Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.665 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.863 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

23 aug 2023

Top service!

Er is een probleem geweest met het leveren van mijn bestelling. Na contact op te nemen met smartwatchbanden.nl werd ik prompt en vriendelijk geholpen. Het probleem bleek de postbedeling te zijn. De medewerkster die mij geholpen heeft zorgde dat ik mijn bestelling alsnog zou ontvangen.
17 aug 2023

Klantenservice top, Milanse band iets minder... liever siliconebandjes

De pinnetjes van Milanese band door mijn Garmin zijn wat fragiel, maar contact met klantenservice tot 2x toe heel snel opgelost. Magneet in de band is echter niet heel krachtig waardoor ik hem met hardlopen niet zal dragen maar zal vervangen door een siliconen band. Ziet wel sjiek ui
16 okt 2023
Bandje was snel in huis. Dat was top. Maar hij paste niet en terugsturen kost 2 euro. Daarnaast heb ik een weeknlater nog geen bericht dat de retourzendig is ontvangen en het bedrag terugstorten kan blijkbaar 2 weken of zelfs langer duren. Daarnis dus zeker ruimte voor verbetering
PZ
Petra Z.
Pijnacker
8 mei 2023

Zeker tevreden.

Snelle levering, veel keuze in soorten, kleuren en verschillende sluitingen. Helaas was 1 elastisch bandje die ik eerder besteld had binnen enkele weken stuk. Het elastiek was uit de verbinding gekomen. Nu dus één met klittenbandsluiting. Hoop dat deze langer mee zal gaan.
Hele goeie zaak voor je smart watch en oplader enzo geen ander bestel site beter dan deze site raad mensen hier 100 procent aan om te bestellen je zult geen spijt krijgen en alleen uiteindelijk blij zijn en nergens anders willen bestellen en de prijzen zijn nog netjes ook

Ruime keuze en prettige website

Ruime keuze en de overzichtelijke website. Makkelijk te bedienen en te filteren naar de juiste artikelen groep. Helaas moest ik mijn artikel toch retourneren maar dat was klantvriendelijk geregeld en ik heb het retourbedrag netjes binnen de termijn teruggestort gekregen!
1 jun 2023

Garmin vivoactive 4s stalen band-40mm zilver

Vlotte bestelling, kwaliteits produkten. Maar mijn bestelling voldoet niet, met 3 schakels verkleinen is nog te groot en met 4 schakels verkleinen spant te veel. Retour gestuurd, maar wel problemen. Pakje terug gekregen van bpost met de opmerking onvoldoende gefrankeerd.
4 okt 2023

Erg fijn materiaal voor horloge band!

Super fijn materiaal, handig in gebruik en erg flexibel. Heb voor deze kleur gekozen gezien het bijna dezelfde kleur heeft als mijn galaxy watch! Het enigste nadeel is wel dat het bandje volledig magnetisch is en dus aan de oplader blijft plakken, maar daar wen je aan!
13 aug 2023

niet helemaal tevreden, ontbrekende bestelling

Twee keer in 1 week wat besteld en twee keer miste er een product. Het waren 2 resp items dus zo ingewikkeld was t niet. Toen ik belde dat dat wel vragen opwekt kreeg ik te horen dat dat nu eenmaal kan gebeuren. Dan ben ik wel klaar ermee. Levering wel snel en netjes.
20 jun 2023
De bestelling kwam ontzettend snel aan. Ik had besteld en de volgende middag lag het al in de brievenbus. Echt ontzettend top! En de service is heel fijn en zeer oplossingsgericht. Ze mailen binnen een paar uur terug en je krijgt duidelijk antwoord. Ben zeer tevreden!
8 jun 2023
Zowel de bestelling als de levering van het bandje verliepen uitstekend en inderdaad na 1 dag werd de bestelling op precies de aangegeven tijd in de brievenbus gedaan. Dat versterkt het imago van jullie bedrijf en kan ik anderen aanraden om ook bij jullie te kopen.
4 okt 2023

Goed! (maar kan nog net dat ietsje beter)

Product is kwalitatief voldoende en levering was tijdig. Kleur op de foto (aanvaardbaar) afwijkend van realiteit. Een punt van verbetering: track&trace info zou fijn zijn. Wachten op een zending is niet erg, maar niet weten of en wanneer ze toekomt, is onaangenaam.
14 jun 2023
De bandjes en bestellingen gaan goed. Prima producten. Waar ik me wel aan irriteer is die enorme berg spam wat ik dagelijks krijg of na een bestelling. Een mailtje dat ik besteld heb een mailtje dat het verstuurd is etc. en de overige mailtjes. Graag wat minder.

Super leuke bandjes!

Super leuk bandjes hebben jullie. Hiermee kan ik leuk afwisselen en ze zijn ook nog van goeie kwaliteit ook. Die scrunchie bandjes zijn ook echt leuk! En die zitten ook nog eens heel fijn om de pols. Echt een aanrader! Ga vooral zo door met al die leuke bandjes!
LS
Liesbeth S.
Zandhuizen
13 aug 2023
Toppers: het bedrijf en de spullen! Bestelling: veel keuze en razendsnel in huis Communicatie: enthousiast en duidelijk Spullen: ik heb sommige bandjes al meer dan een jaar en blijven prima! En dan heb ik niet de makkelijkste met de met Milanese bandjes. Top!
31 okt 2023

Levering was supersnel

Levering was snel. 1 dag later al in huis. 5 sterrn hiervoor. Het bandje is mooi maar blijft haken aan kleding. Beetje jammer nu de truien weer aan gaan in oktober. Bewaar het bandje voor de zomer of voor gelegenheden. Betreft een metalen magnetisch bandje.
Prijs / Kwaliteit is uitstekend. Leveringen zijn snel en makkelijk en het is mooi verpakt in een handig bewaar zakje die je kunt hergebruiken. Kortom, niets op aan te merken. Klantenservice kan ik niet beoordelen, aangezien ik die nog niet nodig heb gehad.

Goede Fit2 bandjes, maar promo kan beter

Goede Fit2 bandjes: mooie kleuren en goede kwaliteit. Wat beter kan, is aangeven op de site welke de condities zijn van de kortingsactie. In mijn geval was aankoopbedrag € 19,98 net onder de grens. Als ik het vantevoren wist dan had ik even verder geshopt.
RV
R. v.
venlo

Snel, gemakkelijk en helemaal tevreden

Het bandje van mijn horloge was stuk, snel en gemakkelijk kon ik een vervangend bandje, uiteraard naar mijn smaak, vinden in het ruime assortiment. Aangeklikt, besteld, betaald en de dag erop al in huis. Wisselen ging ook gemakkelijk. Dus helemaal tevreden
4 jun 2023
Per abuis verkeerd product geleverd. Netjes excuus en fout werd de zelfde dag herstelt. Zonder extra portokosten en nieuwe geleverd voordat ik de verkeerde had geretourneerd. Fijn dat er nog vertrouwen in de klanten is. Kunnen velen een voorbeeld aannemen