Livinnhome24.nl- Logo - Beoordelingen

Livinnhome24.nl

Geen beoordelingen

Gecertificeerd sinds: 2 dec 2022
Livinnhome24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nog geen beoordelingen

Nieuwe beoordelingen verschijnen hier zodra ze gepubliceerd zijn.

Over Livinnhome24.nl

Wij bieden ruim 3000 m2 woon- en winkelplezier. ✓ Ruim keus ✓ Gratis verzending vanaf 50,- ✓ 5% korting bij afhalen We zien er naar uit om je een warm welkom te heten! De winkel is opgedeeld in verschillende woonstijlen. Je wordt meegenomen langs de verschillende stijlen. Je proeft de verschillende sferen en ervaart welke sfeer het best past bij jouw woonwensen. Het gevarieerde assortiment biedt voor iedereen mooie, betaalbare meubels. Bij ons ben je altijd verzekerd van de leukste prijzen. Op de 1e verdieping, bereikbaar met trap en lift, shop je voor de allerlaagste prijs in de vertrouwde Livinn Outlet. Bespaar geld op de aanschaf van nieuwe meubelen door te kiezen voor onze voordelige showroommodellen. Deze meubelen zijn vaak een resultaat van overstock en worden daarom met hoge kortingen aangeboden. De meubelen kunnen direct worden meegenomen. Livinn Outlet is onderdeel van Livinnhome24 en heeft een ruim en divers assortiment woonprogramma’s, stoelen, bankstellen, fauteuils, tafels, kasten en meer.
Bezoek website

Contact