Bouwonline.com

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2022
Bouwonline.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke communicatie en update per mail. Bestelde producten vlot geleverd, ziet er zeer goed uit. Er is geen e-mail verstuurd wanneer producten geleverd zouden worden, chauffeur belde een half uur voor afleveren, maar was niet bekend dat hij zou komen. Op dat moment was er niemand thuis, heb met de chauffeur af kunnen spreken dat hij het in tuin neer kon zetten, maar was wel fijn geweest als we hadden geweten wanneer de levering zou zijn.

19 okt 2023
Op maandag producten besteld dat op donderdag geleverd zou worden. Op woensdag gebeld maar telefoon blijkbaar overbelast. Terugbelverzoek ingediend waar niet op gereageerd wordt. Donderdagochtend weer gebeld en wordt er gezegd dat ik op maandag gebeld ben. Uit mijn telefoonhistorie blijkt dat niet. Maar ook geen mail gestuurd. Nu blijkt het product geheel niet leverbaar. En ook in de komende weken is het er niet. Nu duurt het nog 10 werkdagen voordat ik mn geld terug heb. Dit was de laatste keer bouwonline.nl

Beoordelingen voor Bouwonline.com

26 sep 2023
Bestelling geplaatst maar ontvang geen bevestiging, ook niet na te hebben gebeld. Zou worden uitgezocht maar na 6 uur nog niets gehoord.
26 aug 2023
Zou maandag kunnen worden opgehaald. 24-uur later blijkt dat het pas woensdag klaar zal zijn.
16 aug 2023

2 dagen na bestellen nog niets gehoord…

2 dagen na bestellen nog niets gehoord of gezien over bevestiging, levering enz.
2 aug 2023
Zorgen dat de chauffeur mijn pionnen ter waarde van 60 euro niet kapot rijd
19 aug 2023
Bestelling is niet bezorgd. En heb ook geen mail gehad dat het verzonden is
8 jun 2023
Bestelling niet compleet geleverd, maar wel voor gerekend, beetje jammer
Bad transportation service (third party) and useless customer service
21 sep 2023
levering nog steeds niet geleverd en geen reactie ontvangen
16 sep 2023
Misleidende reclame van op voorraad hebben verbeteren.
16 sep 2023
Waardeloos late bezorging na pas 10 dagen