pumpbells.com- Logo - Beoordelingen

pumpbells.com

56 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden78 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor pumpbells.com

Na lang twijfelen toch maar contact opgezocht met de klantenservice. Vooral omdat er best veel verstelbare dumbells op de markt zijn. Waar ga je dan voor? Ik had de vraag gelegd wat nou het grootste verschil is met andere verstelbare dumbells. Blijkbaar hebben de 2 versies van de 30 dumbells in één (per kg verstelbaar) een veel doordachter mechanisme dan andere dumbbells. De tandwielen zijn van nylon gemaakt, dit is de sterkste kunststof en enorm veerkrachtig. Dit is noodzakelijk voor de langst mogelijke levensduur. Dat begreep ik niet echt, waarom zijn de tandwielen niet van ijzer? De verkoper legde uit dat veerkracht belangrijk is binnen een mechanisme. Elke keer wanneer je een dumbbell curl doet, dan moet het mechanisme dit op kunnen vangen, vooral bij intensief en langdurig gebruik. Wanneer een mechanisme volledig van metaal is dan is er juist meer risico dat dit vroegtijdig kapot kan gaan. Ik was meteen om, hij weet zijn producten wel te verkopen. Zijn het echter alleen woorden, of ook daden? Heb nu iets langer dan een jaar de 30 dumbells in één met rand in huis. Wat ik kan zeggen is dat dit absoluut geen verkeerde keuze was. Je voelt meteen dat je kwaliteit in je handen hebt. De lengte valt mee, was voor mij 2 weekjes wennen. De dumbbells zijn niet volledig stil, je hoort ze wel een beetje tikken tijdens gebruik, maar dit hoort er een beetje bij. Als je dit niet wilt dan moet je toch echt een rek vol dumbells aanschaffen ben ik bang. Ik hoop nog lang van deze dumbells gebruik te kunnen maken, maar ik denk dat dat geen probleem zal zijn!
Na goed mijn research te hebben gedaan uitgekomen bij pumpbells. Volgens mij zijn zij de enige die dumbbells per kg aanbieden, wat toch heel fijn is. Terwijl 32kg net iets te zwaar voor mij is maakt dit niet zo veel uit. Heb gekozen voor de zonder rand omdat deze kleiner wordt bij een lager gewicht. Ben geen bodybuilder maar een fanatieke hardloper. Af en toe heb ik pijntjes in mijn lichaam en moet dus af en toe wat aansterken van de physio. Hierbij komt de verstelbaarheid per kilogram dus het beste tot zijn recht.
27 jun 2024

Prima service en prettig contact

Prima service en prettig persoonlijk contact. Reageert vlot en is erg behulptzaam. Producten (Verstelbare Pumpbells 32Kg) voelen degelijk aan en de kleine stappen waarin het gewicht verstelbaar is en het grote bereik maken ze echt universeel.
11 jul 2024

Goeie verzending en mooie kwaliteit

Mijn collega en ik wilden voor op kantoor ook graag een setje, zodat we tussen het kantoorwerk door eens in beweging kunnen komen en aan onszelf kunnen werken. Met dit uiterst stijlvolle en effectieve setje is dat zeker gelukt!
1 jul 2024
Voor mijzelf ook maar een setje gekocht, met die leuke knuffels erbij. Wederom tevreden!
1 jul 2024
Setje besteld voor m'n vriendin, echt topspul!
14 jun 2024

Goede service met een mooi product!

De service en bereikbaarheid van de mensen daar zijn top! Ik heb de pumpbells aangeschaft voor mijn homegym. Ideaal voor als je verschillende setjes achter elkaar wil doen met verschillende gewichten. Er zijn weinig producten op de markt met deze range aan gewichten. Echt een aanrader!
10 mei 2024
Als eigenaar van een personal training studio had ik te maken met ruimtegebrek. Nederlandse markt onderzocht en toen kwam ik uit bij pumpbells, mede door alle goed uitziende reviews. Daarna de keuze tussen verstelbare dumbbells of de discubrio schijven. Discubrio 5kg getest en de knoopdoorgehakt. Verstelbare dumbbells kunnen kapot gaan bij het laten droppen, niet handig als je met beginnende sporters werkt. Met de volledige set hebben we dumbbells, halterschijven en kettlebells. De axe zijn handige toevoegingen voor functioneel te trainen. Schijven vallen goed in de hand als dumbbells. Coating ziet er gelikt uit. Hier kunnen we de komende jaren mee uit de voeten.
6 mei 2024
Contact met verkoper verliep vlot en soepel. Ze hebben hier wel echt verstand van de dumbbells die ze verkopen en verkocht worden op de markt. Zeker een aanrader om pumpbells te contacten bij twijfels
16 mei 2024
Leuk speelgoed, kwaliteit dumbbells en ook meteen setje knuffels voor mijn zoontje erbij gekocht. Nu heb ik iets meer rust tijdens de workouts
13 mei 2024

Gewoon top

Goed geleverd en mooi materiaal, echt lekker om mee te trainen. Aanrader!
21 mei 2024
Prachtig en praktisch setje dumbels
Ik heb destijds gekozen voor DISCUBRIO omdat ik mijn ouderwetse verstelbare dumbbell zat was. Tijd voor wat nieuws. Hoe geniaal, een dumbbell, halterschijf en kettlebell in een. De dumbbell variant voelt goed aan. Was hier het meest sceptisch voor. Maar niet tegen gevallen. Ben toch iemand die tot het uiterste wilt gaan. Vandaar dat ik niet gegaan ben voor de verstelbare dumbbells van pumpbells, deze gaan kapot als je ze dropt. Tom heeft het persoonlijk gebracht. Toppertje
Dit is al het 3e jaar dat ik gebruik maak van de dumbbells 32kg met rand per kg verstelbaar. Ze werken nog steeds perfect. Er vindt na al deze jaren geen speling plaats. Bij de rand is er een keer een schroefje los gekomen. Zelf aangedraaid, hoort een beetje bij het jaarlijkse checkmoment. Checken of deze schroefjes vast zitten.
Super kwaliteit dumbbell in 1kg stappen. Ben gegaan voor met rand, omdat het mij niet zoveel uitmaakt hoe groot de dumbbell is zolang deze maar lang meegaat. Scheelt wel weer in de portemonnee. Dumbbell bevalt heel erg goed, beetje wennen en je bent verliefd.
Omegacombideal gekocht omdat deze uitgerekend wel veruit het voordeligste is. Bankje lijkt wel van beton zo stevig staat deze op de grond. Dumbbells zoals verwacht erg robuust en snel te verstellen. Ook bezorging op afspraak, helemaal tevereden
22 apr 2024
Dumbbells voelen erg solide aan. Bijna geen plastic, alleen waar nodig! Maken wel beetje geluid maar is niet storend. Het zijn echte dropset machines door het snelle verstellen en de 1kg stappen
26 apr 2024
De dumbbells zijn niet alleen prachtig maar ook nog eens stevig. Gekocht voor de 1kg stappen. Geen spijt van

Knuffels

De knuffels zijn van goede kwaliteit ik heb ze voor mijn hond gekocht en hij is er blij mee
21 apr 2024
Goed spul voor een hele mooie prijs en snel geleverd. Top.