pumpbells.com- Logo - Beoordelingen

pumpbells.com

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden72 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor pumpbells.com

Goede service met een mooi product!

De service en bereikbaarheid van de mensen daar zijn top! Ik heb de pumpbells aangeschaft voor mijn homegym. Ideaal voor als je verschillende setjes achter elkaar wil doen met verschillende gewichten. Er zijn weinig producten op de markt met deze range aan gewichten. Echt een aanrader!
10 mei 2024
Als eigenaar van een personal training studio had ik te maken met ruimtegebrek. Nederlandse markt onderzocht en toen kwam ik uit bij pumpbells, mede door alle goed uitziende reviews. Daarna de keuze tussen verstelbare dumbbells of de discubrio schijven. Discubrio 5kg getest en de knoopdoorgehakt. Verstelbare dumbbells kunnen kapot gaan bij het laten droppen, niet handig als je met beginnende sporters werkt. Met de volledige set hebben we dumbbells, halterschijven en kettlebells. De axe zijn handige toevoegingen voor functioneel te trainen. Schijven vallen goed in de hand als dumbbells. Coating ziet er gelikt uit. Hier kunnen we de komende jaren mee uit de voeten.
6 mei 2024
Contact met verkoper verliep vlot en soepel. Ze hebben hier wel echt verstand van de dumbbells die ze verkopen en verkocht worden op de markt. Zeker een aanrader om pumpbells te contacten bij twijfels
22 apr 2024
Dumbbells voelen erg solide aan. Bijna geen plastic, alleen waar nodig! Maken wel beetje geluid maar is niet storend. Het zijn echte dropset machines door het snelle verstellen en de 1kg stappen
16 mei 2024
Leuk speelgoed, kwaliteit dumbbells en ook meteen setje knuffels voor mijn zoontje erbij gekocht. Nu heb ik iets meer rust tijdens de workouts
26 apr 2024
De dumbbells zijn niet alleen prachtig maar ook nog eens stevig. Gekocht voor de 1kg stappen. Geen spijt van
13 mei 2024

Gewoon top

Goed geleverd en mooi materiaal, echt lekker om mee te trainen. Aanrader!
22 apr 2024
Perfecte dumbbells makkelijk mechanisme
21 mei 2024
Prachtig en praktisch setje dumbels
24 apr 2024
8 apr 2024
Ik heb destijds gekozen voor DISCUBRIO omdat ik mijn ouderwetse verstelbare dumbbell zat was. Tijd voor wat nieuws. Hoe geniaal, een dumbbell, halterschijf en kettlebell in een. De dumbbell variant voelt goed aan. Was hier het meest sceptisch voor. Maar niet tegen gevallen. Ben toch iemand die tot het uiterste wilt gaan. Vandaar dat ik niet gegaan ben voor de verstelbare dumbbells van pumpbells, deze gaan kapot als je ze dropt. Tom heeft het persoonlijk gebracht. Toppertje
8 apr 2024
Dit is al het 3e jaar dat ik gebruik maak van de dumbbells 32kg met rand per kg verstelbaar. Ze werken nog steeds perfect. Er vindt na al deze jaren geen speling plaats. Bij de rand is er een keer een schroefje los gekomen. Zelf aangedraaid, hoort een beetje bij het jaarlijkse checkmoment. Checken of deze schroefjes vast zitten.
11 apr 2024
Super kwaliteit dumbbell in 1kg stappen. Ben gegaan voor met rand, omdat het mij niet zoveel uitmaakt hoe groot de dumbbell is zolang deze maar lang meegaat. Scheelt wel weer in de portemonnee. Dumbbell bevalt heel erg goed, beetje wennen en je bent verliefd.
11 apr 2024
Omegacombideal gekocht omdat deze uitgerekend wel veruit het voordeligste is. Bankje lijkt wel van beton zo stevig staat deze op de grond. Dumbbells zoals verwacht erg robuust en snel te verstellen. Ook bezorging op afspraak, helemaal tevereden
1 apr 2024

Knuffels

De knuffels zijn van goede kwaliteit ik heb ze voor mijn hond gekocht en hij is er blij mee
21 apr 2024
Goed spul voor een hele mooie prijs en snel geleverd. Top.
27 feb 2024

Super Hanteln und Kundenservice.

Super Hanteln. Sehr wertig und die Gewichte lassen sich super einstellen und passen auch genau. Das Team ist auch super. Versand nach Deutschland war erst nicht möglich auf der Webseite, aber nach einer kurzen Email an das Team kein Problem. Sehr schnelle Antwortzeit und schneller Versand.
7 mrt 2024

Top - 100% tevreden !

+ Vlot en makkelijk contact. + Mogelijkheid voor een bijna instant levering (binnen 24u(!)) met overleg wanneer best past. + Persoonlijke uitleg over naservice en hulp bij installatie. Tevreden klant hier!
25 okt 2023

Mooie kwaliteit en super service

- De dumbells zien er top uit en voelen kwalitatief goed; - De levering was snel en met duidelijke timeslot door de koerier, die dan ook netjes werd waargemaakt; - Voor en na levering had ik nog een vraag voor de klantenservice van Pumpbells. Hier werd super snel en adequaat op gereageerd; - Ik neem niet vaak de moeite om reviews achter te laten, maar ik vind de 5 sterren en aanbeveling hier écht verdiend.
30 aug 2023

32kg adjustable dumbbells

Ik heb een paar van de 32kg adjustable dumbbells besteld (die met 9 verschillende stappen). Bij ontvangst gemerkt dat 1 van de bases van de dumbbells wat verbogen was, maar dit is vlekkeloos opgelost via whatsapp. Elk bericht werd binnen no time beantwoord en de issues waren praktisch meteen opgelost, geen gedoe of discussie nodig, gewoon meteen een goeie oplossing. Voor mijn problemen ook nog een extraatje ontvangen als attentie, wat ik enorm kan waarderen. De dumbbells zelf zijn ook prima. Heb ze al verschillende keren gebruikt en de snelle aanpassing van het gewicht is ideaal. Ik heb zelf magnetische 1kg schijven gemaakt om de dumbbells in stappen van 2kg te kunnen verhogen ipv 4kg. Ik kan deze webshop alleen maar aanbevelen, ik zal hier in de toekomst zeker opnieuw bestellen als ik wat nodig heb.