installatiegereedschap.nl- Logo - Beoordelingen

installatiegereedschap.nl

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
installatiegereedschap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jul 2023
Wat ik zocht is niet te koop bij de standaard bouwmarkten, fijn dat er webshops zijn die je dan kunnen helpen met een fijn professioneel product. Het duurde een paar dagen en toen kwam het product netje per post aan. Blij mee.
JK
Jeroen K.
Haarlem

14 nov 2023
Ik krijg geen reactie op mijn vragen per mail of contact PM Note Nu krijg ik wel een reactie, helaas stelt de reactie teleurstel. Mijn advies is om met feiten te komen. Wat mij betreft mag deze gesloten worden

Beoordelingen voor installatiegereedschap.nl

Kwaliteit van het gereedschap is uitstekend maar een levertijd van >2 weken is gewoon slecht.
snel en de spullen kloppen
7 jan 2024
To this day I have not received a parcel from this store. so I can't say anything about her
JK

PV
Peter V.
Niederlande
1 jun 2023
zinnige prijzen voor gereedschap van goede kwaliteit
Juiste prijs kwaliteit verhouding
17 aug 2023
Vlotte afhandeling, netjes verpakt
9 mei 2023
Geen opmerkingen of aanmerkingen.
1 nov 2023
25 jul 2023
21 jul 2023
18 jun 2023
14 nov 2023
8 jul 2023
Ik bestel een steel, krijg de verkeerde toegestuurd, stuur hem terug op mijn kosten. Daar eindigt het verhaal.
Antwoord van installatiegereedschap.nl
9 jul 2023
U hebt inderdaad de verkeerde gekregen en dat was onze fout, echter hebben wij het product nooit ontvangen. We willen dit met alle plezier uitzoeken en terugnemen, maar voor iets wat we nog niet terug hebben en de staat er niet van weten, weiger ik dit om het verder voort te zetten.
6 jul 2023