takoy.nl- Logo - Beoordelingen

takoy.nl

364 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.137 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2020
takoy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jun 2023
Onlangs de eerste bestelling gedaan. De stoffen komen uit Tjechië en worden, zover ik kon zien, via Polen verstuurd. De track en trace info is dan in het Tjechisch (of Pools?) totdat het over de Nederlandse grens is en bij een Nederlandse vervoerder is aangekomen. Levering neemt even tijd. Op de website mag wat duidelijker worden aangegeven via welke wegen de verzending zal verlopen. Kwaliteit van de stof was als verwacht. Er is een uitgebreid assortiment met redelijke prijzen. Er staat voldoende info bij de omschrijvingen van de stoffen. In het assortiment vind je o.a. stoffen met folkloristische motieven, waarbij deze in verschillende stofsoorten te bestellen is. Het was een goede eerste ervaring.
MV

16 nov 2023
Ene stof was als de afbeeldingen, en prima. Andere stof leek niet op de afbeeldingen op de site: er lijkt te zijn gespeeld met het contrast, waardoor de stof in het echt niet de mooie diepe kleuren én diepte in de print had. Bij terugkoppeling werd er gezegd dat ik toch echt de goede stof had ontvangen. Ik kon de stof terug sturen. Retourkosten waren voor mij (net als de verzendkosten). Afhandeling van de retour duurde lang, het duurde ruim een week na aflevering voor ik bericht kreeg dat de retour verwerkt was.

Beoordelingen voor takoy.nl

Snelle levering en een mooi product. Ik ben niet zo van t stof kopen zonder gevoeld te hebben, maar dit is een zeer goede ervaring
MV
Duidelijke website in correct Nederlands (dit zegt een juf...) met goede uitleg over de samenstelling, eigenschappen, het gebruik en onderhoud van de stoffen. Met als bijzonderheid dat bepaalde dessins in diverse soorten stof verkrijgbaar zijn. Verzending duurt logischerwijs wat langer, maar er wordt tijdig gecommuniceerd en een pakket is goed te volgen.
Bij de laatste bestelling kreeg ik de melding dat ik een mail zou krijgen dat ik bij de volgende bestelling geen verzendkosten zou hoeven betalen. Dat is bijna een week geleden en ik heb nog geen mail gehad.
De service! Ik bestelde en een uur na mijn bestelling was iets op voorraad wat ik graag wilde hebben. Door even appcontact op te nemen kon het nog worden toegevoegd aan mijn bestelling

tevreden klant

werd netjes op de hoogte gehouden van tijdstip van levering. was zelfs nog en dag eerder dan in eerste instantie werd aangegeven. Er zat ook nog een klein aardigheidje bij de bestelling
Alles wordt altijd keurig en op tijd geleverd, Deze keer had ik een vraag over mijn bestelling. Ik werd heel fijn te woord gestaan. Hartelijk dank
Mooie stoffen, prima afhandeling van de bestelling. Ik bestel heel graag stoffen bij Takoy als ik het in de winkel niet kan vinden.
TS
TAMARA S.
WILRIJK

takoy is top

takoy heeft zeer mooie stoffen makkelijke site om te bestellen communicatie i.v.m. verzending = goed
Snelle levering, netjes verpakt en een handig cadeautje erbij ontvangen. Ik ben heel tevreden.
LV
Lies v.
Amersfoort
Mooie stoffen Keuze uit verschillende type stof met hetzelfde dessin Snelle levering
Takoy is wonderful, the best quality of fabrics and services! I recomend them 100%
NC
Nicole C.
Houthulst
19 mrt 2024
Alles netjes verpakt en je hoeft niet lang te wachten,, kwaliteit stoffen !!!!
Goed op de hoogte gehouden, relatief grote keus in materialen en designs.
De stoffen die ze aanbieden zijn ook van goede kwaliteit en betaalbaar
EW
EA W.
Beverwijk
Mooie stof, precies wat ik had besteld en mooie kwaliteit. Bedankt.
10 mrt 2024
Keurige aflevering.Was de 1e maal. Dus geen ervaring met uw bedrijf

Prima!

De bestelling kwam snel en het is een prachtige kwaliteit linnen!
TS
TAMARA S.
WILRIJK
mooie stoffen aankoop, communicatie, levering = goed verlopen
Katoen is zeer dun voor kinderrok. Paneele zijn super mooi.
3 mrt 2024

Mooie materialen en snelle verzending!

Originele stoffen en mooie voorgedrukte panelen met patroon!