Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More

2.828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.877 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

22 okt 2023
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.

Beoordelingen voor Barefoot & More

11 jul 2023
Het helpen in de winkel was chaotisch. De medewerkers gingen vd ene klant naar de andere waardoor ik zonder barefoot schoenen de deur uit ging. Na 50 km rijden was dat wel teleurstellend. Fitting afspraken inplannen zou misschien een goed idee zijn. De online klantenservice was erg goed
20 sep 2023
De schoenen bleken echt veel te groot terwijl ik heel goed had gemeten volgens de uitleg zoals barefoot het gaf... jammer, daarna werd ons pakket niet opgehaald op het afgesproken moment, zat ik voor niets 4 uur te wachten... daarna werd het wel prima afgehandeld!
De schoenen waren niet zo breed als ik gehoopt had. De retourzending was niet door mij te volgen omdat Barefoot alleen hun emailadres aan DHL had gegeven en De terugbetaling zou een week langer kunnen duren. Ik vind het geen klantvriendelijk bedrijf.
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer dat de schoenen niet zo breed waren als dat je gehoopt had! Of schoenen in de breedte bij je passen hangt niet alleen af van de breedte, maar ook van het volume en de vorm van de schoenen. Vervelend dat dat bij jou bij beide modellen geen match was! We gaan contact met je opnemen en eens meedenken over een goed alternatief. Dan ben jij hopelijk binnenkort ook helemaal klaar voor het koude weer! Wat de retourzendingen betreft: als het goed is heb je een afleverbewijsje van DHL gekregen. Daar staat een nummer op dat je online kunt volgen. Ik zie dat je retour 2 dagen geleden bij ons is ontvangen. We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk na ontvangst te verwerken. Normaal gesproken lukt dat binnen een week, maar door de enorme Black Friday drukte kan het momenteel wat langer duren dan je van ons gewend bent, tot maximaal twee weken. Weet dat we super hard ons best doen om alle bestellingen en retouren zo snel mogelijk te verwerken!
29 jul 2023
Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken de verpakking ziet er beter uit dan de sokken en daar betaal je dan ook voor. Heb je wat dikkere tenen dan kom je er mooi niet in(bij mij dus het geval) Kortom hoge prijs voor deze sokken niet waard.
3 aug 2023
Wat vervelend om te horen dat de sokken die je hebt besteld niet goed passen! De teensokken in ons assortiment worden gemaakt voor 'gemiddelde' voeten. De sokken van Knitido hebben in verhouding wat langere teenvakjes en de sokken van Injini wat bredere. Het materiaal rekt natuurlijk wat mee, maar helaas is gebleken dat dat voor jou niet voldoende was. Dat spijt me! Ik zie dat dit je eerste aankoop bij ons is geweest en ik weet niet of je eerder al teensokken hebt gehad? Zo'n eerste keer is altijd een kwestie van passen en proberen hoe een model sokken of schoenen bij je zit. Het is jammer dat de sokken van Injinji geen match met je waren. Mochten we je kunnen helpen bij een volgende bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
29 aug 2023
De schoenen vielen kleiner dan de maattabel aangaf. Ik heb een nieuw paar besteld en de oude terug gestuurd. Wat jammer is dat de retour kosten voor de klant zijn. een beetje meer service zou op zijn plaats zijn.
19 jul 2023
Wollen sokken met tenen maat 36- 40 gekocht. Tenen veel te strak en ik heb maat 39 en smalle pootjes.... Ook lijkt er niet veel wol in te zitten, terwijl dat ruim 70 % zou moeten zijn. Ze voelen zweterig aan
Ik heb een bovenbeenprothese en kan enkel op de foto’s niet opmaken of de schoenen gaan meevallen. Zowel om te kopen als het retourneren moet ik betalen, dat maakt de schoenen veel te duur.
Antwoord van Barefoot & More
Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is om in jouw situatie fijne schoenen te vinden, zeker online. We zijn benieuwd wat je precies mist op de foto's of wat je duidelijker in beeld zou willen hebben, zodat je beter in kunt schatten of de schoenen bij je zouden kunnen passen. Daarover gaan we contact met je opnemen. Een eerste keer barefootschoenen kopen kan best lastig zijn, zeker online en jouw situatie maakt het extra complex. Elk merk heeft weer zijn eigen pasvorm en het blijft een kwestie van passen en voelen welke merk/model goed bij je zit. Een bezoek aan onze winkel in Arnhem kan daarbij helpen. je kunt dan van verschillende merken wat passen en voelen wat wel/niet bij je past. Na zo'n winkelbezoek is het een volgende keer vaak makkelijker om een online order te plaatsen, omdat je weet welke merken wel en welke niet zo goed bij je passen. Mocht dat niet mogelijk zijn, dan kunnen we je van de modellen waarin je geïnteresseerd bent wat aanvullende foto's toesturen, zodat je misschien beter in kunt schatten of ze je zouden kunnen passen. Weet in ieder geval dat we je graag willen helpen een fijn paar barefootschoenen te vinden. Je kunt daarover altijd contact met ons opnemen via mail (info@barefootandmore.nl), telefonisch (026 737 04 45) of door een whats-app bericht sturen (ook naar 026 737 04 45). We helpen je graag!
26 aug 2023
Door onduidelijkheid op website verkeerde maat besteld. Helaas dus kosten voor retourneren en extra tijd kwijt. Dan is het voor mij klaar en bestel er niet weer.
28 aug 2023
Jammer dat het niet helemaal goed gegaan is met het kiezen van de maat! We hebben hier al mailcontact over gehad. Als je schoenen opzoekt, selecteert het systeem automatisch de kleinst beschikbare maat, ook al filter je op een andere maat. Dit moet je zelf aanpassen. Vervelend dat het in jouw geval niet goed is gegaan! We hebben besproken dat de schoenen retour komen en dan krijg je je aankoopbedrag terug.
25 jul 2023

