keukenspeciaal.nl

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.104 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 dec 2022
keukenspeciaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling liep prima maar bij de bezorging was het moeizaam. tot 2 keer toe moeten laten bezorgen omdat er alleen maar op het adres zelf mocht worden afgeleverd en de bezorgdienst, terwijl ik wel thuis was niet heb horen aanbellen kennelijk want er lag een briefje in de bus dat we niet thuis waren, terwijl er wel iemand de gehele dag heeft zitten wachten.

2 aug 2023
Een spoelbak besteld waarvan er 91 op voorraad zouden zijn maar bleek toch niet voorradig. Kan gebeuren maar ja wel gek als er 91 van op voorraad zijn. Ik ben nu bijna 3 weken verder en nog steeds geen credit/terugbetaling. Hier nu 2x contact over gehad. Onder het mom dat het vakantieperiode is duurt het wat langer. Dat begrijp ik maar vind 3 weken (op dit moment) wel heel lang duren. Ook vanwege het feit dat de bestelling is geannuleerd omdat Keukenspeciaal de spoelbak toch niet voorradig had.

Beoordelingen voor keukenspeciaal.nl

correct, snelle levering, goede service
BB
Benjamin B.
Harderwijk
doen wat ze beloven snelle levering
Snelle levering en netjes verpakt
Mooi product, snelle levering
Verzorgde en goede levering.
Snelle levering! Echt top!
4 feb 2024
Correcte levering en snel.
De suppersnelle leverig
18 feb 2024
Snelle service
3 feb 2024
3 feb 2024

Afspraken niet nagekomen, zeer duur transportt.

Ik bel een uur na mijn bestelling om te annuleren, was geen probleem, zelfs niet van een bestelling van de vorige dag....Bestelling toch geleverd. Verzendkosten Belgie 25€, zogezegd met DPD. DPD rekent bij particulieren maar 12,5€....dus minstens 12,5€ zuiver winst. Levering niet met DPD maar met obscure firma waarvan je de mails niet opent omdat je denkt dat het phishing is.
100 stuks beschikbaar volgens web-side. Werkelijk 2 stuks beschikbaar
Antwoord van keukenspeciaal.nl
Beste, We houden de aantallen van de leverancier aan wat hun op dat moment op voorraad hebben. Tot onze spijt was deze niet up to date. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Keukenspeciaal