Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

18 okt 2023

Ruime keuze. Maar retour gestuurd.

Ruime keuze. Alleen de band van mijn keuze retour gezonden, omdat hij in het echt veel te grof valt op een smalle pols. Verpakking is wel erg zwak, waarin zulke banden als brievenbus pakketje verzonden worden. Kreeg stuk gescheurd met bandje los door brievenbus. Retour zenden zelfbetalen en daarnaast nog verzekerings bedrag omdat er geen track en tracé code als afzender verstrekt wordt en het pakje alleen in brievenbus retour kan. Deze verzekering wel bij afgesloten. Nog niet bekend, hoe het proces verder afgehandeld wordt.
4 aug 2023

Bestelling geleverd binnen beloofde termijn

Mijn lader en het polsbandje zijn binnen de 3 dagen geleverd zoals beloofd werd. Had 10% korting door in te schrijven op de nieuwsbrief en kreeg na aankoop een kortingscode van 20% in mijn mail toegestuurd. De artikelen waren stevig verpakt en ik kreeg er nog een extra code voor 20% bovenop. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er geen t&t is. Maar aangezien je geen minimum bedrag moet hebben voor ze gratis verzending naar België en Nederland aanbieden is dit voor mij geen probleem. Ga hier zeker nog bestellen

Prima bandjes, service mag aan gewerkt worden

We hadden horlogebandjes besteld, extra betaald om de volgende dag in huis te hebben. Na 2 dagen gebeld, waren nog niet op de post gedaan. Ik zou worden terug gebeld waarom dit was en kreeg restitutie van het bedrag wat we extra hadden betaald voor het versneld opsturen. Vervolgens die dag nog op de post gedaan, maar de bandjes kwamen nog 3 dagen later pas binnen. En nooit meer iets gehoord waarom het nu fout was gegaan. De bandjes zijn prima, maar de service heeft hier te wensen over gelaten.

Tijgerprintje

Ik wilde een keer wqt anders met mijn bandje ipv een witte die al heel vies werd. Aangezien ik van een tijgerprintje houd bestelde ik die.. super makkelijk om erop te zetten. Ook ideaal dat je het 'losse' bandje wat overblijft niet ziet zitten, die komt eronder zeg maar. Enige nadeel vind ik helaas dat het printje loslaat.. hij was natuurlijk niet duur maar ik verwachtte dit niet natuurlijk. Dat is het enige minpuntje, verder vind het eem prima bandje en kun je nog eens een keer veranderen 😄
10 aug 2023

Duidelijke site, maar meer afbeeldingen tonen qua kleurenmogelijkheden

Het is fijn dat er zoveel keuze is. Echter, wat ik al eerder als suggestie heb meegegeven is dat de afbeeldingen maar 1 kleur horlogekast tonen. Bij het uitzoeken van een nieuw bandje is het fijn als je ook de combinatie van een andere mogelijke kleur kan kiezen. Ik heb bijvoorbeeld een witte Garmin Venu 2S met een gouden rand om de klok. Hierbij passen niet alle bandjes. Dus als die optie ook zichtbaar zou zijn kan de klant beter zien welke kleur er bij het horloge past.
omdat mijn bestelde horloge bandje niet past op mijn horloge, heb ik dat gemeld en kreeg heel snel een door jullie gezonden retour formulier op mijn mail. Moest wel porto kosten betalen, maar dat is normaal. Het bandje met mijn horloge heb ik aan jullie gezonden en hoop dat hetzelfde soort bandje geleverd kan worden en dat jullie dat voor mij willen vastmaken op mijn horloge. Daarvan ben ik dus in afwachting. Alle zeer correct behandeld. Douwe Havenga Klzn. Blije.
AD
A d.
Emmen

Hele snelle respons op een vraag.

Hele snelle respons op een vraag of mail. En uitleg welke dan het beste voor mij is. Top. Maar dat had niet gehoeven. Als de lengte maten per bandje in de omschrijving had gestaan zijn alle vragen gedekt. Snap dan ook niet waarom dit niet zo is. Dit ook aangegeven per mail. Daarom maar 4 sterren ipv 5. En ook daarom toch bij een andere 4 bandjes te hebben gekocht waar wel deze info bij stond. Afhandeling bij aankoop top en goed ingepakt.

