Ondergoedbasic.nl- Logo - Beoordelingen

Ondergoedbasic.nl

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 aug 2022
Ondergoedbasic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De geweldige service. Na de bestelling nog een correctie op een opgegeven maat doorgegeven en deze is ook correct doorgevoerd bij de bestelling. Bovendien had ik een 4 pack van het bestelde artikel gevraagd en toen deze bleek uitverkocht werd mij voor dezelfde prijs 2 x een 2pack geleverd. Uitstekenden service die je niet veel meer tegenkomt. Ik zal de naam van dit bedrijf dan ook goed onthouden voor volgende bestellingen.

21 okt 2023
Snelle levering en mooi verpakt alleen jammer dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Als ik dat van te voren had gelezen had ik niet besteld.

Beoordelingen voor Ondergoedbasic.nl

10 feb 2024

mooie en betrouwbare site

Kan niet beter, goede service, en duidelijk, heel vriendelijk. echt n aanrader Met vriendelijke groet
Antwoord van Ondergoedbasic.nl
Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Hier doen we het voor! veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Ondergoedbasic
Snelle afwerking.
Antwoord van Ondergoedbasic.nl
Dank je wel, hier doen we het voor! veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Ondergoedbasic
Snelheid
11 feb 2024
Antwoord van Ondergoedbasic.nl
Dank je wel, veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Ondergoedbasic
5 jul 2023

een tevreden klant

Het is een prettige overzichtelijke site met een ruime keuze. Ik heb een prachtig shirt besteld, mooi afgewerkt met kant. Snelle levering met een hand geschreven kaartje.
SB
Sebastian B.
Rotterdam

Aanrader

Met al die grootwinkelbedrijven met hun chagrijnige McJob medewerkers schrik je er bijna van als je eens een zaak ontdekt die nog met hart en ziel gerund wordt door echt leuke mensen. De webshop is top! Service heel erg goed.
20 okt 2023
Prima service. Na bestelling meteen een mail ter bevestiging. Volgende dag werd het bezorgd. Met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. 'veel plezier met uw aankoop ' . Kortom een prima site die ik zeker wil aanbevelen.
25 okt 2023
gewoon goed. met persoonlijk tintje door het kaartje. geenverzendkosten ook bij 1 stuk van mey shirt mt lange mouw. ik wilde er graag meer tegelijk bestellen maar dat werkt bij hun anders.
Antwoord van Ondergoedbasic.nl
Product is goed en persoonlijk kaartje erbij, dus dat is fijn. Alleen klopte de levertijd niet helemaal, misschien lag dit probleem bij postnl en kwam het mede door de feestdagen drukte.
Antwoord van Ondergoedbasic.nl
Mooie kwaliteit voor goede prijs. Omdat een deel van mijn bestelling er nog niet was, werd ik gebeld of ik de zending in 2 gedeeltes wilde ontvangen, uitstekende service!
27 okt 2023
Werd zelfs gebeld omdat niet alles op voorraad was. Perfect. Ook goed geholpen toen Post. nl na 4 dagen nog niet geleverd had.
2 nov 2023
10 nov 2023

Met leuk handgeschreven kaartje

Verrassend vond ik de persoonlijke aandacht dmv handgeschreven kaartje bij de verzending. Mooie merken en snelle verzending.
11 nov 2023

Super goede service & mooi ingepakt

Super goede service! Vriendelijk, behulpzaam en snel en prima hemden. Het was mooi ingepakt met een leuke kaart.
21 jul 2023

Uitstekende winkel

Snelle levering, zoals afgesproken. Goede kwaliteit van het bestelde. Uitstekende winkel om bij te bestellen.
2 jul 2023

Fijn product, mooi verpakt. Het was echt een cadeautje!

Vriendelijk en leuk verpakt met een mooie kaart maar vooral een fijne pyjamabroek voor een nette prijs.
5 jul 2023
Graag gedaan! Fijn dat je blij met je cadeautje was. Dank je wel voor deze mooie woorden. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Ondergoedbasic
3 dec 2023
Handgeschreven kaartje bij de bestelling vond ik zeer persoonlijk overkomen. Product bevalt ook.