Wel wat minpunten

De site is niet handig en bezorgkosten betalen vind ik minpunt als je voor veel geld schoenen koop. Ook de prijs kwaliteit laat te wensen over
26 jul 2023
Beste Ineke, wat jammer dat je minpunten ervaart! We zijn heel benieuwd wat je niet handig vindt aan onze site. Als je tips of wensen hebt, dan horen we dat graag! Je kunt altijd onze klantenservice contacten met je aanbevelingen. We staan 100% achter onze producten en kwaliteit. Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat er iets mis is of stuk gaat. Ook daarover kun je altijd contact opnemen en dan zullen we je zo goed mogelijk helpen. Je opmerking over bezorgkosten begrijp ik eerlijk gezegd niet. Binnen Nederland nemen wij bij bestellingen vanaf € 25 de bezorgkosten voor onze rekening. Ik zie een aantal bestellingen van je en er zijn nog nooit bezorgkosten in rekening gebracht.
15 nov 2023

retourneren=duur

service was goed, retourneren hele duur en het is moeilijk om direct de juiste vorm en maat te hebben dus dat is niet zo handig+ hoge drempel
17 nov 2023
Bedankt voor je review! Wij nemen de verzendkosten van pakketten vanaf EUR 25 voor onze rekening, maar retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. De bezorger wil er immers ook voor betaald krijgen. ;-) Je kunt een online bestelling ook terug komen brengen in onze winkel, dat is gratis, of op eigen gelegenheid naar ons terugsturen als je daarvoor een goedkopere manier weet. Mocht je het fijn vinden als we eens meedenken over de pasvorm en de juiste maat, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dan kunnen we samen de kans op een retourzending zo klein mogelijk maken!

