Knivesandtools.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden103 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Op een dag kwam ik met puur toeval op de website van Knives and Tools die een assortiment van prachtige messen en gereedschappen heeft. Ik was altijd al gefascineerd door de kwaliteit en veelzijdigheid van goed gereedschap, dus besloot ik een kijkje te nemen. Na een tijdje rondgesnuffeld te hebben op de website, viel mijn oog op een bijzonder mes dat van uitstekende kwaliteit leek te zijn. Ik wist dat dit mes me zou helpen bij klussen in huis en tuin, maar ook tijdens mijn buitenavonturen. Met een glimlach van oor tot oor kocht ik mijn nieuwe aanwinst. Binnen 1 dag ontving ik het product en vol blijdschap en enthousiasme heb ik het direct uit de goed ingepakte verpakking gehaald en uitgeprobeerd. Vanaf dat moment was dat mes niet alleen een handig gereedschap, maar ook een symbool van de kleine geluksmomenten die het leven zo mooi maken.

3 mei 2024
Als iemand de moeite neemt om langs te komen bij jullie winkel om iets te ruilen mag die persoon serieuzer genomen worden ipv behandeld te worden alsof de ontevredenheid over het gestuurde product er niet toe doet, onbelangrijk is, of dat het er gewoon bijhoort als iets handgemaakt is.. de moeite die ik moest doen om een ander exemplaar te krijgen was erg onprettig..

Beoordelingen voor Knivesandtools.nl

22 apr 2024
18 apr 2024
17 apr 2024
Antwoord van Knivesandtools.nl
Goedemiddag, Dank dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Wij vinden het ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We hebben geprobeerd contact met je op te nemen, maar dit is helaas nog niet gelukt. Graag komen we met je in contact om deze situatie verder door te spreken. Vriendelijke groet, Team Knivesandtools
MV
Marcel v.
Vleuten
2 mei 2024
Spullen zijn nog steeds top , maar advies en bereikbaarheid van de experts is slecht. Terwijl dit vroeger juist 1 van de sterke punten van dit bedrijf was .
Antwoord van Knivesandtools.nl
Beste Mabi, We vinden het jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over het advies en de bereikbaarheid. We begrijpen dat het door onze groei soms lastig kan zijn om iedere klant de aandacht te geven die ze verdienen, maar we doen ons uiterste best om hieraan te werken. Als je nog vragen hebt of als ons advies niet helemaal duidelijk is, staan onze product specialisten altijd paraat om je te helpen. We hopen je snel weer te zien bij ons! Met vriendelijke groet Team knives and Tools

Opeens realiseer je je, al 10 jaar klant 😀

Ik ben inmiddels al meer dan 10 jaar klant bij Knivesandtools. De voornaamste reden is service en klantcontact, die is echt super. Ik heb echt het gevoel dat ze weten wat ze verkopen en de juiste kennis bezitten. De prijzen zijn goed en hun garantie is ook ontzettend netjes. Duidelijke webwinkel, nette graveer service en altijd duidelijk antwoord gehad op vragen. De 10 omdat ik geen verbeter punten kan bedenken..
Prima webshop met voldoende aanbod. Producten worden duidelijk omschreven en van voldoende duidelijke afbeeldingen voorzien. Bestellingen verlopen altijd vlot waarbij blijkt dat de voorraadstatus altijd correct staat vermeld. Producten worden netjes verpakt.

Aanrader

Zeer goede webshop.... Reeds meerdere aankopen gedaan. De dag nadien geleverd in België.... Goede prijs... ben steeds tevreden geweest en zal in de toekomst nog bestellen....Knives and tools is een aanrader.

Messcherp aanbod en supersnelle levering

Zoals ze aangeven. Vandaag besteld morgen in huis. En dat klopte. Zelfs de tweede keer net voor het aangegeven tijdstip besteld om de volgende dag thuis te krijgen en warempel. Top shop. 10/10 will buy again.
De online messenwinkel. Ruime keuzes maar niet alles (Haast onmogelijk om werkelijk alles te hebben). Tijdens actie dagen zijn er geen andere winkels die de prijs/kwaliteit kunnen overtreffen.

Geweldige knoflook rasp

We zijn heel blij met de knoflook rasp , hij is van hele goede kwaliteit en heel erg handig in gebruik ! Nog nooit zo’n goede rasp gehad. Aan te bevelen.
Mooi assortiment en snelle levering. Zeer tevreden over zowel het product als ook de verzending. Graag tot een volgende keer!
De vlotte afhandeling van mijn bestellingen, het ruime assortiment, en de goede berijkbaarheid van de klantenservice.