bestecanvas.nl- Logo - Beoordelingen

bestecanvas.nl

4.754 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.777 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2013
bestecanvas.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 apr 2023
Kwaliteit is goed. Maar als het binnen 24 uur klaar is voor verzenden duurt het toch lang voor dat het aankomt bij de klant. Ik heb er een week op moeten wachten.

17 jun 2023
Ben tevreden over de kwaliteit van de producten, echter niet over de hele gang van zaken eromheen. Heb met geluk toch nog mijn bestelling kunnen halen op het postnl punt bij mij in de buurt, echter de informatie van de eerste track en tracé klopt voor geen ene meter, volgens deze track en tracé bevinden mijn producten zich nog steeds in de vliegtuig. De track en tracé code wat ik later kreeg klopte wel, alleen kreeg ik deze pas zo laat binnen dat mijn pakket alweer op de dag dat ik deze code kreeg terug gestuurd zou worden naar de afzender. Echter door een vertraging bij het postnl punt had ik toch nog de mogelijkheid om het op te halen. Had gisteren hierdoor de kopersbescherming ingeschakeld. Maar bleek achteraf niet nodig te zijn. Telefonisch kreeg ik dit bedrijf niet te pakken en via de mails kreeg ik geen fatsoenlijk antwoord, dit is voor mij ook de reden dat hoewel het product goed is, ik hier nooit meer wat ga bestellen. Voor hetzelfde geldt gaat het de volgende x weer mis en het bedrijf is niet oplossings gericht bezig waardoor je zelf weer om manier moet verzinnen om te krijgen we je voor betaald hebt.

Beoordelingen voor bestecanvas.nl

sneller levering, mooie printkwaliteit en goede prijs
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent met de snelheid van levering, printkwaliteit en prijs. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Heel erg bedankt voor uw positieve feedback!
PV
Zoals alle voorgaande , alweer superrrrrrrrrr❤️❤️❤️❤️
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn echt blij om te horen dat je tevreden bent! Jouw positieve feedback is waar we voor werken. Dank je wel voor je steun.
Netjes en correct, ziet er mooi uit, Zijn er blij mer
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent. We waarderen uw positieve feedback enorm. Dank u wel!
Heel mooie sta foto geworden en ook heel goed verpakt
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de foto en de verpakking. Uw feedback is waardevol voor ons. Dank u wel!
De bestelling duurde wel even, maar toch heel blij !!
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw geduld en zijn blij om te horen dat u tevreden bent, ondanks de wachttijd. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. Dank u voor uw feedback!
Snelle service en goede kwaliteit en prijs verhouding
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle service en de kwaliteit-prijsverhouding. Dank u wel voor uw positieve beoordeling. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Precies geworden zoals gehoopt, levering voorspoedig
Antwoord van bestecanvas.nl
Bedankt voor uw positieve feedback. Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. We zijn altijd blij om te voldoen aan de verwachtingen van onze klanten.
TZ
Handige website, snelle levering van prima kwaliteit
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze diensten, vooral de snelheid van levering. We blijven ons inzetten om u de beste ervaring te bieden. Dank u voor uw positieve feedback.
Netjes op tijd geleverd, kwaliteit boven verwachting
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de leveringstijd en de kwaliteit. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd. Bedankt voor uw positieve beoordeling.
IS
Ien S.
Didam
Mooie print, goed gespannen doek en zeer goede prijs
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de print en de waarde van uw aankoop. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Dank u wel.
ID
ingrid d.
DenHaag
Mooie kleuren en mooi afgewerkt echt aan te bevelen
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kleuren en afwerking. Uw aanbeveling wordt zeer op prijs gesteld. Bedankt voor uw positieve feedback!
Mooie snelle goede service en kwaliteit en levering
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelheid en kwaliteit van onze service. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Bedankt voor het kiezen van onze diensten.
Erg snel geleverd, mooi geprint zoals ik al hoopte.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de print. We streven ernaar om aan uw verwachtingen te voldoen. Dank u wel voor uw positieve beoordeling.
Ja super mooi een plaatje zeer goede kwaliteit top
Antwoord van bestecanvas.nl
Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het verheugt ons te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit. Dank u wel!
Mooi en netjes verpakt hangt mooi in de woonkamer
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met hoe het eruit ziet in uw woonkamer. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Dank u voor uw positieve feedback.
Snelle levering. Goede kwaliteit voor lage prijs!
Antwoord van bestecanvas.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze levering en de kwaliteit van onze diensten. Uw feedback is zeer waardevol voor ons.
Prachtig resultaat, snelle levering en niet duur
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze service en de prijs-kwaliteitverhouding. Dank u wel voor uw positieve feedback.
Bezorgen duurt best lang. Verder goede kwaliteit.
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw feedback en begrijpen uw opmerkingen over de bezorgtijd. Uw opmerkingen worden serieus genomen en zullen in overweging worden genomen. We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit. Dank u wel.

De foto satijne kussen

De foto satijnen kussen Is top ziet er goed uit.
Antwoord van bestecanvas.nl
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Bedankt voor uw positieve feedback.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering
Antwoord van bestecanvas.nl
We waarderen uw positieve feedback. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding en de snelle levering. Dank u wel voor uw steun.