pumpbells.com

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden66 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jun 2023
pumpbells.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor pumpbells.com

Ik heb destijds gekozen voor DISCUBRIO omdat ik mijn ouderwetse verstelbare dumbbell zat was. Tijd voor wat nieuws. Hoe geniaal, een dumbbell, halterschijf en kettlebell in een. De dumbbell variant voelt goed aan. Was hier het meest sceptisch voor. Maar niet tegen gevallen. Ben toch iemand die tot het uiterste wilt gaan. Vandaar dat ik niet gegaan ben voor de verstelbare dumbbells van pumpbells, deze gaan kapot als je ze dropt. Tom heeft het persoonlijk gebracht. Toppertje
Dit is al het 3e jaar dat ik gebruik maak van de dumbbells 32kg met rand per kg verstelbaar. Ze werken nog steeds perfect. Er vindt na al deze jaren geen speling plaats. Bij de rand is er een keer een schroefje los gekomen. Zelf aangedraaid, hoort een beetje bij het jaarlijkse checkmoment. Checken of deze schroefjes vast zitten.
Super kwaliteit dumbbell in 1kg stappen. Ben gegaan voor met rand, omdat het mij niet zoveel uitmaakt hoe groot de dumbbell is zolang deze maar lang meegaat. Scheelt wel weer in de portemonnee. Dumbbell bevalt heel erg goed, beetje wennen en je bent verliefd.
Omegacombideal gekocht omdat deze uitgerekend wel veruit het voordeligste is. Bankje lijkt wel van beton zo stevig staat deze op de grond. Dumbbells zoals verwacht erg robuust en snel te verstellen. Ook bezorging op afspraak, helemaal tevereden
Dumbbells voelen erg solide aan. Bijna geen plastic, alleen waar nodig! Maken wel beetje geluid maar is niet storend. Het zijn echte dropset machines door het snelle verstellen en de 1kg stappen
De dumbbells zijn niet alleen prachtig maar ook nog eens stevig. Gekocht voor de 1kg stappen. Geen spijt van

Knuffels

De knuffels zijn van goede kwaliteit ik heb ze voor mijn hond gekocht en hij is er blij mee
Goed spul voor een hele mooie prijs en snel geleverd. Top.
Perfecte dumbbells makkelijk mechanisme

Top - 100% tevreden !

+ Vlot en makkelijk contact. + Mogelijkheid voor een bijna instant levering (binnen 24u(!)) met overleg wanneer best past. + Persoonlijke uitleg over naservice en hulp bij installatie. Tevreden klant hier!

discubrio wordt onderschat

discubrio wordt flink onderschat. Iedereen neigt alleen maar naar verstelbare dumbbells. Echter heeft verkoper ook uitgelegd dat deze niet eindig zijn. Na een tijd dan slijt het mechanisme en moet het vervangen worden. Zo werkt het nou eenmaal. Ook zijn ze breekbaar. Met verkoper in gesprek gegaan, heb nu wel iets meer betaald maar ben super tevreden met mijn discubrio set. Deze zijn in 2,5kg stappen. perfect voor mij. Maar nu heb ik zowel een volle set dumbbells als halterschijven. Kan er ook gewoon lekker mee smijten en tot het uiterste gaan. Met dit product ben je op lange termijn gewoon veel goedkoper uit

Communicatie schept vertrouwen

Bestelde artikelen zijn van top kwaliteit. Duidelijke en bliksemsnelle communicatie. Eigenaar maakte zelfs speciaal een filmpje om uitleg te geven over zijn producten omdat vragen had vooraleer ik wou bestellen. Na ontvangst van mijn bestelling had ik nog wat vragen en die werden binnen de 5 minuten beantwoord. Wat een topkerel!

Super Hanteln und Kundenservice.

Super Hanteln. Sehr wertig und die Gewichte lassen sich super einstellen und passen auch genau. Das Team ist auch super. Versand nach Deutschland war erst nicht möglich auf der Webseite, aber nach einer kurzen Email an das Team kein Problem. Sehr schnelle Antwortzeit und schneller Versand.
11 feb 2024

Top product!

Heel vriendelijke en eerlijke verkoper, ook snelle reactie bij vragen of opmerkingen. De verstelbare dumbells (zonder rand) zijn geweldig, kwalitatief in elkaar gestoken en voelen heel degelijk aan! Ik hoop dat ze lang mogen meegaan.
Fantastische klantenservice. Zeer behulpzaam en denkt met je mee. Bezorging ging vlekkeloos. Bankje is gemakkelijk in elkaar te zetten.
Levering was vlekkeloos volgens afspraak, door een aardige chauffeur
6 jan 2024
Goede snelle service , in het begin beetje twijfelachtig over de quality maar voelt super goed aan , de grootte van de dumbell past zich ook aan naargelang het gewicht en het aller belangrijkste vind ik dat hij instelbaar is per kilogram en niet met stappen van 2 kilogram
7 jan 2024
Perfect! Great quality and easy to use.
Mooie producten, top klantenservice!