WielenOutlet- Logo - Beoordelingen

WielenOutlet

867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.949 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2019
WielenOutlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wel het is duidelijk dat ik al eerder een pluimpje had gegeven bij Trust pilot omdat ik het nodig vind om mijn bevindingen te delen met andere mensen. Ik weet van me zelf dat wanneer je iets online wilt kopen dat je via een review mensen gerust kunt stellen of waarschuwen. Bij Wielen outlet heb ik dit ook gedaan daarom bij deze 5 sterren zijn mijn waardering waard!! 1 set van 4 steiger wielen geschikt voor o.a. mijn Altrex kamersteiger. Harry.N
HN
Harry N.
LANDGRAAF (NL)

26 mei 2023
6,95 euro betaald voor thuislevering ... conflicterende info vanuit webshop (levering DHL, levering Bpost), en moest het pakje uiteindelijk zelf afhalen in postkantoor ZONDER dat poging was ondernomen voor thuislevering

Beoordelingen voor WielenOutlet

PK
Piet K.
Limmen
30 mrt 2024
20 mrt 2024
Producten zaten in doosje , alle kleine naaldlagertjes los in de doos 2 te weinig het busje waar naaldlagertjes in moesten ook een kapot en miste een stukje van voor meer info bel mij nico kolvenbach 0653120125
Verkeerde bestelling geleverd volgens mij
Antwoord van WielenOutlet
Wat vervelend, We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, Klantenservice

Transportwieltjes

Wij hadden transportwieltjes nodig maar kon die niet vinden op de website. Mail gestuurd met vraag kreeg meteen mail terug met juiste exemplaar en besteld Volgende dag al in huis
Prima bedrijf. Leveren wat je besteld. Snele levering. Site is niet echt gemaakt voor mobiele telefoons. Geeft soms frustratie wanneer je in de shop zit.
Steeds fijn om met Wielen Outlet te handelen, duidelijke site. Bestelling vlug afgehandeld en geleverd. Dit kan haast niet beter.

Snel en goed.

Snel, duidelijk en goede kwaliteit. Handig ook om lasplaatjes te kunnen kopen waar je de wielen weer aan monteert.
3 mrt 2024

Aanrader

Uiterst vriendelijk en een prima service. Defect onderdeel van de levering direct en kosteloos vervangen.