takoy.nl- Logo - Beoordelingen

takoy.nl

365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.137 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2020
takoy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jun 2023
Onlangs de eerste bestelling gedaan. De stoffen komen uit Tjechië en worden, zover ik kon zien, via Polen verstuurd. De track en trace info is dan in het Tjechisch (of Pools?) totdat het over de Nederlandse grens is en bij een Nederlandse vervoerder is aangekomen. Levering neemt even tijd. Op de website mag wat duidelijker worden aangegeven via welke wegen de verzending zal verlopen. Kwaliteit van de stof was als verwacht. Er is een uitgebreid assortiment met redelijke prijzen. Er staat voldoende info bij de omschrijvingen van de stoffen. In het assortiment vind je o.a. stoffen met folkloristische motieven, waarbij deze in verschillende stofsoorten te bestellen is. Het was een goede eerste ervaring.
MV

16 nov 2023
Ene stof was als de afbeeldingen, en prima. Andere stof leek niet op de afbeeldingen op de site: er lijkt te zijn gespeeld met het contrast, waardoor de stof in het echt niet de mooie diepe kleuren én diepte in de print had. Bij terugkoppeling werd er gezegd dat ik toch echt de goede stof had ontvangen. Ik kon de stof terug sturen. Retourkosten waren voor mij (net als de verzendkosten). Afhandeling van de retour duurde lang, het duurde ruim een week na aflevering voor ik bericht kreeg dat de retour verwerkt was.

Beoordelingen voor takoy.nl

LC
snelle en goede levering , verpakking correct. zeer goed .
De service is prima goede kwaliteit
AW
Annie W.
Beek (lb,)
Snelle levering en fijne kwaliteit
Snelle levering en goede kwaliteit
Snel geleverd en mooie stoffen.
Mooie stoffen snelle levering
Goed product snelle levering
voorteffelijke klantservice
NC
Nicole C.
Houthulst

Ik ben super blij met de stofjes !!

Ik ben super blij met t

Paula E.
AMSTELVEEN
mooie stof

Miskoop

Afhandeling was snel. De bestelde stoffen werden geleverd. Helaas heeft 1 stof vlekken. Alsof de verf niet goed gepakt heeft.. Contact hierover verliep vlot. De uitleg was dat het zo hoorde en dat het op het plaatje op de site te zien is.. Ik vind nog steeds van niet en vind het een miskoop, jammer.
Antwoord van takoy.nl
Beste, zoals in onze eerdere communicatie vermeld, gaat het om een auteurs design met schaduwen achtergrond. U bent ook geïnformeerd dat de op Takoy.nl gekochte producten zonder opgave van redenen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd kunnen worden.
De bestelling en de kwaliteit van de stof heb ik niets op aan te merken alleen dat je bijna 7 euro aan verzendkosten kwijt bent ziij een beetje tegen

Kwaliteit van de voering is belBberd

Kwaliteit van de voering is belabberd
TS
TAMARA S.
WILRIJK
17 feb 2024
mooie stoffen, goede communicatie i.v.m. levering 1 sterretje minder omdat de leveringskosten nogal hoog zijn, dit houdt me soms tegen om iets te bestellen. maar wel prachtige keuzen aan stoffen
18 feb 2024
Prachtige stoffenwinkel en wat heel belangrijk is, ze komen goed overeen met de foto's op de website. Ik ben heel blij met mijn bestelling. Levering op de tijd die aangegeven was.
EH
erica h.
pijnacker
Betrouwbaar en prima kwaliteit stoffen Ruime keuze verzending ontvangen duurt wel iets langer maar dat word direct goed gecommuniceerd bij de bestelling
10 feb 2024
Mooie materialen, stoffen. Ook fijn dat er voorbeelden van kleding worden gegeven. afbeeldingen en video's.