vijverexpress.nl- Logo - Beoordelingen

vijverexpress.nl

21 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden660 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 nov 2016
vijverexpress.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De snelle behandeling van de bestelling viel op. Hou dat zo! De enige opmerking die ik heb is dat het onderdeel dat ik bestelde te groot van omvang is om in te bouwen. Al in de beschrijving de maten waren opgenomen had ik het niet besteld en terug hoeven sturen. Never mind.

16 mrt 2024
Als er vertraging zit op een pakket kun je dat laten weten. En als je een email krijgt met de vraag waarom duurt het zo lang, kun je op zijn minst iets sneller antwoorden. Als je dan na 3 weken wachten weer een mail stuurt kun je op zijn minst je excuus aanbieden. Niks meer gehoord.. op de dag van verzending kreeg ik een mail. En dat was het. Ik heb het binnen. Ben blij met het product maar ik bestel daar nooit meer!

Beoordelingen voor vijverexpress.nl

2 mei 2023
Goede en snelle levering, en de communicatie is betrouwbaar! Geen verassing maar precies dat wat bestel is. Bezorging is incl telefonisch contact top
18 okt 2023

Snel informatie gekregen

Nadat ik benieuwd was dat mijn pakje niet snel kwam heb ik gemaild. Waarna ik keurig werd ingelicht wat de reden was.
16 mei 2023

Prima product, bezorging kan sneller

Product voldeed. Degelijk ingepakt. Bezorging een week na bestelling. Dit had enkele dagen eerder gemogen.
al eerder wat besteld en dat beviel toen goed en het is fijn om achteraf te betalen en snelle levering
HV
Hennie v.
Meeuwen
13 jul 2023

Speciale lampjes hebben ze.

Ik had speciale lampjes nodig voor een water ornament in de tuin die hebben ze.
5 jun 2023

Goed advies bij Minivijver

Ik heb goede raadgevingen gekregen bij het creëren van een minivijver,
5 jul 2023
Communicatie over de levering en kwaliteit van de geleverde producten
1 mei 2023
product wel verkocht maar niet leverbaar. Snels geld terug gehad.
22 mei 2023
Alles keurig en op tijd geleverd. Dik tevreden
MS
Mary S.
Apeldoorn
Goede service en duidelijke site.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
19 apr 2023
Keurige verwerking van de order
19 nov 2023
Snel geleverd en goed spul
22 jul 2023
Snel en prima kwaliteit