WielenOutlet- Logo - Beoordelingen

WielenOutlet

920 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.252 beoordelingen in totaal

Geleverd wat ik heb besteld. Een goed en helder bestel proces. 👍 Een klein verbeter puntje in relatie met verzending. De informatie verstrekking in relatie met het aflever moment door de gekozen transporteur is matig. Op de dag van aflevering wordt pas bekend gemaakt dat ze die dag ook echt gaan leveren als de vervoerder ook echt onderweg is. Daarvoor wordt alleen aangegeven dat zij de zending in ontvangst hebben genomen. Met vr. Gr. Wilco Gakes

28 mei 2024
Commissie kan verbeteren door duidelijk en tijdig aan te geven wanneer het komt. Transporteur belt niet het opgegeven telefoonnummer bij niet thuis (omdat niet bekend was dat het kwam) maar zet het gewoon voor de deur. Onbehandeld hout voor wand/planfond afwerking in de regen zetten is niet al te slim. Product zelf is goed.

Beoordelingen voor WielenOutlet

28 jun 2024
28 jun 2024
13 jul 2024

Wielen slecht te monteren

De verzending liep op rolletjes. De wielen zelf zijn moeilijk te monteren, omdat ze te groot zijn om de bout goed in het montage gat goed aan te draaien. Dat kon ik niet zien op de plaatjes.
Heb nog geen levering ontvangen
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen Paul, Vervelend om te lezen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen vanuit DPD. Wij zien dat het pakket blijft steken bij DPD. We gaan per mail contact met u opnemen om te kijken naar een passende snelle oplossing. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice