It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

618 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.081 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

6 jan 2024
De website had alleen een storing, hierdoor ging het bestellen wat moeizaam. De producten waren top. Als ik dit eerder had geweten had ik wat meer besteld. De bezorging was ook netjes.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Fijn dat je uiteindelijk tevreden bent met je bestelling! Dank je voor deze beoordeling!
HD
Henny d.
Enschede
30 dec 2023
De winkel die bezocht is had alles wat je maar kunt wensen voor Kerstmis, een ontzettend uitgebreid assortiment. Echt mooie spullen en zoveel keus dat iedereen er wel wat kon vinden.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je leuke complimenten! Dat waarderen wij enorm.
31 dec 2023

Mooi spul

Was al lang op zoek naar leuke kersthuisjes die iets naders waren dan dat je veel ziet. Ze hebben echt leuke spullen en heb daarom ook leuke spulletjes in huis gehaald hahah
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te horen, bedankt voor je complimenten!
Ik kan moeilijk een beoordeling geven, ik heb het product nog niet ontvangen en nog niets gehoord of gezien wanneer ik het zal ontvangen. Ik hoop dat ik het nog ontvangt.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend dat je het pakketje nog niet ontvangen hebt. Helaas lopen wij achter op onze mails. Wij willen dit graag met je netjes telefonisch oplossen. Wij zijn vandaag tot 17:00 uur open.
MK
Mike K.
Roosendaal
Bestelproces is simpel, net als betalen. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de levering. En het product is precies zoals op de site.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je complimenten! :)
21 jan 2024

Goede service

Snelle bezorging, goed contact toen een artikel beschadigd bleek, snelle terugbetaling van het artikel. En natuurlijk prachtige producten.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dank je voor deze prachtige review! Hier wordt ons team heel blij van.
AV
21 jan 2024

Handig dienblad met magnetische kaarsenhouders

Voor vele doeleinden te gebruiken zoals in mijn geval gewoon voor de sier, gebruikmakend van het magnetisme. Zoals op de foto te zien is.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Oh ja dit kan natuurlijk ook nog, haha mooi om te zien! Dank je voor de 4 sterren!

Goede service en levering

Mailing over verzending was netjes. Verpakking was uitstekend, had een sneeuwbol van glas bij bestelling zitten, was goed verpakt.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Goed om te lezen fijn dat je tevreden bent! dank je
Ik was een beetje huiverig om glazen kerstballen via de post te bestellen. Maar alles is keurig netjes verpakt binnen gekomen..
Dat horen wij graag! :)
De artikelen waren goed ingepakt, maar 1 eekhoorn was stuk ( dennenappel zat niet aan de pootjes van de eekhoorn )
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Hii, dat is jammer zeg en zeker niet de bedoeling! Heb je ons gemaild zodat we dit voor je kunnen oplossen? We zien je mail graag tegemoet.
7 jan 2024
Helaas was 1 ornament kapot. Misschien is het een idee ze per stuk in bubbeltjes folie te doen.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Hi, das jammer zeg en natuurlijk niet de bedoeling! Heb je ons een mail gestuurd met een foto van je kapotte ornament, dan willen we het graag voor je oplossen? Goeie tip, thanks! Bedankt voor je 5 sterren review!
MD
Mooie versiering en supergoed verpakt ! Heel blij mee voor in mijn nieuwe huis, volgende Kerst!!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te lezen, dank je!
6 jan 2024
Erg goed geholpen even afwachten of het allemaal is gelukt dat weet ik volgende week
Dank je!
alles was goed verpakt en de kwaliteit is ook goed. Het viel me zeker niet tegen
Toppie!

Goede klantenservice

Er was iets verkeerd geleverd en iets niet compleet en is snel en goed opgelost
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dank je voor je review, fijn dat we een goed oplossing hebben kunnen bieden, dank je!
Erg mooi assortiment van hoge kwaliteit, zorgvuldige verzending, superblij mee!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te lezen! Dank je
6 jan 2024
Ik.ben er heel blij mee. Ze zijn echt prachtig...top kleuren. Bedank hier voor.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Mooi dat je er blij mee bent! Dank je voor deze review!
DS
Daniëlle S.
Rotterdam
25 dec 2023

Super leuk!

Snelle bezorging. Goed verpakt en zeer leuke producten voor een leuke prijs.
Leuk om te horen! :)
Prachtige kerstversiering. In het echt nog mooier en voor een goede prijs.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je complimenten!
Hartstikke leuke kerstboom hangers, kan bijna niet wachten tot kerst 2024
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te lezen! Vandaag de 23 januari nog slechts 337 dagen geduld nodig;-)