Ondergoedbasic.nl- Logo - Beoordelingen

Ondergoedbasic.nl

95 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 aug 2022
Ondergoedbasic.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De geweldige service. Na de bestelling nog een correctie op een opgegeven maat doorgegeven en deze is ook correct doorgevoerd bij de bestelling. Bovendien had ik een 4 pack van het bestelde artikel gevraagd en toen deze bleek uitverkocht werd mij voor dezelfde prijs 2 x een 2pack geleverd. Uitstekenden service die je niet veel meer tegenkomt. Ik zal de naam van dit bedrijf dan ook goed onthouden voor volgende bestellingen.

21 okt 2023
Snelle levering en mooi verpakt alleen jammer dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Als ik dat van te voren had gelezen had ik niet besteld.

Beoordelingen voor Ondergoedbasic.nl

Ze zijn altijd erg snel en als de juiste verpakking er niet is wordt er een oplossing gevonden.
Antwoord van Ondergoedbasic.nl
Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Hier doen we het voor! veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Ondergoedbasic
Hele snelle service en een hand geschreven kaartje erbij super leuk door een medewerker top 👍🏻
5 jul 2023
Dank je wel, hier doen we het voor! veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Ondergoedbasic
15 aug 2023
Werd gebeld over een kleur die niet op voorraad was.. heel keurig ! Snel geleverd
21 aug 2023
22 jul 2023
Snel, en ook nog een erg persoonlijk tintje erbij Zeker ga ik weer bestellen.
8 sep 2023
Snelle service en persoonlijke boodschap, de human touch, wordt gewaardeerd.
8 sep 2023
AB
A.M. B.
Amersfoort

Aanrader …:)

Snèl & Punctuéél … vergezeld van een persóónlijk berichtje … héél léuk :)
23 nov 2023
9 nov 2023
Snelle levering en een handgeschreven briefje maakt het heel persoonlijk.
11 nov 2023
29 sep 2023
Prima geregeld, ook met het berichtje over de nalevering. Ga zo door!
7 okt 2023
Snelle levering. Prima prijs/kwaliteit voor een Mey pyjama.
9 sep 2023
Snelle levering en altijd met een leuk bedankkaartje erbij
20 sep 2023
22 jul 2023
SNELLE LEVERING EN EEN HEEL AARDIG BEGELEIDEND BRIEFJE
1 nov 2023
Betrouwbaar, vriendelijk, behulpzaam, goed product
2 nov 2023
Precies volgens afspraak geleverd. Heel tevreden
3 aug 2023
Goed ondergoed wat lekker om het lichaam zit
2 sep 2023
Duidelijke Website en ook heel toegankelijk
4 sep 2023
20 jun 2023
Service was top, fijne communicatie ook
5 jul 2023
Keurige levering en schappelijke prijs
13 sep 2023
Fijne informatie en keurig verzonden.
20 sep 2023
29 jun 2023
pasvorm en zachtheid van het materiaal
GS
Gloria S.
Zoetermeer
Snelle levering alles keurig in huis.
11 nov 2023