voor de verbouwing onze bestelling hebben ontvangen.
1 nov. 2022
Via google shopping op de laagste prijs uitgekomen op gezocht onderdeel. Ook overige onderdelen voor reparatie eenvoudig te vinden. Besteld en reeds volgende dag in huis. Super wanneer je spoelmechanisme van je toilet defect is. Duidelijke website, snelle verzending! Top.