volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.759 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.325 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

31 mrt 2024
Echt de aller aller aller beste aankoop uit mijn leven, ik ga straks nog een keer dit kleed bestellen voor mijn andere kamer. :)
Jammer dat het vloerkleed gevouwen was. We krijgen hem niet goed vlak daardoor Had beter opgerold verstuurd kunnen worden
Het personeel, de klantvriendelijkheid, Het verpakken van het vloerkleed in een doos vond ik vreselijk., Zag er niet uit.
Erg mooie buiten kleden waar en de randen niet opkrullen, dus vlak blijven liggen. Ook goed schoon te maken na een seizoen.
Vloerkleed paste niet in interieur. Communicatie vriendelijk en begripvol. Weer opgehaald. Prima service. Volero aanrader.
30 mrt 2024
Fijne verkoopster, die ons ook de ruimte gaf om zelf verder te kijken en toen het nodig was ons goed heeft geholpen.
Het kleed kwam in een opgevouwen pakketje aan de vouwen zitten nogsteeda in het kleed hoop dat het er nog uit gaat
Goede service. Was wat mis met het eerste exemplaar. Heel netjes door ze opgelost. Heel blij met mijn nieuwe kleed
Wat kale plekjes in het tapijt. Volgens Valero is dat normaal voor die prijs. Minder draden per vierkante meter.

Top

Grote keuze, vlotte bestelling, perfect verpakt en geschrokken van de erg goeie kwaliteit !! Top ! Echt waar !
Goede voorlichting in de zaak. Binnen 2 dagen thuis bezorgd. Goede prijs/ kwaliteit. Zeer tevreden met de mat.
We hebben helaas nog niet van het buitenkleed kunnen genieten maar hij ligt mooi en was ook gauw bezorgd top
Heel blij met het vloerkleed, super mooi en goede kwaliteit. Een goede antislip mat eronder is wel een pre.

Week later bezorgd ivp "morgen"

"Vandaag voor 23.00 uur besteld, morgen in huis", werd bijna een week later bezorgd, zonder enig bericht.

Prima levering vloerkleed

Erg snelle levering. Het vloerkleed was zorgvuldig verpakt en zag er ook precies zo uit als op de foto's
31 mrt 2024
Prima service, de bestelling kwam inderdaad de volgende dag. Kleed was precies wat ik ervan verwachtte.
Leuke kleden wel dun en van het klrine kleed duurt het even voordat de vouwen er uit gelopen zijn
Veel keuze aan buitenkleden. Wij zijn erg tevreden met ons kleed en het werd heel snel geleverd.
Ik ben erg tevreden met de kwaliteit. De kleed is zacht en ziet er beter uit dan op de foto.
Snel en goed bezorgd. En mooie kwaliteit van buiten vloerkleed voor de overkapping/ serre.