pumpbells.com

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jun. 2023
pumpbells.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor pumpbells.com

7 feb. 2024

discubrio wordt onderschat

discubrio wordt flink onderschat. Iedereen neigt alleen maar naar verstelbare dumbbells. Echter heeft verkoper ook uitgelegd dat deze niet eindig zijn. Na een tijd dan slijt het mechanisme en moet het vervangen worden. Zo werkt het nou eenmaal. Ook zijn ze breekbaar. Met verkoper in gesprek gegaan, heb nu wel iets meer betaald maar ben super tevreden met mijn discubrio set. Deze zijn in 2,5kg stappen. perfect voor mij. Maar nu heb ik zowel een volle set dumbbells als halterschijven. Kan er ook gewoon lekker mee smijten en tot het uiterste gaan. Met dit product ben je op lange termijn gewoon veel goedkoper uit
1 feb. 2024

Communicatie schept vertrouwen

Bestelde artikelen zijn van top kwaliteit. Duidelijke en bliksemsnelle communicatie. Eigenaar maakte zelfs speciaal een filmpje om uitleg te geven over zijn producten omdat vragen had vooraleer ik wou bestellen. Na ontvangst van mijn bestelling had ik nog wat vragen en die werden binnen de 5 minuten beantwoord. Wat een topkerel!
11 feb. 2024

Top product!

Heel vriendelijke en eerlijke verkoper, ook snelle reactie bij vragen of opmerkingen. De verstelbare dumbells (zonder rand) zijn geweldig, kwalitatief in elkaar gestoken en voelen heel degelijk aan! Ik hoop dat ze lang mogen meegaan.
7 feb. 2024
Fantastische klantenservice. Zeer behulpzaam en denkt met je mee. Bezorging ging vlekkeloos. Bankje is gemakkelijk in elkaar te zetten.
2 feb. 2024
Levering was vlekkeloos volgens afspraak, door een aardige chauffeur
6 jan. 2024
Goede snelle service , in het begin beetje twijfelachtig over de quality maar voelt super goed aan , de grootte van de dumbell past zich ook aan naargelang het gewicht en het aller belangrijkste vind ik dat hij instelbaar is per kilogram en niet met stappen van 2 kilogram
27 dec. 2023
2 jaar geleden op bol die roode plastic dumbbells 24kg aangeschaft. Deze hadden al vrij snel problemen met vallende schijven. Daarna toch voor wat duurders gegaan voor pumpbells. super kwaliteit, en erg aardige verkoper.
7 jan. 2024
Perfect! Great quality and easy to use.
12 jan. 2024
Mooie producten, top klantenservice!
13 jan. 2024
9 jan. 2024
29 nov. 2023

Wat een geweldige service!

Dit noem ik nou service van Pumpbells!... Tom is een gedreven ondernemer die de Randloze Pumbells persoonlijk kwam brengen. Zelfs in deze drukke tijden van al dat Black Friday gedoe, was de communicatie via Whatsapp soepel en erg behulpzaam. Ze denken met je mee, en hebben zelfs hun schema een beetje aangepast om de nieuwste randloze Pumbells af te kunnen leveren voordat mijn vakantie begon. Nogmaals dank!
19 dec. 2023
Vlot contact met de verkoper. Ik mocht ook ter plaatse gaan om het product te bekijken voor verkoop.
30 nov. 2023
Vlotte communicatie en erg behulpzaam. De randloze pumpbells zijn ook top.
20 dec. 2023

Het bestaat nog!

Bijzonder vlotte, keurige en persoonlijke behandeling en benadering.
29 nov. 2023
Goed geregeld, mooi product
12 nov. 2023

DISCUBRIOOO!

Was mijn oude materiaal beu en opzoek naar iets nieuws. Na de 5kg te hebben getest meteen een combideal gekocht met barbellstang en axes. Nu heb ik een volledige gym met alleen DISCUBRIO. Hoef alleen de oneven gewichten nog aan te schaffen.
12 nov. 2023
pumpbell met rand nu al bijna 2 jaar ingebruik. Train thuis 3x in de week, bevallen nog steeds super. Als het vochtig word moeten de schijven even droog worden gemaakt met een handdoek anders kunnen ze plakken.
10 nov. 2023
Mooi verstelbare dumbel met ruime dikke grip. Per kg verstelbaar door hulpstukken die de ene keer wel aan de dunbel blijven haken en de andere keer niet afhankelijk van het gewicht
5 nov. 2023

Discubrio

Volledige set dicubrio aangeschaft voor mijn homegym. Super spul! Werd persoonlijk geleverd op afsprak