laptopcentrum.nl

24 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden24 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2024
laptopcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een snelle en uitstekende levering. Tijdens de kerstdagen heb ik een HP laptop besteld, echter met een afwijkende Windows versie. De 1e werkdag na kerst heeft men de gewenste Windows versie geladen en de laptop verstuurd. In de ochtend van de 2e werkdag is de laptop bij mij afgeleverd. De laptop ziet er goed uit, alles werkt naar behoren. Iedereen blij, zo hoort het. Toch ?

Er zijn 21 toetsen bedekt met een plaksticker. Dat is ergens na goed zoeken in kleine letters te vinden op de website, maar ik vind dat dit duidelijker gecommuniceerd moet worden. Administratieve afhandeling is goed. Wel graag eerder geld terug storten, ik wacht er nog op na een week. Vind ik te lang. groet en succes verder.

Beoordelingen voor laptopcentrum.nl

Snelle levering, product in goede orde ontvangen
7 jan 2024
Alles naar wens verlopen
22 nov 2023

Voldoende maar kan ook beter.