I would not suggest

They look huge The shoe tongue is uncomfortable probably to long I got already a small bruise on the instep of the foot
Antwoord van Barefoot & More
I'm sorry to hear you're not happy with your new shoes! Every brand in our collection has its own fit and the Barebarics clearly are not a match made in heaven with you ;-). That can happen and this is why we have several brands you can try. I'll ask one of our customer service reps to contact you and maybe assist with a new purchase.
17 aug 2023
Retour proces is kut geregeld. Nog steeds geen label ontvangen, hebben ze uitbesteed aan een extern bedrijf.
17 aug 2023
Beste Niels, wat vervelend dat het retourneren niet helemaal wil lukken! In jouw retourmelding kan ik gewoon direct zonder problemen het retourlabel downloaden. Ik kan niet zien of en waarom het voor jou niet zou lukken. Binnen ons retourportaal is een chatfunctie aanwezig waarmee je altijd direct om hulp kunt vragen. Ook kun je altijd met ons contact opnemen als iets niet lukt, zodat we je kunnen helpen. Ik zal je retourlabel nu in ieder geval naar je mailen. Hopelijk is het daarmee opgelost!
24 mei 2023
Bestellen gaat heel snel maar een retourzending blijft liggen zonder dat er iets mee gebeurt.
20 aug 2023
Na bestelling werd deze gelijk geannuleerd. Geen duidelijke reden. Werden 3 opties aangegeven.
21 aug 2023
Wat vervelend dat je bestelling werd geannuleerd en niet duidelijk voor je is waarom! Ik zie dat je de bestelling met Klarna hebt willen betalen. Klarna voert op de achtergrond een aantal checks uit en als alles oké is, wordt je betaling geaccepteerd. In jouw geval is de betaling niet geaccepteerd en daardoor automatisch geannuleerd. Wij hebben ivm privacy geen inzicht in de reden daarvan, daarover kun je contact opnemen met de klantenservice van Klarna (020-8082852). Ik hoop dat deze informatie je helpt en dat nu duidelijk is waarom je bestelling is geannuleerd. Mocht je in de toekomst ergens vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We zijn op allerlei manieren bereikbaar (bellen, mailen, whatsapp, Faecbook) en helpen je graag!
19 jul 2023
3 paar schoenen besteld. Moest 1 paar retourneren. Moet daarvoor bezorgkosten. Vind ik jammer
7 mei 2023
Het aanbod in de webshop is beperkt omdat veel niet leverbaar/ uitverkocht is in mijn maat
8 mei 2023
Wat jammer dat de keuze in jouw maat beperkt was! Veel voorkomende maten verkopen natuurlijk snel. Bij sommige merken kunnen we een nabestelling voor je plaatsen. Neem daarvoor gerust contact op met onze klantenservice. Ook als je wilt weten of we een bepaald model nog binnen gaan krijgen, kun je dit altijd navragen via een belletje of een bericht. We helpen je graag om een paar in je maat te vinden!
6 sep 2023
De beschrijving van de neurobal is in het Engels. Zou Nederlands bij moeten zijn.
5 aug 2023
I received the wrong product and they don't reply anymore to give me a solution
28 jun 2023
De geleverde schoenen vallen volgens mij niet echt in de categorie “Barefoot”
30 jun 2023
Alle schoenen die we in het assortiment hebben zijn barefoot, wat wil zeggen dat ze een brede voorvoet hebben, geen hakverhoging en een meer flexibele en dunnere zool dan reguliere schoenen. De Daylite Hiker van Xero Shoes die jij hebt gekocht heeft een iets robuustere zool dan andere merken, maar is nog steeds barefoot ;-). Bij lange wandelingen en voor beginnende barefooters kan het juist fijn zijn om iets meer demping te ervaren. Mocht je liever een schoen met een dunnere zool hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We denken graag met je mee en hebben een uitgebreide collectie waar zeker ook iets voor jou bij zal zitten.
2 jul 2023

Retourneren ruim €5

Wanneer de schoenmaat niet goed is betaal je ruim €5 voor het retourneren
4 jul 2023
Retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. Er zijn steeds minder webshops die retourkosten voor hun rekening nemen of ze trekken het bedrag bijvoorbeeld af van het terug te storten bedrag. De bezorgdiensten moeten immers ook betaald worden. Bij bestellingen vanaf EUR 25 nemen wij de verzendkosten naar je toe voor onze rekening, maar retourkosten zijn voor eigen rekening.