mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.824 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.408 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jul 2023
Ik had een broodtrommel en drinkbeker nodig die gepersonaliseerd is. En dat vond ik bij Mepal. Helaas konden die zaken alleen los gekocht worden ipv als bundel (tbv personalisatie). Maar het realiseren hiervan gaat zonder problemen en is voor de hand liggend. Dus: + Website is duidelijk + Producten personaliseren gaat eenvoudig + Resultaat is ook echt schitterend - Alles moet los gekocht worden zodat de winstmarge zo groot mogelijk is...jammer. P.S.: ik heb geen foto's toegevoegd van de resultaten ivm de afbeeldingen van mijn zoontje. Maar het ziet er super uit.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Mooi product... wat beter kan... verpakken! Jullie vertrouwen teveel op postnl en het zat vrij los in de doos...
10 mei 2024
Makkelijk om te losse onderdelen te bestellen in plaats van een nieuwe broodtrommel. De order was snel geleverd
Onderdelen bestellen: niet altijd de juiste kleur, maar wel altijd een oplossing. Snel , duurzaam en goedkoop.
Prima prijs/kwaliteit. Wel jammer dat niet alle 6 de kleuren van de gewenste schaaltjes in voorraad waren
6 mei 2024
Prachtige producten en snelle levering, zelfs gepersonaliseerde producten worden snel verzonden 🤗

Gepersonaliseerde broodtrommel besteld, precies zoals verwacht en een snelle levering! Super
Snelle levering, broodtrommel met bijbehorende bakjes. Past perfect en handig in gebruik.
5 mei 2024

Mooi design en degelijk

Leuke collectie van Little Dutch en leuk te personaliseren met naam. Ziet er degelijk uit.
17 mei 2024
Na een ontwerp “probleem” een nieuwe beker ontvangen. Snelle reactie & service echt top.
8 mei 2024

Fijne set opbergbakjes en plantenpot

Fijne set opbergbakjes, en de basilicum plant blijft eindelijk in leven in de kruidenpot!

Orgineel cadeau

Snelle service , mooi resultaat . Je kan een leuk persoonlijk cadeau samen stellen .
Heel mooi en fijn product. Vond deze keer de foto wel erg hoog geplaatst op de fles.
9 mei 2024
het bestelde is correct, alleen post.nl doet er wel erg lang over om het te bezorgen.
Goed dat je losse onderdelen kan bestellen, makkelijke site alleen bezorgtijd traag
Mooi materiaal en fijne goed sluitende bakjes, precies zoals wij dat wilden hebben
14 mei 2024

Top

Makkelijk te bestellen. Bij problemen een keurige afhandeling. Prima geregeld.
Snelle levering. Fijne producten. Gebruik Mepal al jaren, gaan heel lang mee.
Simpel en goede mogelijkheid voor het personaliseren van de yoghertbeker
Mooie vormgeving en hoge kwaliteit! Kwaliteit komt altijd boven drijven.
CD
Co D.
Gouda

duidelijke shop....goede info...snel…

duidelijke shop....goede info...snel verzonden netjes verpakt. blij mee