mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.799 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.175 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

14 jun 2023

Super product

De broodtrommel is echt heel mooi en ik vind het helemaal top dat er zo'n product gemaakt kan worden wat ook nog vaatwasser bestendig is.
18 jul 2023

Blij met Mepal ✨️

Precies wat je verwacht. Top producten 👍 Wegens succes kleine blauwe trommel ingeruild voor een grote zwarte! Elke dag een top lunch 😁✌️
RK
Ricardo K.
Apeldoorn
15 jul 2023

Reserveonderdelen besteld.

Fijn dat reserveonderdelen besteld kunnen worden om kapotte onderdelen te vervangen. Nette prijzen, snelle levering, duidelijke website.
MR
Ik heb losse ring met clip besteld voor broodtrommel Fijn dat het los besteld kan worden maar ook wel slecht dat het zo snel kapot gaat
Geïmporteerde beoordeling

Precies zoals verwacht en goede kwaliteit!

Een broodtrommel en fruitbakje besteld met een afbeelding erop. Netjes op tijd thuis geleverd en het zag er precies uit zoals verwacht.
13 mei 2023

Brooddoos

Ik bestelde een brooddoos met foto. De levering was snel en de foto zuiver van kwaliteit. Een mooi cadeau om te geven en om te krijgen.

Avocado broodtrommel

De broodtrommel werd snel in productie genomen en kwam eerder aan dan gedacht. De afbeelding is precies zoals op het online voorbeeld.
20 jul 2023
Ik miste in een dop een afsluitring. E-mail gestuurd en 2 dagen later lag die vi de post op de mat. Nog nooit z’n goede service gehad.
29 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Eindeloze mogelijkheden voor een orginele trommel

De kleuren komen goed overeen met de site. Heel veel mogelijkheden om een eigen originele trommel of iets anders te maken. Heel leuk.
AG
4 nov 2023
Prima voorraad dozen zien er goed uit. Snel bezorgd en goed verpakt. Zoals bij mijn eerdere bestellingen is alles naar tevredenheid.
4 okt 2023
Kan er genoeg in kwijt voordat hij geleegd moet worden Jammer dat deksel niet volledig sluit Kocht hem juist voor de fruitvliegjes
5 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Product was snel binnen, en het zag er goed uit. En met voorgaande bestellingen, weet ik uit ervaring dat de producten mooi blijven.
19 okt 2023

Goede probleem oplossing

Er was een probleem met de bedrukking, maar na overleg met de klantendienst een herdrukking bekomen en het resultaat is nu perfect.
13 jul 2023

Ideaal voor school

Stevige beker, mooie kleur. Naam staat er duidelijk op. Ideaal voor school (met 32 kindjes in de klas) valt deze beker met naam op.
19 sep 2023
Artikel en webshop zijn zeer goed. Alleen jammer dat er gebruik wordt gemaakt van DHL is voor ons een minder betrouwbare bezorger.
8 aug 2023

Origineel en bijzonder cadeautje

Veel opties voor eigen ontwerp. Heel mooi resultaat en super tevreden ontvanger van dit gepersonaliseerd cadeautje. Snel geleverd.
19 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik ben super tevreden over de producten helemaal wat ik er van verwachte, goede service, kwaliteit is heel goed, heel mooi product

Er niks boven mepal.

Er gaat niks boven mepal, laat het alleen niet vallen op plavuizen. Maar dan heb je een mooi excuus om iets nieuws te bestellen.
Prima service, denken goed mee en zorgen voor een oplossing. Denken in oplossingen in plaats van problemen, waar vind je dat nog.
14 mei 2023

Eerlijk en oprecht...

Wat jullie beloven, krijg je ook...mijn bestelling was supersnel thuis ondanks dat ik een gepersonaliseerd item bestelde. Toppie!