Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.697 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.915 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

8 nov 2023
Het bandje past niet op het horloge. Er wordt nergens vermeld dat er meerdere breedtes mogelijk zijn. Als je het type van je horloge doorgeeft verwacht je dat men weet welk bandje erbij hoort. Ik weet ook niet hoe ik dit kan ruilen? Geen duidelijke info.
10 nov 2023
Goedemiddag KIm, Bedankt voor je duidelijke toelichting, wij hebben een groot assortiment uit keuzes en maten. Je kan op onze site onder meest gestelde vragen of verzenden en retourneren alle informatie vinden. Is er dan nog iets niet duidelijk neem dan gerust contact op met één van onze collega's van de klantenservice. Zij staan maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur- 17:00 uur je te woord. Ik ga vragen of mijn collega je per email even wilt bereiken om je verder te helpen. Fijne dag!
29 aug 2023
Mijn bestelling was niet in orde. Een stukje band te veel en hetgene ik werkelijk moest hebben had geen aansluiting voor op het horloge zelf. Ik heb het kunnen maken met de onderdelen van mijn oude bandje maar ja,...ik had geen IKEA pakket verwacht.
20 jun 2023
Ik heb het bandje goed ontvangen. Het is tegroot voor mijn pols, logisch. Ik heb een vraag gesteld in de chatbox over hoe ik het kan aanpassen (schakelsverwijderen waarschijnlijk...), maar geen antwoord gekregen en kan dus het bandje niet gebruiken.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag Freddy, Bedankt voor je feedback. Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice via de mail. Ik zal mijn collega vragen om contact met je op te nemen zodat je de band kunt verstellen en gebruiken. Ik wens je een fijne dag!
18 aug 2023
De bandjes zijn gewoon rommel. Eerste levering was kapot. Correct terugbetaald. De tweede werd intact geleverd maar was na 2weken even kapot als de originele levering. Ook correct terugbetaald, maar daarmee heb je geen bruikbaar bandje...

Mijn bandje voor mijn apple watch past…

Mijn bandje voor mijn apple watch past nie in de apple watch en toen ik hem wou terug sturen kost het €2 dus dat had ik betaald en dan zou ik een retour label krijgen maar ik heb mijn retourlabel nooit gekregen en wel €2 afgeschreven
3 jun 2023
Horlogebandje past niet op horloge terwijl site aangeeft dat die voor dat type horloge geschikt is. Moet je ook nog €2,- retourkosten betalen. Heb aangegeven dat ik deze retour wens te hebben, ben benieuwd wat jullie daar mee doen.
9 aug 2023
Goedemiddag, Wat jammer om te horen dat de band niet op jouw watch past. Ik zie dat er geen contact is geweest met onze klantenservice. Zij staan klaar voor uw vragen en klachten. Ik zal mijn collega vragen om contact met je op te nemen zodat we uit kunnen zoeken waar het mis is gegaan. We horen graag van je!
17 okt 2023

Bron van spam

Bestelde product is prima, helaas wordt ik vervolgens platgespamd met reclamemailtjes, ondanks dat ik aangegeven had dat ik de nieuwsbrief NIET wil ontvangen. Ook na uitschrijven heb ik weer nieuwe nieuwsbrieven gehad. Erg jammer
Bestelling na een week nog steeds niet ontvangen en in de laatste stap van de bestelling was de ingevulde kortingscode van 10% als nieuwe klant en inschrijving op de nieuwsbrief niet in mindering van het betaalde bedrag. Spijtig!
Iets kopen gaat super maar de nabehandeling wat betreft retourneren is slecht. Heb product retour gezonden maar krijg een standaard antwoord op m'n vraag waarom het nog niet is afgehandeld. Heb mn geld nog niet teruggekregen
31 dec 2023

Wacht nog op levering

Ik bestelde het product reeds 7 dagen geleden en heb nog steeds niets ontvangen. Op de website maakt men gewag van een verzending met track en trace maar er in de werkelijkheid valt er helaas niets te traceren.
Ik had in een telefoongesprek expliciet gevraagd of mijn horlogebandje quick release had en dit werd met stelligheid bevestigd.... Helaas blijkt het bandje geen quick release te hebben en heb ik er weinig aan.
30 jul 2023

Lijkt goed, valt tegen

Prima shop en snelle verzending tot zover. Jammer alleen dat de RVS band geen RVS is. Na 1 dag al allergische reactie op de band. Gaat dus retour, maar daar mag ik nog wel even voor betalen. Jammer, mooie band.
25 dec 2023
Ik heb deze armband gekocht om met de feestdagen te dragen op enkele familiefeesten. Helaas doordat de foute pinnetjes werden mee gestuurd kon ik er niet gebruik van maken en nu wacht ik nog op denjuiste
23 dec 2023
Het patroon op het bandje was anders dan die wat op de site stond. Schandalig! Zeker als je er 18 euro voor betaald. (Dit was nog met korting dus normaal is het nog meer) Echt ali-express praktijken.
14 mei 2023
“Titanium” bandje apple watch. Ik dacht pak het dure metalen bandje voor de apple watch, de titanium. Voelt erg licht aan, kwaliteit slecht. Zit ook gewoon een lak laagje op die meteen los laat..
21 jul 2023
Pakket is niet bezorgd maar jullie geven geen antwoord op de klacht. Klantenservice bestaat blijkbaar niet, op elke mail krijg ik hetzelfde standaard mailtje wat geen antwoord op de vraag is.
9 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de toelichting in de review. Ik zie dat mijn collega het probleem al heeft opgelost. We hopen dat je tevreden bent met de oplossing en ik wens je een fijne dag!
Banden zijn echt veels te groot en kan de schakels maar aan één kant er tussen uit kan halen eventueel waardoor de sluiting op mijn pols bot zou komen dit zou een pijnlijke ervaring worden

Band heeft horlogekast beschadigd..

Ik heb 2 bandjes besteld. 1 is goed, de andere heeft mijn horlogekast beschadigd omdat deze zó strak tussen de beugeltjes zat. Ik heb een retour aangevraagd maar nog steeds niets gehoord..
17 sep 2023
Kwaliteit uitermate slecht, bandje past niet in de ultra. De twee klipjes hebben elke een andere kleur rood, de sliders zijn beschadigd. Het geld van het terugsturen niet waard. Jammer
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw uitleg, ik wil u graag helpen. Om je zo goed mogelijk te helpen zorg ik ervoor dat één van mijn collega's contact per e-mail met je opneemt. Hou je mailbox in de gaten :-) Fijne dag!
2 nov 2023
Per ongeluk de verkeerde maat besteld en meteen een email verstuurd. maar dat kon ik niet meer veranderd worden. Wel kan ik het retour sturen maar dat is weer gedoe en beetje jammer