fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

998 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.948 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2019
fietsgoedkoper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

Waarom kan je een verzonden pakket wel aannemen van DHL maar niet retour sturen, dan moet dat slechts via Post NL?! En waarom zit er géén pakbon in de verpakking! Echter was ik vooraf positief gestemd maar na twijfel en het product retour te hebben gestuurd zak de positiviteit langzamerhand wel in. Want nu een week na de ontvangstdatum bij FietsGoedkoper.nl zelf wordt je wel iets beloofd maar niet nagekomen, terwijl ik slechts na de verkregen voucherkorting mijn bestelling weer wil doen (en niet mijn geld terug wil).

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

24 jun 2023
Fietszadel was niet breedt genoeg moest 15mm zijn in plaat 14mm verkeerd besteld ,één keer mee gereden veel pijn gehad spijtig
4 jul 2023
Bedankt voor uw review. Vervelend dat het product niet naar wens is. Dat kan in sommige gevallen gebeuren natuurlijk. U mag het product uiteraard retourneren en het aankoopbedrag terug ontvangen. Ook nadat u 1 of 2 keer op het zadel heeft gefietst. Dat is voor ons geen probleem. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
25 mei 2023
Er is veel keus en dat is fijn. Wat we minder vonden was dat het lang duurde voor je je status van je bestelling kon zien.
31 mei 2023
bedankt voor uw feedback. We nemen uw feedback zeker mee, wat wou u precies zien? Dan nemen we het mee voor in de toekomst.
12 mei 2023

Handleiding en niet passend

De handleiding om de zadel op stang te monteren is erg summier. Daarnaast pasten de bouten helemaal niet op de schroeven.
23 mei 2023
Bedankt voor uw review en feedback. Ik ben het met u eens betreft de handleiding. Helaas is dit een product die wij van een groothandel inkopen. Wij hebben meerdere malen proberen aan te geven bij de producent/groothandel dat er een betere handleiding moet komen. Helaas is dit tot op heden nog niet gebeurd. De bouten passen op de schroeven alleen zijn dit zelfborgende bouten. Deze dienen vanaf 2 kanten te worden aangedraaid. Dit is voor de extra veiligheid als ze zijn bevestigd. Excuses als dit niet helemaal duidelijk is geweest. Met vriendelijke groet, Fietsgoedkoper
16 aug 2023
Ik wacht nog steeds op een artikel , n.l. een fietsbel . Direct na aflevering gemeld dat dit artikel er niet bij was.
26 jul 2023

Paste bijna…

Het bestelde product zou op bina iedere fiets passen maar helaas niet op de mijne. Stonden geen maten aan gegeven .
Ik moet en beoordeling geven op iets dat ik nog niet gekregen heb. En of ik het nog zal krijgen is me nog de vraag.
4 jul 2023
Bedankt voor uw review. Er is een staking bij Bpost (zoals gemeld via email contact). Daarom kan het zijn dat het pakket er langer over doet om bij u aan te komen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben het pakket wel gelijk verstuurd. Uiteraard krijgt u het pakket, mocht het niet goed gaan bij Bpost dan sturen wij de bestelling kosteloos nogmaals toe. Uw bestelling is ook gratis meeverzekerd dus u hoeft u hoe dan ook geen zorgen te maken. Wij gaan het voor u oplossen. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
13 jun 2023

Klein minpuntje

Via mail verzocht later af te sturen. Werd alzodanig bevestigd maar lag toch heel weekend bij de buurvrouw. Jammer
4 jul 2023
Bedankt voor uw bericht. We proberen alles te lezen en mee te nemen. Helaas kan het voorkomen dat bij drukte zo'n opmerking niet gelezen wordt. Onze excuses hiervoor.
11 mei 2023
Wat ik besteld heb was niet werkzaam en ik moet zelf veel moeite doen om het product terug te sturen.
23 mei 2023
Bedankt voor uw review. Zou u hierover contact met ons willen opnemen via de mail op hallo@fietsgoedkoper.nl? Dan lossen wij dit uiteraard op. Als een product niet werkzaam is krijgt u kosteloos een nieuw product of uw geld terug. Hier staan wij voor, we gaan het hoe dan ook voor u oplossen. Excuses voor dit ongemak! Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
10 okt 2023

Fietsspiegel

Slechte kwaliteit van het geleverde materiaal, onscherp zicht in spiegel om hoofdpijn van te krijgen!
11 okt 2023
Beste klant, Vervelend om te horen. Let wel, op de spiegel zit nog folie ter bescherming van de spiegel. Deze dient verwijderd te worden voor gebruik. Mocht dit niet het geval zijn, en u heeft de folie wel verwijderd, neem dan contact met ons op via de mail: hallo@fietsgoedkoper.nl, dan helpen wij u verder. Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
24 mei 2023
Vreemd dat we geen seintje kregen dat het bestelde al bij de buren afgegeven was
31 mei 2023
Bedankt voor uw review. De tracking mail kan soms in de spam belanden. Excuses hiervoor! Gelukkig is het pakket goed terechtgekomen.
KM
Karin M.
Kontich
5 jul 2023

Ik wacht nog steeds!

Ik heb nog steeds niets ontvangen! Ik kan dus niet beoordelen
6 jul 2023
25 sep 2023
Ik mis een oplader met aansluitsnoer en een goede handleiding.
26 sep 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen. Gelieve contact op te nemen met onze klantenservice: hallo@fietsgoedkoper.nl dan gaan we naar een passende oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Fietsgoedkoper
17 mei 2023

duurde lang…

Product is perfect maar het duurde lang voor ik het had
23 mei 2023
Bedankt voor uw review. Gelukkig is het product goed bevallen. U heeft de bestelling vrijdag na 16:00 uur gedaan. Dan wordt het de maandag daarop verstuurd. Ik zie dat het de volgende dag (dinsdag) dan ook is afgeleverd. Dit is precies volgens onze leverbelofte gegaan. Excuses als dit niet duidelijk was. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
30 aug 2023
Niet geleverd wat ik besteld heb
GV
Ger V.
ELST GLD
24 aug 2023
helm goed , sluiting minder.
Nog altijd niets ontvangen
5 jul 2023
Bedankt voor uw review. Door een staking van bpost kunnen de pakketten langer onderweg zijn. Onze excuses hiervoor. Het pakket is op tijd weggegaan maar heeft onderweg een kleine vertraging opgelopen. Het zal vandaag of morgen arriveren. Wij hebben dit helaas niet in de hand maar het komt helemaal goed. Bij vragen mag u ons altijd berichten. groeten, Team Fietsgoedkoper
11 nov 2023
10 aug 2023