laptopcentrum.nl

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2024
laptopcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een snelle en uitstekende levering. Tijdens de kerstdagen heb ik een HP laptop besteld, echter met een afwijkende Windows versie. De 1e werkdag na kerst heeft men de gewenste Windows versie geladen en de laptop verstuurd. In de ochtend van de 2e werkdag is de laptop bij mij afgeleverd. De laptop ziet er goed uit, alles werkt naar behoren. Iedereen blij, zo hoort het. Toch ?

Er zijn 21 toetsen bedekt met een plaksticker. Dat is ergens na goed zoeken in kleine letters te vinden op de website, maar ik vind dat dit duidelijker gecommuniceerd moet worden. Administratieve afhandeling is goed. Wel graag eerder geld terug storten, ik wacht er nog op na een week. Vind ik te lang. groet en succes verder.

Beoordelingen voor laptopcentrum.nl

goede informatie,snelle levering.Wat mij betreft is alles goed.
Zeer snelle levering en keurig verpakt.
Zeer overzichtelijk en snel een keuze kunnen maken! Levering snel ! Telefonisch vriendelijk en duidelijk te woord staan!!
24 feb 2024
Bestelling op zaterdag levert op dinsdag een mail dat het product niet voorradig is. Het enige wat een webshop toekomt; zorgen dat de webshop klopt en Uptodate is. Beetje zielig.
Antwoord van laptopcentrum.nl
Bedankt voor je review. In het weekend zijn wij gesloten. Wij hebben ook een fysieke winkel waarbij de producten uit hetzelfde magazijn geleverd wordt, een product dat bijvoorbeeld net 5 minuten geleden verkocht is, is het fysiek onmogelijk om dit zo snel te synchroniseren met de webshop. U heeft maandag een mail van ons gehad dat het product niet voorradig is, niet dinsdag. Dinsdag hebben we u een mail gestuurd dat we de aankoopbedrag terug kunnen storten of dat we een andere kunnen leveren omdat wij u niet nog langer willen laten wachten. Inmiddels is het product bij ons weer aangevuld, om de klant niet langer te laten wachten nemen we direct de eerstvolgende werkdag actie, bestellingen die in het weekend of s' nachts worden gedaan worden maandag de eerste werkdag behandeld.
WD
Wouter D.
Zoetermeer
Laptop vlot en in goede orde ontvangen. Gebruiksklaar afgeleverd en is zo goed als nieuw. Deze zaak raadt ik aan voor diegene diegene die opzoek is naar een kwalitatief goede refurbished laptop tegen een scherpe prijs.
De refurbished laptop voldoet helemaal aan de verwachting en is in uitstekende staat. Snelle levering.
3 feb 2024

zeer tevreden

echt zeer tevreden met aanschaf en ga zeker nog een aanschaf doen .
Ging allemaal snel op tijd bezorgd en mooie refurnished labtop

Gewoon zoals het hoort !!!

31 dec 2023

Er kan nog een puntje op de i

Laptop met staat uitstekend in ontvangst mogen nemen. Deze heeft de staat uitstekend. Jammer van de stickertjes op de verlichte toetsen. Ik had dat graag vooraf geweten dat met deze staat toetsen overgeplakt kunnen zijn.

Snelle levering, uitstekende laptops

2 laptops gekocht hier, werden snel (de volgende dag) al geleverd. Beide werken goed en zien er op paar lichte krasjes na als nieuw uit. Ik ben zeer tevreden!

Snel levering, goede kwaliteit van het geleverde product.

Snelle verzending van mijn bestelling. Degelijk verpakt en een prima functionerende laptop.
Refurbished laptop is als nieuw. Ondanks drukke tijd snelle levering.

Snelle levering, uitstekende laptop!

Refurbished laptop gekocht die in nieuwstaat verkeert!

Laptopcentrum

vriendelijke en begripvolle mensen die daar werken.
Snelle levering, product in goede orde ontvangen
7 jan 2024
Alles naar wens verlopen