sanispecials.nl

341 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.505 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2022
sanispecials.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ben recentelijk uitstekend geholpen door Hans en Irma bij Sanispecials en wil graag mijn positieve ervaring delen. Vanaf het begin tot het einde van mijn aankoopervaring waren ze zeer professioneel en behulpzaam. Hans en Irma toonden zich ware vakmensen; ze waren niet alleen accuraat in hun aanpak, maar dachten ook actief met me mee om ervoor te zorgen dat ik de juiste keuzes maakte. Bij eventuele vragen of behoefte aan hulp stellen ze je gerust en geven ze duidelijke uitleg. Mijn aankoop, een prachtig Clou fonteintje met een designkraan en sifon, was niet alleen visueel aantrekkelijk maar ook zeer betaalbaar. De prijs/kwaliteit verhouding was uitstekend, waardoor ik het gevoel had een goede deal te hebben gesloten. Wat de klantenservice betreft, was deze zeer goed te bereiken. De website van Sanispecials is helder en overzichtelijk, waardoor het winkelen een plezierige ervaring was. Ik waardeer ook de snelle reactietijd van het bedrijf, vooral omdat het door slechts 4 mensen wordt bemand. In vergelijking met sommige klachten van andere kopers over de reactiesnelheid, vind ik persoonlijk dat het bedrijf het nog steeds netjes en snel doet. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn ervaring met Sanispecials en zou ik zonder aarzeling opnieuw bij hen bestellen. Dankzij Hans, Irma en het hele team voor hun uitstekende service!

Mooi douchrek van Novellini besteld, zwart op foto, geen indicatie of foto’s van andere kleuren. Best prijzig. Ontvangen, blijkt het een wit rek te zijn. Inderdaad op de bevestiging staat in kleine letters in omschrijving “wit”. Uiteraard kan ik omruilen voor zwart, maar moet dan wel ook verzendkosten betalen (dus in totaal 3 x verzendkosten). Daarnaast staat er ook volgende werkdag geleverd, maar ze bedoelen volgende werkdag verzonden.
FT
Femke T.
Roosendaal

Beoordelingen voor sanispecials.nl

Top after sales service !!

Ik heb twee problemen gehad en beiden waren met top-service opgelost. Tracking link zei dat mijn bestelling afgeleverd was maar er was nog niemand langs geweest. Eventjes ge'whatsappt en ze hebben het dadelijk nagekeken en bevestigd dat de leverancier nog ging langs komen. Eens de bestelling aangekomen was bleek er een kleine beschadiging aanwezig op de radiator. Opnieuw contact opgenomen en dadelijk werd er een nieuw exemplaar verzonden. De transporteur nam de oude mee en leverde de nieuwe af.
Op zondag de kickspace bestelt en ontvangen op dinsdag. Echter het betrof het verkeerde type. Gebeld met het bedrijf, direct contact met een uiterst vriendelijke mevrouw. Woensdag werd het juiste type afgeleverd en het verkeerde type opgehaald. Uitstekend!
Antwoord van sanispecials.nl
Beste, Fijn om te horen dat alles goed is ontvangen. Bedankt voor uw 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials
Afmetingen en foto’s van onderdeel hadden wat duidelijker mogen zijn op de site. Dit had de beoordeling of het het juiste onderdeel was wat gemakkelijker gemaakt. Maar het is goe md gegaan en levering was snel.
Betere afspraken maken met toeleveranciers. Nu werd mij. Bestelling een dag later geleverd dsn eerder toegezegd. Verder netjes opgelost en bestelling kwam nu op de afgesproken dag aan. Keurig opgelost.
Na elders een nare ervaring met bestelling te hebben gehad verliep de aankoop bij Sanispecials bijzonder snel. Het is fijn dat de info op de website betrouwbaar is!
De terugkoppeling via whatsapp is prima. Goede service . Helaas was de chauffeur dik 2 uur later dan de doorgegeven tijd. Daarom 4 sterren.
RH
Ria H.
Haarlem
Bestelling in goede orde ontvangen. Mooie strakke douchebak. Verpakking had fraaier gekund.
Goed antwoord op mijn vraag. Behulpzaam contact. Korte wachtrij aan de telefoon.
De hulp naar het zoeken naar de juiste WC Bril en de snelle reactie hierop
Ruim assortiment. Reeële prijzen. Snel ontvangen. Bedankt SaniSpecials! 😀
Duidelijke productomschrijving en snelle en correcte afhandeling
AD
Arco d.
Maassluis

Expansievat cv ketel

Levering de volgende dag en exact het expansievat wat besteld is
De goede communicatie per app en Telefoon en snelle levering
DK
Dimi K.
Hassloch
Super Kontakt, sehr schnelle Lieferung, super Ware!!!!
Am besten, Vielen Dank für Ihre Bewertung Dein, Team Sanispecials
Duidelijke site en goed verpakt gezien breekbaar was.
Doen wat er beloofd word op de site. Dik tevreden.
Antwoord van sanispecials.nl
Beste, Goed om te lezen dat alles naar wens is. Bedankt voor uw 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials
Duidelijke site. Snelle levering . Mooi materiaal
Product op voorraad en snel geleverd. Toppers
Antwoord van sanispecials.nl
Beste, Bedankt voor uw review en 5 sterren. Met vriendelijke groet, Team Sanispecials
GP
Ger P.
Roden, Nederland
Artikel keurig afgeleverd volgens afspraak.
Goeie prijzen en snel binnen. Erg blij mee