yogamat-online.nl

51 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.531 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 okt 2016
yogamat-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 okt 2023
De mat is goed Tegenwoordig is alles gericht op kopen en geld verdienen ( de maatschappij is vooral zakelijk) Misschien leuk om een berichtje in de verpakking te doen. " hartelijk dank voor het bestellen van ons product" of " veel plezier met je aanschaf!)

De verzendkosten vind ik veel te hoog. En het duurde heel lang voir het pakketje is aangekomen.

Beoordelingen voor yogamat-online.nl

Licht, compact en goede kwaliteit.
Snel en corect
Zeer tevreden
27 jan 2024
Snel bezorgd en goede informatie op de website
AK
Anne K.
Alkmaar
10 feb 2024
Mooie mat en op tijd geleverd
28 jan 2024
Snelle en goeie levering
Heel vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Fijn om iemand te kunnen spreken en niet naar een email te worden gestuurd.
24 nov 2023
pas 2 lessen op de mat gehad, maar heerlijk dat het glijden verleden tijd is.

Prima mat, extra lang!!

Extra lang is heel plezierig daar ik zelf ook lang ben.
24 nov 2023
Snelle levering van bestelde product.
22 nov 2023
Hele snelle levering
3 dec 2023
2 mei 2023
Prima service, duidelijke website, goed produkt en omschrijving. Snelle levering en geen nonsens. Gewoon duidelijk en eerlijk, zoals alle aankopen op het internet moeten zijn.
27 apr 2023
Deze keer de lange versie gekocht. Evenals de korte is het een mat van goede kwaliteit. Gemakkelijk schoon te maken. Tevens een tas erbij besteld. Prima kwaliteit.
Fijne website met ruim aanbod. Alleen irritant dat leveren op een PostNL-punt geen leveringsoptie is...
1 jun 2023

Ik ken de mat. goe snel geleverd

Ik ken de mat. Reismat is erg fijn! Licht opvouwbaar dus geen excuus om geen yoga te doen op reis.
29 okt 2023
snelle verzending en vooral ook prettig dat er direkt telefonisch contact mogelijk was. Groet