Prima horlogeband

Bestelling en verzending was allemaal vrij snel, ik ben hier tevreden over. Wel een groot minpunt kwaliteit van een van de producten, het setje om de schakelband zelf op maat te maken was zeer slecht, is meteen stuk gegaan. Bovendien vond ik hetzelfde ding vond ik met wat googlen voor minder van de helft van de prijs die ik betaald had. Tip voor andere klanten, bespaar jezelf geld en koop een beter setje elders.
6 jul 2023

Hele goede kwaliteit

Ik ontvang het bestelde artikel altijd keurig volgens afspraak. De 2 horlogebandjes (sterrenhemel of zoiets, de 2de 50%), voor de Mi watch zijn prachtig en van prima kwaliteit. Ik ben er erg blij mee. En mijn zus vast ook, want zij krijgt er een van mij 😉.
4 jul 2023
Geweldige service, ik had pennetjes besteld voor een horlogebandje, deze werden te klein geleverd. Na een email gestuurd te hebben greeg ik te horen dat het opgelost werd, en dat werd het ook, ik kreeg kosteloos 2 nieuwe pennetjes toegestuurd.
28 jun 2023
Ik werd verwaard door de maatstelling Bij het artikel stond de maat die ik nodig had. In het winkelwagentje stond naar achteraf bleek de maat van de horloge kast Dat was mij pas duidelijk naar contact met de klantenservice
2 jul 2023

Geweldige service

Bij het bestellen perongeluk het verkeerde glaasje gekocht voor mijn iwatch. Met goede communicatie hebben ze met plezier het juiste glaasje opgestuurd. Zeer vlotte service en heel vriendelijk! Dikke aanrader!
11 jul 2023

Ik ben zeer tevreden met de armband.

levering was alleen mogelijk vanwege storm worden uitgevoerd met een vertraging van 2 dagen. Maar dat is overmacht. Ik ben zeer tevreden met de armband. En de prijs is ook zonder concurrentie.
14 sep 2023
Goede kwaliteit bandjes en ook een goede service. Helaas laat Post NL hier verstek gaan. Ik had mijn bandje op donderdag (voor 22.00 uur) besteld maar ontving deze pas op de dinsdag erna.
25 jun 2023
Verbeterpunten, niets toe te voegen. Snelle levering, goed verpakt en wanneer je vragen hebt een goede service via de telefoon.
RV
R. v.
venlo
24 jun 2023
Goede kwaliteit en snelle levering. Goede omschrijving en veelkeuze tegen een schappelijke prijs Top
Vorige week al mijn 2e extra bandje besteld. Bijna horloge kwijt omdat de bandjes slijten (uitleuteren) Bandje is zacht en laat snel los aan horloge zijde. Wat een service zeg bij Smartwatchbanden.nl. Maar net een dag na mijn review over mijn bandje kreeg ik gratis een nieuw bandje toegestuurd. Nu echter een kwalitatief veel beter dan ik zelf besteld had. Ook vriendelijk gecorrespondeerd. Top!
11 nov 2023

Goede service, betrouwbaar, leveren kwaliteit naar prijs

De bestelling was in het ongerede geraakt. De medewerkers van Smartwatch hebben prima services verleend, de klacht werd actief en serieus behandeld en alsnog met spoed opnieuw de bestelling verzonden. Deze horlogeband heb ik de volgende dag ontvangen en ziet er mooi uit, prijs/kwaliteit is in verhouding. Echt een organisatie waarbij je met gerust hart een bestelling kunt plaatsen.

Hulde voor jullie ondernemerschap!

Ik heb de laatste maand een aantal bandjes besteld. Overigens ook bij jullie via Bol. De leveringen waren snel. Sommige bandjes heb ik geretourneerd. Ook die afhandeling verliep naar tevredenheid. Verder was ik prettig verrast met de wijze waarop jullie de groei van het bedrijf vertellen. Gefeliciteerd met jullie ondernemerschapszin. Ik voorspel nog uitbreidingen. Succes!
19 mei 2023

Helemaal prima!

Helaas zijn 19mm bandjes nog niet veel op de markt naast de siliconen. Helaas heb ik daar allergische reacties op, dus we zijn creatief en hebben een kwalitatief heel goed nylon bandje besteld en hier het pinnetje van de 19mm in gezet. De pinnetjes worden los in de verpakking verstuurd, waardoor het wisselen heel makkelijk is! Werd netjes stevig verpakt verzonden