Besselinklicht.nl

64 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.290 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 aug 2023
Besselinklicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2024
Duidelijke updates over het bestel- en leverproces. Heel vlotte levering. Note to self: niet alleen op de plaatjes afgaan, maar ook de beschrijving van het product goed lezen. Ik dacht vanwege de productfoto's lampenkappen met ondoorzichtige binnenkant te bestellen, maar de binnenkant blijkt juist van transparant plastic te zijn. Even wennen, maar ik doe het er maar mee.

Lampje besteld omdat er snel kon worden geleverd. Volgens track en trace van DHL is het bezorgd. Echter is niets ontvangen. Het ligt niet aan Besselink maar aan de gekozen vervoersdienst door Besselink...... Dus maar weer opnieuw besteld, zo is het toch nog een duur lampje geworden. Hoop dat het pakketje niet weer op mysterieuze wijze verdwijnt.

Beoordelingen voor Besselinklicht.nl

25 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer tevreden met de thuisbezorgde bestelling. Maar in de winkel ben ik ook zeer behulpzaam en service gericht geholpen. Bij Besselink werkt fijn personeel.
2 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
De lamp voldeed aan de verwachting. Communicatie betreffende bezorging was ook optimaal. Kortom, mocht ik weer een lamp nodig hebben…ik kom terug.
12 okt 2023
Snelle levering en ik vind de lamp ook mooi. Het enige puntje wat ik jammer vind is dat er een zwart snoer aan een brons kleurige lamp zit .
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Erg tevreden en aan te raden. Om 21.58 uur de bestelling gedaan, volgende dag de lampenkappen in huis. Netjes verpakt, goede kwaliteit.
27 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Prima op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Artikel zeer goed verpakt zodat schade eventueel nihil is . Prima service . Top
13 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Zou zo weer bestellen bij Besselink

Goede ervaring met Besselink. Drie lampen gekocht, waren keurig verpakt en werden de volgende dag in een neutrale doos bezorgt.
3 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Groot assortiment voor lamp benodigdheden en snelle levering. Op de website ook genoeg foto’s en informatie over het product
Geïmporteerde beoordeling
Alles is keurig geregeld, alleen de bezorger had het pakje zo in de hal gezet, iedereen had zo mijn lamp mee kunnen nemen.
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Alles perfect verlopen tot aan levering. Nog niet gemonteerd dus over armatuur en/of eventuele naservice nog geen oordeel
22 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Website is prettig en overzichtelijk. De bestelling was snel geplaatst en de volgende dag waren de lampen reeds geleverd.
18 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goed product en snelle levering.

Goed product, snelle levering, goed ingepakt. Lampekamp is zoals het wordt afgebeeld op de site. Kortom, zeer tevreden.
12 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het eerste contact met Besselink Licht is prima verlopen! Ik zal zeker opnieuw bij uw firma een bestelling plaatsen!
Geïmporteerde beoordeling

De producten waren binnen de afgesproken tijd geleverd. Producten waren precies als op de website en goed ingepakt.
24 sep 2023

Lampen

Was vlug in huis. Den dag nadien al. Daar er iets niet juist was en na een mail ook vlugge reactie terug gekregen.
26 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Uitgebreide collectie, zeer correct bij bestellen en retourneren, goede kwaliteit en snelle bezorging.
Geïmporteerde beoordeling
Producten zijn van uitstekende kwaliteit. Duidelijke communicatie en snelle levering. Dus graag weer!
AV
Aline V.
Eemnes
16 dec 2023
Snelle levering en mailtje wanneer de lampenkap verstuurd werd en met welke koerier. Mooie lampenkap
21 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Voordelige aanbieding. Houten schemerlampvoet had op de foto wel iets meer reliëf.

Goede service

Ik heb eingelijk niets te zeggen ik besteld en de volgende dag mijn lampen ontvangen. Goed geregeld
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle levering, en de lampenkappen die wij gekocht hebben zijn van prima kwaliteit, toppie.👍👍