mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.154 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

10 nov 2023

Mooie zuivere print

Mooie print op de broodtrommel en drinkbus, steeds tevreden van de snelle service!
Snelle en complete levering, geen overdreven veel verpakkings materiaal. Ook fijn!
7 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Erg mooie beker en lunchbox met de naam van de kleine. Prachtig en met zorg gedaan
10 aug 2023

Altijd tevreden.

Prettig contact met de klantenservice. Mooie producten! We kopen ze al jaren hier.
MG
Monika G.
Enschede
9 aug 2023
Website is overzichtelijk, producten van goede kwaliteit en goede klantenservice.
Fijn dat onderdelen te koop zijn en tegen een schappelijke prijs en verzendkosten
8 mei 2023

Snel geleverd, mooi en sterk dienblad

Snel geleverd. Heel mooi dienblad en kwalitatief ook prima! Zeker voor die prijs.
Geïmporteerde beoordeling
Het is weer een mooie broodtrommel geworden. Helemaal tevreden met het resultaat.
2 okt 2023
Spare parts betaalbaar, beschikbaar en snel verzonden. precies wat ik nodig had.
11 sep 2023
Goede spullen en snel geleverd. Maar in een veel te grote doos verpakt, onnodig.
AV
Goed materiaal vertrouwd als altijd en ook snel geleverd. Prima, aan te bevelen!
LK
Line K.
Heerhugowaard
27 jul 2023

Goede verzending, mooie producten

Snel en keurig verzonden. Mooie drinkbekers tegen een goede prijs. Aan te raden!
23 jul 2023

Zelf ontwerpen

Zelf broodtrommels en bekers ontworpen. Na even puzzelen hele mooie resultaten.
22 mei 2023
Prima kwaliteit, kan goed tegen een stootje en dat is voor ons heel belangrijk.
31 okt 2023

Snel en goed!

Bestelling snel en zoals op voorbeeld geleverd Goede kwaliteit van de producten
20 okt 2023
Handig dat onderdelen los te bestellen en niet duur zijn. Ook snelle levertijd!
8 sep 2023
Het werd goedkoop verzonden en wat ik bestelde voldeed aan mijn verwachtingen.
30 aug 2023
Broodtrommel is makkelijk te personaliseren. Snelle bezorging. Goede kwaliteit.
29 aug 2023
Altijd goed resultaat en snelle levering! Heel betrouwbaar en goede kwaliteit.
1 aug 2023

Goede kwaliteit en snel verzonden.

Goede kwaliteit. Mooie kleuren om uit te kiezen. Snel verzonden. Zeer tevreden