Vloerglijders.nl- Logo - Beoordelingen

Vloerglijders.nl

1.725 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.723 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2023
Vloerglijders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2024
Zo'n 5 jaar geleden heb ik voor 4 stoelen met schuin staande poten vloerglijders besteld, daar was ik erg content mee. Nu overkwam het me dat van 1 poot de schroef van het kantelmechanisme door midden brak en de glijder niet meer te repareren was. Ik zag op de website dat er intussen een nieuwe verbeterde uitvoering verkrijgbaar was en hiervan heb ik er 4 besteld. Mijn vrouw was echter zo blij met deze nieuwe uitvoering dat ik er gelijk voor 4 stoelen de glijders bij besteld heb. (mijn devies: altijd een aantal in voorraad houden) Dat resulteerde echter dat ik nu nog met 32 viltjes van 17mm van de oude uitvoering zit, iemand nog interesse?
JV

17 okt 2023
Wieltjes besteld welke op voorraad stonden. Bij hen besteld ivm de "vóór 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden". Track & trace snel ontvangen. Echter 2 dagen later stond het pakket nog altijd als niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Gemaild. Ik kreeg als antwoord dat er gemaild was dat het niet voorradig was en dat het die dag (2 dagen later dus) 's middags meeging met de pakketdienst. Die mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet in de spambox. Deze wordt dagelijks nagekeken en de orderbevestiging e.d kwam gewoon direct in de inbox. Aangegeven dat het handig zou zijn geweest als ze zorgdragen voor een webshop die up to date is. De snelle verzending is de enige reden dat ik bij hen besteld had. Tevens aangegeven de wieltjes niet meer te willen daar ik ze die dag nodig had (vandaar 2 dagen eerder besteld met de bovengenoemde belofte mbt verzenden) en ik inmiddels elders goedkoper en betere wieltjes gekocht had. Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste. Om hier nog op te reageren voel ik me toch echt te goed.

Beoordelingen voor Vloerglijders.nl

13 apr 2024

top service!

gebeld voor informatie en kreeg meer dan dat. betreffende meneer heeft heel veel kennis en enthousiasme. altijd fijne combi:)
eindelijk vloerbeschermers , waarbij het zand niet tussen de beschermer en de vloer blijft en alsnog krassen veroorzaakt.
Kreeg snel en duidelijk reactie op de vraag. Ook stuurden ze de link mee. Ook de levering verliep zeer voorspoedig.
24 apr 2024
Snelle levering en precies wal ik nodig had en dat komt door de duidelijke en handige aanwijzingen op de website.
had zelf de verkeerde gekozen toen gebeld perfect geholpen. gewoon een feestje om de stoelen weer te veschuiven.
24 apr 2024
Goede bereikbaarheid en service. En hele goede hulp bij het bestellen. En heel vriendelijk en een super product.
20 apr 2024
Zéér professioneel, degelijk en persoonlijk contact via Whatsapp tijdens maken van keuze producten en bestellen
17 apr 2024

Duidelijk, snel

Duidelijke omschrijving. Snelle verzending. Er juist op geplaatst, oogt netjes … hopelijk er lang ‘deugd’ van!
Goed advies via WhatsApp. Precies de juiste dopjes ontvangen. Klikken, klaar. Muurvast. Heel tevreden.
We werden goed geinformeerd en zij zijn met een goede oplossing gekomen waar we heel blij mee zijn.
De m6 Passen perfect onder de richmond eettafel stoelen. Snel geleverd zoals aangegeven.
21 apr 2024

Snelle oplossing

Er misten twee viltjes in het pakkket, even gemaild en meteen nagestuurd. Goede service .

Een produkt specialist waar je graag naar terugkeert...

Prima beschrijving van de producten op de website. Goede kwaliteit en snelle levering.
snelle levering, echter verkeerd artikel. Andere zijn onderweg. Hopelijk de goede.

perfect !

Ze passen perfect en ik ben zeer tevreden want de tuinstoelen zijn weer als nieuw
Vorige vloergeleiders waren hard deze zijn zachter.dag na bestelling al in huis.
21 apr 2024
Vlotte en correcte service. Product beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen!
Precies het soort welke ik zocht. Past perfect. Levering zoals aangegeven. Top!

Snel en Goed

wederom snel geleverd. inmiddels bekend met hun producten en die voldoen prima
23 apr 2024
Kwam er even niet, met 1 telefoontje opgelost. Volgende dag in huis 👍🏻👍🏻👍🏻