Pennenshopxl.nl

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden25 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2023
Pennenshopxl.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 okt 2023
Na mijn eerste aanvraag voor een eigen opdruk van de pen die we wilden. kreeg ik vrij snel een proefdruk over de e-mail. Na akkoord waren de pennen binnen no-time gedrukt en afgeleverd. Goede service en pennen waarbij de prijs ook zeker redelijk genoemd kan worden. Chapeau!

Doordat de order/betaling en de proefdruk via je gewone mail gaat, ontstaat er een (miscommunicatie) omdat de mail die van pennenshop volgt (over de proefdruk) niet meer in mijn gewone mailbox komt maar in de spammail. Verwarrend, telefonisch contact gehad en alles is nu in productie. Jammer de pennen zijn er dus nog steeds niet het is inmiddels 20 februari had niet gehoeven.

Beoordelingen voor Pennenshopxl.nl

Een super bedrijf. Die je goed helpt. En er alles aan doet dat het goed gaat en helpt met ideeën.
Snelle reactie
16 mrt 2024
Goed geholpen en snelle levering
16 mrt 2024
Snel geregeld en opgestuurd
sneller reageren
Erg onduidelijk en traag in de communicatie. Daarnaast jammer dat er niet mee gedacht werd.

5 februari besteld nog niets ontvangen…zijn nu in productie

Het meedenken van de professionals is echt heel fijn. Dan kom je tot de perfecte pen! Volgende keer bestel ik zeker weer hier!!
Mooie pennen en een goede service. Snel antwoord bij vragen en hulp tot het lukt
10 okt 2023

Binnen no-time gedrukt en afgeleverd.

19 sep 2023

Goede en snelle service

De pennen die we hadden uitgezocht bleken niet op voorraad te zijn, maar er werd een goed alternatief aangeboden. De pennen waren vervolgens heel snel geleverd. Fijn en snel contact.
2 okt 2023
Het product is prima. Het accorderen en betalen ging niet even gemakkelijk. Kosten overzicht bij bestelling niet duidelijk.
24 okt 2023
verzendbevestiging met link naar verzendgegevens zou wel handig zijn om rekening te houden met leverdatum.
11 sep 2023
Ze reageren heel erg snel! En levering ook super snel. Fijne partij om mee samen te werken:)
1 sep 2023
Bijzonder prettige samenwerking, vlot en prettig contact en mooie pennen
11 aug 2023
Fijn om even te kunnen overleggen en een voorbeeld te zien.

Top Service

Snel, mooi en vriendelijke service
16 dec 2023
Snel en niet duur !!