voordeelshoponline.nlBeoordelingen

Arnjen van der Borg

Beoordelingen voor voordeelshoponline.nl

4.12/5.00

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De bestelling werd vlot geleverd, was goed verpakt en zichtbaar zonder gebreken. De ingebruikname verliep voorspoedig en de Sani Wall heater werkt overeenkomstig de handleiding. Thermostaat op afstand (bijgeleverd) is wel nodig voor een gelijkmatige verwarming. De vooraf opgevraagde gegevens bij Eurom werden servicegericht snel beantwoord. Wij hopen en rekenen op een gebruik zonder mankementen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Bij de levering bleek dat één item niet meegeleverd was. Ik contacteerde de verantwoordelijke via mail en die reageerde vlug door te melden dat hij het ontbrekende product ging naleveren. Dat is niet gebeurd. Op 2 mailtjes die ik nadien nog verstuurde, kreeg ik geen reactie. Het product is tot dusver nog niet geleverd. Dit dateert al van half april !!!
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over voordeelshoponline.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Pakketje was vrij snel geleverd, enkel de.communicatie omtrent nalevering kan beter.
Super ervaring. Snelle levering en keurig verpakt
Goedemorgen Zo door gaan
Besteld op 2/11/2020, nog steeds niets ontvangen op 18/11/2020, Wat denk je dan ?
7 november bestelt en op14 november nog niets ontvangen
Schuurmachine na bestelling al binnen enkele dagen ontvangen echter zonder de bij bestelde schuur vellen. Vraag per mail gesteld. Leverancier kon niet leveren. Binnen een dag resterende bedrag terug gestort. Super snel antwoord e geregeld.
Na bestelling keurig antwoord gehad. De levertijd zou 5 werkdagen zijn, doch dit werd 8 werkdagen. Misschien beter een langere levertijd opgeven zodat het als het eerder geleverd wordt meevalt, hetgeen voor onze planning beter was geweest.
goede prijs kwaliteit verhouding, flexibel in zakendoen, hebben een mooie winkel wat een ware snoepwinkel is voor de low budget gereedschapfanaten.
Snelle verzending miste wel iets maar dat is snel nagestuurd . Communicatie kan iets beter! Al met al een ruime voldoende
Onverwachts heb ik mijn bestelling moeten annuleren. Dit heeft geen enkel probleem opgeleverd. Prima service!
Goedkoopste, snel geleverd. Even een verzendbericht met trackingcode had alleen wel handig geweest.
Prijs was prima, levering was op tijd, geen problemen.
Snelle levering. Product voldoet aan de gestelde eisen
zeer snelle verzending en degelijke verpakking
Snelle afhandeling van de bestelde producten
Snelle levering en uiterst correct
Snelle en juiste levering